adexo3
۳۵۶۹۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

برنامه‌‌های سری تسلا منتشر شد

پیش از این ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به‌طور سربسته و در قالب توییت‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر به چشم‌انداز جدیدی برای تسلا اشاره کرده بود اما حالا جزئیات بیشتری از طرح اصلی ماسک منتشر شده است.

وب سایت آی‌تی‌ایران: پیش از این ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به‌طور سربسته و در قالب توییت‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر به چشم‌انداز جدیدی برای تسلا اشاره کرده بود اما حالا جزئیات بیشتری از طرح اصلی ماسک منتشر شده است. به گزارش بیزینس اینسایدر، این طرح جدید، دیدگاه‌های ماسک در خصوص سرعت بخشیدن به فاصله گرفتن از مصرف سوخت‌های فسیلی، در قالب استفاده از راهکارهای جدید ارائه شده توسط شرکت‌های تسلا و سولارسیتی را بیان می‌کند.

برنامه‌‌های سری تسلا منتشر شد

انرژی خورشیدی

در راستای ایجاد راه‌حل‌های جدید در خصوص استفاده از انرژی خورشیدی، ماسک از تولید محصول جدید یعنی صفحات خورشیدی ویژه پشت‌بام‌ها که با باتری ویژه‌ای برای ذخیره انرژی ادغام شده خبر داده است. این راهکار به شهروندان این امکان را خواهد داد تا انرژی مورد نیازشان را شخصا تامین کنند و البته مدیریت این سرویس نیز با استفاده از یک نرم‌افزار ویژه دستگاه‌های الکترونیکی همراه انجام خواهد شد.

خودروهای جدید

در راستای برنامه تسلا به‌منظور توسعه خط تولید محصولات این شرکت، انتظار می‌رود تولید یک کامیون سنگین و البته آنچه که راهکار تمام‌الکتریکی برای سیستم حمل و نقل عمومی عنوان شده در دستورکار این شرکت قرارگیرد. ماسک تاکید کرده که هر دو محصول در مراحل اولیه توسعه قراردارند و رونمایی از آن‌ها در سال آینده میلادی انجام خواهد شد. این در حالی است که رونمایی از یک شاسی بلند کوچک‌تر از مدل ۳ برپایه پلتفرم مشابه نیز در دستورکار این شرکت قرار گرفته است.

بهبود تکنولوژی‌های خودران

تسلا قصد دارد بهبود تکنولوژی‌های خودران در خودروهای خود را به نحوی مدیریت کند تا راهکار ارائه شده، ۱۰ برابر ایمن‌تر از رانندگی انسانی باشد. این طرح جدید در واقع تولید خودروهای کاملا خودران با توانایی مدیریت بحران را به همراه خواهد داشت. ماسک در توضیح این طرح خود بار دیگر به تشریح کلیدواژه "بتا" در اکوسیستم خودروهای خودران پرداخته و تاکید می‌کند که قرارداشتن نرم‌افزارهای این شرکت در فاز بتا به معنای وجود مشکل در آن‌ها نیست و حکایت از تداوم روند بهبود نرم‌افزار دارد.

به‌اشتراک‌گذاری خودروها

ایلان ماسک طرح جدیدی را ارائه کرده که در قالب آن مالکان خودروهای تسلا در صورت عدم استفاده از خودروی خود در زمانی که در محل کار و یا مسافرت هستند امکان به‌اشتراک‌گذاری آن با دیگران را خواهند داشت. ماسک از این روش به عنوان راهکاری برای تامین هزینه‌های خرید خودروهای این شرکت یاد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج