۳۶۰۲۷۸
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و با استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ مواجه شد.

وب‌سایت موسیقی ایرانیان: سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و با استقبال علاقمندان به موسیقی پاپ مواجه شد.

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

نخستین روز از سری جدید کنسرت «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ و گروه ارکسترش به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و مؤسسه پخش «هنر شهر»؛ شب سه‌شنبه ۵ مرداد ماه جاری در دو سانس مختلف ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، ناگفته نماند در سانس دوم این کنسرت «اسدالله یکتا» و «رز رضوی» از بازیگران سینما و تلویزیون نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

«محمد علیزاده» در این کنسرت‌ها که سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران مملو از جمعیت بود، ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» را اجرا کرد، که اسامی قطعه‌های اجرا شده در این کنسرت تابستانه عبارتند از: «بی تو آینده»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو».

از نکات قابل توجه این کنسرت، همراهی تماشاگران با «محمد علیزاده» بود که در اکثر قطعات اجرا شده، این خواننده را با صدا و تشویق‌های بی‌امان خود همراهی کردند.

علی‌اصغر پورنگهبان (نوازنده گیتار باس)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، علی‌رضا شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، سعید عباسی (نوازنده کیبورد)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ پد) و امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد) در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند و «محمد علیزاده» را با سازهای خود همراهی کردند.

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد

کنسرت «محمد علیزاده» برگزار شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج