adexo3
۳۵۹۸۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به حقوق‌های کلان

ادستان دیوان محاسبات کشور گفت: به دلیل حساسیت‌های اخیر با استناد به ماده ۲۱ قانون دیوان محاسبات راسا به موضوع حقوق‌های نامتعارف ورود کرده و شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر تشکیل دادم و دادخواست صادره با قید اجرای مجازات و جبران، استرداد و بازگرداندن وجوه به خزانه به اجرا در خواهد آمد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: به دلیل حساسیت‌های اخیر با استناد به ماده ۲۱ قانون دیوان محاسبات راسا به موضوع حقوق‌های نامتعارف ورود کرده و شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر تشکیل دادم و دادخواست صادره با قید اجرای مجازات و جبران، استرداد و بازگرداندن وجوه به خزانه به اجرا در خواهد آمد.

فیاض شجاعی گفت: حفاظت از بیت‌المال اصلی‌ترین وظیفه دیوان محاسبات است که این مهم از طریق حمایت از مدیران پاک‌دست و دلسوز نظام در دیوان محاسبات دنبال می‌شود.

وی با تشریح روند رسیدگی به تخلفات مدیران دستگاه‌ها در دیوان محاسبات کشور،‌ گفت: تا زمان وصول گزارش تخلف توسط دادستانی، رسیدگی در شعب تحقیق، تعقیب و رسیدگی در هیات‌های مستشاری و صدور حکم نهایی از اعلام نام متخلفان خودداری می‌کنیم.

دادستان دیوان محاسبات کشور افزود: اگر درصد نادری از مدیران نظام مرتکب تخلف شوند و تخلف شان پس از طی فرآیند مذکور منتج به صدور حکم شود، قاطعانه، عادلانه، غیرتبعیض‌آمیز و در هر رده‌ مسئولیتی که باشند با آنان برخورد قضایی شده و به مردم معرفی می‌شوند.

شجاعی با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در دیوان محاسبات برای رسیدگی به فیش‌های حقوقی نامتعارف، گفت: حکم دادستانی دیوان محاسبات درباره ۲۵ پرونده تشکیل شده در دادستانی دیوان پس از رسیدگی و قطعیت یافتن حکم به صورتی تدریجی صادر و به صورت تدریجی اطلاع‌رسانی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج