adexo3
۳۵۹۵۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تحقیقات جدید نشان داد؛

افزایش خشونت در شهرهای مهم آمریکا

برخی گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده حاکی از آن است که جرایم مرتبط با خشونت در شهرهای مهم آمریکا در مقایسه با سال گذشته میلادی افزایش داشته است.

خبرگزاری فارس: گزارشات جدید حکایت از آن دارد که جرایم مرتبط با خشونت در سال جاری میلادی در شهرهای مهم سراسر آمریکا در مقایسه با شمار قتل، تجاوز، سرقت، حمله و تیراندازی که در همین شهرها در سال ۲۰۱۵ افزایش چشمگیری داشته است.

شبکه سی ان ان گزارش کرد، این بررسی که روز دوشنبه توسط انجمن رؤسا و کلانترهای شهرهای بزرگ منتشر شده است، نشان می‌دهد طبق داده‌های ۵۱ سازمان اجرای قانون برخی از بزرگترین شهرهای آمریکا، از اوایل سال جاری میلادی تاکنون ۳۰۷ فقره قتل در سال ۲۰۱۶ در شهرهای مهم آمریکا صورت گرفته است و شهرهای بزرگ آمریکا بیش از یکهزار فقره سرقت، بیش از دو هزار مورد حملات خشونت‌بار و بیش از ۶۰۰ مورد تیراندازی بدون تلفات جانی بیشتری در سال ۲۰۱۶ در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی علاوه بر افزایش چشمگیر قتل تجربه کرده‌اند.

طبق این گزارش، ۳۱۶ مورد قتل از اوایل جاری میلادی تاکنون توسط اداره پلیس شیکاگو گزارش شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۴۸ موردی داشته است.

دپارتمان پلیس منطقه لس‌آنجلس اعلام کرده است که ۱۱۰ مورد قتل تاکنون از اول سال جاری میلادی تاکنون در این منطقه رخ داده است و این در حالی است که در همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۵، ۸۵ مورد قتل در این منطقه صورت گرفته است.

در ماه مه، گزارش مشابهی منتشر شد که نمایانگر افزایش ۹ درصدی قتل در سراسر دهها شهر آمریکا در سه ماهه اول ۲۰۱۶ در مقایسه با همین بازه زمانی سال ۲۰۱۵ بوده است.

این آمار و ارقام در حالی است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا، ایده افزایش خشونت در این کشور را کم اهمیت جلوه می‌دهد و البته به افزایش خشونت در برخی شهاری مهم آمریکا اعتراف کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج