adexo3
۳۵۶۵۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قیمت نفت خام بالا رفت

خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت نفت خام بامداد روز چهارشنبه در آستانه انتشار گزارش هفتگی موجودی انبار نفت خام آمریکا که قرار است اواخر وقت امروز منتشر شود، اندکی بالا رفت.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت نفت خام بامداد روز چهارشنبه در آستانه انتشار گزارش هفتگی موجودی انبار نفت خام آمریکا که قرار است اواخر وقت امروز منتشر شود، اندکی بالا رفت.

قیمت نفت خام برنت دریای شمال در ساعت ۰۳:۴۹ روز چهارشنبه به وقت گرینویچ در بازار لندن ۱۸ سنت بالا رفت و به ۴۶ دلار و ۸۴ سنت در هر بشکه رسید.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز بازار لندن با ۰.۶ درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن به قیمت ۴۶ دلار و ۶۶ سنت در هر بشکه معامله شد.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز در بازار کامکس این کشور با چهار سنت افزایش نسبت به دیروز به ۴۴ دلار و ۶۹ سنت رسید. در پایان معاملات دیروز، هر بشکه نفت خام آمریکا با ۱.۳ درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن، به قیمت ۴۴ دلار و ۶۵ سنت معامله شده بود.

«مت سمیت» تحلیلگر شرکت «کلیپر دیتا» آمریکا که آمار و اطلاعات بازار جهانی انرژی را تهیه و محموله های نفتی را رهگیری می کند، در وبلاگ شخصی خود نوشت: تغییرات قیمت نفت در آستانه گزارش هفتگی موجودی انباری نفت خام در آمریکا تا حدی دچار آشفتگی است.

نرخ برابری دلار در مقابل سایر ارزهای اصلی روز چهارشنبه به دلیل آمارهای خوب اقتصادی آمریکا و این گمانه زنی که بانک مرکزی ژاپن سیاست های پولی انبساطی خود را گسترش خواهد داد، افزایش پیدا کرد و شاخص دلار را به رکورد چهارماهه رساند.

بخش های تولید و خدمات آمریکا رشد خوبی تجربه کرده اند و اشتغال این کشور نیز بالا رفته است.

اندازه شاخص دلار که تغییرات نرخ برابری دلار در برابر مجموعه ای از ارزهای اصلی را اندازه می گیرد، امروز با سه درصد افزایش نسبت به دیروز به ۹۷.۰۷ رسید.

اگر گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشاندهنده کاهش ذخیره سازی نفت خام در این کشور در هفته گذشته میلادی باشد، هفته پیش، نهمین هفته متوالی خواهد بود که ذخیره سازی نفت در آمریکا کاهش یافته است و این امر موجب افزایش قیمت جهانی نفت خام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج