۳۶۱۲۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مادربورد جدید ایسوس رونمایی شد

شرکت ایسوس به عنوان برند نخست در تولید مادربورد در کلاس جهانی، به تازگی مادربوردی جدید از خانواده Sabertooth خود معرفی کرده است.

وب سایت برسام: شرکت ایسوس به عنوان برند نخست در تولید مادربورد در کلاس جهانی، به تازگی مادربوردی جدید از خانواده Sabertooth خود معرفی کرده است. مادربورد TUF Sabertooth ۹۹۰FX R۳.۰ برپایه چیپ ست AMD® ۹۹۰FX/SB۹۵۰ است و از آخرین پردازنده سوکت AM۳+ شرکت AMD پشتیبانی می کند. همچنین ایسوس این کهنه سرباز را با آخرین تجهیزات محافظتی تجهیزکرده که در ادامه به آنها می پردازیم:

مادربورد جدید ایسوس رونمایی شد

پایداری و دوام با تجهیزاتی با استاندارد نظامی

TUF Sabertooth ۹۹۰FX R۳.۰ از جدیدترین سری قطعات با استاندارد نظامی بهره می برد. پکیج نرم افزاری خاص این رده از مادربوردها نیز بهبود یافته است. این مادربورد جان سخت از چوک های بهینه شده آلومینیومی بهره می برد که خاصیت ضد اکسیداسیون دارند و می توانند حرارت را تا ۱۳ درصد بهتر از گذشته دفع کنند. همچنین خازن های مشکی متالیک ژاپنی آن ۲۰ درصد در برابر دمای بالا نسبت به مدل های رایج مقاومتر بوده و طول عمر دو برابری نسبت به مدلهای رایج دارد.پهمچنین این مادربورد برای مقابله به الکترسیته ساکن از TUF ESD Guard ۲ بهره می برد که مهندسان ایسوس با این راهکار مقاومت ۲ برابری را در قسمت ورودی/خروجی ها و پورت ها به ارمغان آورده اند. همچنین این مادربورد برای تست های دوام و پایداری در شرایطی بسیار بدتر از سایر مادربوردها مورد سنجش قرار می گیرد تا پایداری آن تضمین شود.

مادربورد جدید ایسوس رونمایی شد

نخستین مادربورد سری TUF با پشتیبانی از نورپردازی Aura

مادربورد TUF Sabertooth ۹۹۰FX R۳.۰ با استفاده از فناوری نورپردازی ایسوس می تواند از بین میلیون ها رنگ و جلوه های بصری مختلف ظاهر سیستم را نیز دلچسب تر کند. علاوه بر آن، ایسوس از آخرین راهکار استحکام بخشی خود به مادربورد یعنی Safe Slot برای اسلات های PCIe نیز در این مادربورد استفاده کرده تا هم زیبایی آن بهبود یابد و هم پایداری مادربورد در هنگام استفاده از کارت های گرافیکی سنگین وزن حفظ شود.
مادربورد جدید ایسوس رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج