۳۶۱۸۸۹
۶۲ نظر
۵۰۱۱
۶۲ نظر
۵۰۱۱
پ

نامه سرگشاده حسن عباسی به فرمانده کل ارتش

حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در نامه ای سرگشاده به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی نوشت: مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است.

خبرگزاری دانشجو: حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در نامه ای سرگشاده به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی نوشت: مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است.

مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید، اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبۀ تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم. اما برای شفافیت موضوع، چند نکته را به استحضار جناب‌عالی می‌رسانم.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با تقدیم احترام

مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است. مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید، اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبۀ تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرماندۀ برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم. اما برای شفافیت موضوع، چند نکته را به استحضار جناب‌عالی می‌رسانم:

۱ـ تقطیع مطالب علمی، فلسفی، روایی، و قرآنی در تاریخ همواره به عنوان یک اقدام رذیلانه مطرح بوده است؛ مانند آن‌که مشرکی، آیۀ قرآن را تقطیع می‌کرد که «لاتقربوا الصلوه» و نتیجه می‌گرفت که به نماز نزدیک نشوید؛ حال آن‌که این آیه قبل و بعد دارد و فهم و استنباط از آن، نیازمند در نظر داشتن همۀ آیه است.

۲ـ به تبع، تقطیع «یک دقیقه‌ای» از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴ در دانشگاه تهران، به تاریخ ۱۳۸۹/۰۴/۳ موسوم به کلبه کرامت نیز مصداق همان رفتار است. دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴، مبتنی بر کلیات دانش دکترینولوژی است که در تنها کرسی نظریه‌پردازی مستمر علوم انسانی در سطح تهران است که از ۱۳۸۵ تاکنون در یک بازۀ زمانی ده ساله استمرار داشته و به توفیق الهی، اکنون به جلسۀ ۶۵۰ رسیده است.

الف‌ـ مباحث علوم اقتدارآفرین که در این سلسله جلسات مطرح شده‌اند، طیف وسیعی از موضوعات را در بر دارد که نه تنها شامل مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، و ژئوکالچر است، که حوزه‌های روان‌شناسی، کلام، ارتباطات، هنر، منطق، حقوق اساسی، تاریخ، امنیت، و علوم قرآنی را در بر می‌گیرد. اندیشه‌جویان این کلاس‌ها تاکنون ۲۸۴ پایان‌نامۀ دکتری و کارشناسی ارشد را در موضوعات مذکور دفاع کرده‌اند.

ب‌ـ تعدادی از افسران جوان ارتش نیز در جمع دانشجویان این دوره‌ها هستند که موفق به اخذ گواهی فارغ‌التحصیلی شده‌اند. هم‌چنین تعدادی از فرماندهان ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی نیز به صورت غیرحضوری از این مباحث استفاده می‌کنند که امیر سرافراز ارتش اسلام سرتیپ پوردستان از آن جمله هستند که همواره در طول سالیان ـ از ۱۳۸۹ به این سو ـ پیگیر دریافت فیلم کلاس‌ها بوده و از طریق دفترشان، کتباً ما را مورد محبت و لطف خود قرار داده‌اند.

ج‌ـ در طول جلسات متعدد از ۶۵۰ جلسۀ برگزارشده در این دوره، به دفعات به ابعاد گوناگون نقش استراتژیک ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قدرت ملی پرداخته شده است؛ برای نمونه در جلسۀ ۲۰۵ که در ۱۳۸۸/۱۲/۰۶ در دانشگاه تهران برگزار شد، با توجه به عملیاتی شدن پروژۀ ساخت ناو جماران، به طور مبسوط به موضوع ضرورت اجرایی شدن قابلیت استراتژیک نیروی دریایی ارتش در قالب نیروی دریایی راهبردی پرداخته شد. البته ـ و احتمالاً ـ مستحضرید که ایدۀ نیروی دریایی استراتژیک، در جلسات دکترین مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه در ۱۳۷۴ مطرح شد. آن جلسات که در دفتر فرماندهی وقت نیروی دریایی برگزار می‌گردید توسط خود آقای شمخانی مدیریت می‌شد، و برادرانی چون سردار فدوی، یا بزرگانی هم‌چون دریادار شهید رودکی و مرحوم تیمسار دانه‌کار در مباحث درگیر بودند. ماحصل آن مباحث را در سال ۱۳۷۵ در قالب ‹دکترین دست دراز› نگاشتم که نخستین متن استراتژیک نیروی دریایی شد و اکنون پس از بیست سال به‌مرور، اهداف پیدایش نیروی دریایی استراتژیک بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

د‌ـ در سخن از دورۀ خدمت در نیروی دریایی، خالی از لطف نیست که از مأموریت‌های بازرسی مشترک در سطح نیروهای مسلح نیز یاد کنم که اوج هم‌دلی ارتش و سپاه بود؛ چه در بازرسی‌های عملیاتی که همراه با تیمسار یگانه‌فر به نمایندگی از ارتش و سپاه می‌رفتیم و از ایشان بسیار آموختم، و چه در بازرسی‌های اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح در بازۀ ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ تحت فرمان شهید صیاد شیرازی که در گروه عملیات زیر نظر تیمسار شاهین‌راد توفیق خدمت داشتم و در کنار تیمسار پیرایش که ارشد تفنگداران دریایی ارتش بود بازرسی از نیروهای تکاور و تفنگدار ارتش و سپاه را بر عهده داشتیم. در ماجرای تشویق جناب آقای حبیب سیاری در جریان بازرسی سراسری سال ۷۵-۱۳۷۴، پس از بازدید از جزیرۀ ابوموسی، و ارزیابی از تیپ تفنگداران و تکاوران دریاییِ تحت امر ایشان، همان شب در ناو خارک در جلسۀ نهایی بازرسی، با توجه به حسن فعالیت ناخدا سیاری، به اتفاق تیمسار پیرایش، درخواست تشویقی در سطح ارتقاء وی را با ارزیابی کیفی مثبت از مدیریت ایشان تقدیم کردیم که مورد تأیید شهید صیاد واقع شد.

۳ ـ تقطیع یک قطعۀ یک دقیقه‌ای از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ کلبۀ کرامت از سوی جریان ضدانقلاب، اجرا و ابتدا در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی مربوط به عناصر سلطنت‌طلب باستان‌گرا نشر یافت و سپس در سایر صفحات ضدانقلابیون و همچنین فتنه‌گران بازنشر داشت.

۴‌ ـ در مجموع ۹۱% از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و ۹% آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است. عصر امروز ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ مقرر است که در جلسه‌ای در سازمان حفاظت اطلاعات، مستندات این فضاسازی ضدانقلابیون و لیبرال‌ها در فضای سایبر تحویل شود که حاوی نکات حیرت‌انگیزی از ترفندهای فتنه‌گران است؛ البته مجلد مستندات به محضر جناب‌عالی تقدیم خواهد شد.

۵ ـ نکتۀ مهم این است که تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور بوده است.

از این رو، جناب‌عالی و جامعۀ معظم ارتش جمهوری اسلامی، مطمئن باشید که پاسخ ما در حوزۀ جنگ نرم و جهاد کبیر، علیه پاشنه‌های آشیل لیبرال‌های فتنه‌گر، سهمگین‌تر از پیش خواهد بود، چراکه فرمود «و قاتلواهم حتی لاتکون فتنه» ان‌شاءالله.

حسن عباسی

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی جاورسیان

      اولا اگه تو این حرفا رو نزدی و به قول خودت حرفات رو سانسور کردن و یه تیکه از حرفاتو برداشتن پس چرا معذرت خواهی میکنی؟؟؟
      دوما شما سخنرانی کردید و حرف زدید بعد میندازید گردن سلطنت گر و فتنه گر؟؟؟؟
      در ضمن من نمی دونم اون 91 درصد و 9 درصد رو چه طوری اینقد دقیق محاسبه کردید؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • هموطن

        اقا بنده خدا یه .. کرد مگه کم هستند کسایی که ....

    • بدون نام

      مردك بيسواد خود بزرگ بين

    • بدون نام

      انشاالله که همینطور باشد ولی هر کس که میخواهد آب به آسیاب دشمن بریزد از طریق ضعیف نشان دادن ارتش آه بچه های شهدای ارتش دامنش را بگیرد

    • وحید

      دکترینال !!! بیسواد بی ادب ! حسن عباسی یک پوپولیست تمام عیاره ! هیچ سواد سیاسی و نظامی و اقتصادی نداره !‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط بلده صداشو بلند کنه...

    • رضا

      آخه درس دکترینولوژی چیه؟ مرکز بررسی های دکترینال چیه؟
      ایشون فک کنم در حسرت مدرک دکتری بودن، آب هم میخورن ی دکتری بهش میچسبونن!!!
      برادر من کسی که مدرک دانشگاهی نداره کلاس درس دانشگاهیش دیگه چیه؟!

    • بدون نام

      آقای عباسی شرمنده خون شهدای ارتش باش آ

    • بدون نام

      چرا نسنجیده حرفی میزنید که بعدا یک جماعت هم نتونن جمع کنن؟

    • بدون نام

      خوبه دیگه هر کی هر چی خواست بگه بعدش بگه کار ضد انقلاب وفتنه وغیره س.....

    • علی

      امروز ثابت شده ضدانقلاب و حامیان آنها دنبال فضاسازی وتشنج هستن وگرنه آقای عباسی وارتش ومردم همه باهم اند..مواظب باشید اندک لغزش از راه رهبری کشوررا به پرتگاهی میبرد نظیرآنچه در سوریه و عراق است .که همه زیان خواهند دید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای به روی چشم

    • بدون نام

      جالبه ک الان هم با تمام اطمینان میگه ۹۱ درصد فضاسازی ها....، برادر من اگه شما این دشمن خارجی رو نداشتین الان باید لبو میفروختین

    • بدون نام

      راستي چرا اصولگراها سكوت كرده اند!!!؟؟؟

    • بدون نام

      الان با خودت چند چندی عباسی .... توسخنرانیهات داری به ارتش توهین میکنی حالا صحبت از فتنه میکنی چه ربطی داره برادر من خوب شد یه بهانه دست شما افتاد تا هر موقع کم میارین صحبت از منافق و فتنه گر کنید. مردم امثال شماهارو خوب میشناسند ومثل لجن پرتتون میکنن بیرون. ضمنا معلومه خوب ترسیدی حداقل فهمیدی مردم پشت ارتش هستند و امثال تو رو نمیخوان

    • بدون نام

      خب اینهم مثل فیشهای نجومی که معذرت خواهی کردند اعضای دولت .چه فرقی میکنه .بنده خدا معذرت خواهی کرده .دیگه چکار می بایست میکرد حالا دکتر نه یه شهروند عادی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرق میکنه...مثل اینه که بگیم صفدر حسینی معذرت خواهی کرده پس بیخیالش شیم و زاریم به کارش برسه

      • مملی

        آره دیگه راست میگین
        نه که اونا که دکل رو بردن و اختلاس کردن و پول ملت رو خوردن .... دادن اومدن و معذرت خواهی کردن....
        اینم همونا

      • بدون نام

        اتفاقا مطرح کردن موضوع بعد از 6 سال کار همین دارو دسته صفدر حسینی و شرکاست تا موضوع فیش ها به فراموشی سپرده بشه

    • سعید

      آقای عباسی چرا شما انقد نظر غیر کارشناسی میدین؟؟
      نظاتی که شما در مورد مشاوره و روان شناسی هم دادین
      آی کاش بجای دو ساعت مطالعه در مورد مطالب مختلف مانند دانشمندان رشته ها عمر خودتون رو می توانستید بگذرانید و بعد لب باز می کردید.
      جای شما بودم با تریبون و سخنرانی خداحافظی میکردم.

    • sidmahdi

      وای عمویی، تو چقدر دشمن داری؟؟؟ خجالت نکشیا!!! مردم همه .. تو فقط میفهمی.
      ای دکترینال اعظم، ای مفهوم استراتژی، ای دیپلمه ی فوق الدکترا، ما را ببخش که نمیفهمیم اوج علمت را.
      تو دانستی و ما ندانستیم اوج توطعه تام و جری، لاست، ۲۴،بانی خرگوشه، افسانه اژدها، پاندای کنفو کار و هزاران طرفند صهیونیسم جهانی برای در بند کشیدن ملتهای مظلوم را.
      ای متوهم ما را ببخش که جنسمان به خوبی جنس تو نیست

    • منوچهر

      مواظب حرف زدنت باش . بهانه هم به دست دشمن نده
      همه میدانند امثال شما دوست دارین ارتش راتضعیف کنین ........

    • علی

      تقصیرانگلیسه

      پاسخ ها

      • sajad

        اره تقصیر انگلیس که این بلد نیست حرف بزنه

    • بازنشسته ارتش

      شمایی که با حداقل سواد و تجربه امر بهت مشتبه شده که خودت را کیسینجر ایران بدانی معلوم نیست با کدام سبقه سواد سیاسی ( عصاره سواد و بینش سیاسی ات از محتوی سخنرانیهات مشخصه ) و با کدام سابقه نظامی ( در زمان جنگ 10 الی 12 ساله بودی ) بخودت اجازه میدی که ارتش غیور ایران را زیر سئوال ببری و جالب اینکه از یکی از خودت بیسواد تر مثل کوچکی شاهد می آری اصلا در حد و اندازه ای نیستی که کسی بخواد پاسخ یاوه گوییهایت را بدهد

    • بدون نام

      ای کاش همه مردم ما درمورد همه موارداینطور موضه میگرفتن الان امریکا زده زیربرجام هیچ کس صداش درنمیاد
      حالای اشتباهی شده ول کن نیستین

    • حسین

      این آقا چرا باید پاشو بذاره تو دانشگاه تهران؟ یعنی اینقدر دانشگاه های ما .........

    • بدون نام

      لطفا با این سواد پایین کمتر حرف بزن

    • حسین چمران

      یه عده جمع شدند تا بین ارتش و نیروهای انقلابی همچون دکتر عباسی فاصله بندازند! ولی کور خوندید به موقعش ارتش.سپاه و همین نیروهای انقلابی طومار شما وطن فروش های پست و رذل را از این کشور جمع میکنند.

    • بدون نام

      دکترینال؟؟؟؟...فیش حقوقی ماهی چند؟

    • علی رجایی

      خوب بنظرمن کسیکه اشتباهی میکندوبعداین شهامت راداردکه عذرخواهی کنددرمرام ومسلک ماقابل عفووبخشش است امامن سرپرست یک خوانواده هستم اگرحرف اشتباهی بزنم دودش چشم یک خانواده میروداگراستاندارمااشتباهی بکند یک استان ضربه میخوردامامسولین یک کشورنباید حرف نادانسته بزنندیاکاری غیرکارشناسانه انجام دهندچون یک مملکت اسیب خواهددیدبایدبرای یک سخنرانی یک ساعته ضمن اینکه باخبرگان ان موضوع مشاوره نمایدخودانشخص هرنکته ایکه فکر میکندممکن است اسیبی به یک سازمان یاارگانی برسدتجدیدنظرنمایدچون بایک جمله اشتباه مملکتی درخطراست بویژه درموقعیت کنونی که دشمنان قسم خورده مادرکمینندودنبال بهانه مخصوصاراجع به غیورمردان ارتش وسپاه بهوش باشیدکه دشمن درکمین است وایران عزیزراهمانند عراق سوریه وافغانستان میخواهند

    • عباد

      آقای عباسی برادر، موضوع رو پیچیده نکن بخاطر حرفای نسنجیده ات معذرت خواهی کن و قال قضیه رو بکن.

    • بدون نام

      اگه صادق زیبا کلام این حرفهارومیزد همه میگفتن روشن فکره ....... واقعا که

    • علی

      سلام جناب خود بزرگ بین کلام خودتو با قرآن مقایسه نکن بعدش هم شما به ارتش توهین کردید و کاملاً واضح و مشخصه چه ربطی به بعد و قبلش داره،، اینو دادگاه تشخیص میده،،، ... یکی دو تا نیست متاسفانه،، کاش یکی پیدا میشد شما رو ریست کنه شاید حافظه ات پاک بشه،، فقط چیزی نکن از این بدتر نکن،،، بهایم خموشن و گویا بشر....زبان بسته بهتر که گویا به شر

    • سلام

      وجدانا برو یه مدرک دکتری بگیر اما اول فوق بگیر بعدش اینقدر تو درسهات غرق شدی که دیگه به زمین و زمان هم داری گیر میدی یکم استراحت کن برات خوبه اگر ارتش نبود هیچ وقت جنگ دست از سر ایران بر نمیداشت.اتحاد رمز پیروزیست.....

    • بدون نام

      .. هر کجا گند میزنی و در میمونی فوری کلمه فتنه رو پیدا می کنی ...........

    • بدون نام

      رسایی کجایی که صدات نمیرسه؟

    • کامیار

      شما یه سخن نا مربوط و توهین آمیز و بزرگتر از دهنت زدی،حالا به جای عذر خواهی از خانواده بزرگ ارتش و شهیدان ارتش، میگی که این کار ضد انقلاب و فتنه گر و آمریکایی هاست!
      باتوجه به متن نامه شما، هرکسی هم که از شما انتقاد کنه، میشه ضد انقلاب و جاسوس و خائن و فتنه گر و ...
      اقای عباسی دنیا همین جور نمیمونه ....
      از طرف فرزند یک ارتشی ایثارگر بازنشسته با ۷۲ ماه خدمت در جبه حق علیه باطل

    • بدون نام

      آقای دکترینال!!!!!!! ... سرهم می کنی وازپشت تریبون وبلندگو ,می گی وبعدش هم میگذاری تقصیرضدانقلاب وفتنه سبز. ازروی سلحشوران ارتش واز خانواده 48هزارشهید ارتش خجالت بکش

    • امین

      به جای این همه صغری وکبری چینی ! تو یک سطر معذرت خواهی میکردی ! هرچند که زخم زبان زدن به این سادگی ها از یادها نمیره و التیام بخش نیست !!!

    • نادر

      ما ایرانیهامتاسفانه اغلب عادتمان است که دراختلافات فکری ونظری دورادور به هم سنگ پرتاب کنیم وپشت سر حرف بزنیم وغیب ناروا..اما اگرواقع بین باشیم وبجای تفرقه افکنی وایجاددشمنی رودررو قراربگیریم وباجلسه ای کوتاه سوءتفاهمات احتمالی ومشکلات راازسرراه برداریم وگرفتار بوق تبلیغاتی دشمنان فرصت طلب نگردیم بسیارنیکووعقلانی است.امروزکه دشمنان ما صف کشیده اندتابا کوچکترین تفرقه کاسه ازآش داغتر شوندوضربه واردکنندشایسته نیست که باگفتار ورفتار مغرضانه آب درآسیاب دشمنان بریزیم.دوست باشیم ومشکلات رابا نیت دوستی حل کنیم.

    • Alireza Xed

      واقعا از ماست که بر ماست.باور نکردنیه که مردم ما حتی 1% شناخت هم از دکتر عباسی ندارند و اینطور می آیند درباره این شخص با کامنت هایشان اینگونه قضاوت می کنند. دقت فرمایید حتی 1% ...

    • بدون نام

      آقا ميشه فيش حقوقى خودتو منتشر كني تا ببينيم براى اين بقول خودت دكترينال و بقول ما حرافى چقد درآمد دارى؟

    • بدون نام

      ... این مرد. بایستی بیاد دادگاه پاسخ گو باشد بعدش تو رسانه ملی معذرت خواهی کند

    • اشکان

      به نظرم مثل همیشه فقط داستان سرایی کرده. مثه بجه آدم بیا بگو ببخشید غلط کردم. این همه قصه گویی چیه؟!

    • بدون نام

      چند مقاله یا سخنرانی این باصطلاح استاد بیسواد را مطالعه بفرمایید
      از نظر پزشکان ایشان دچتر توهم خودبزرگ بینی شدیدو
      نیاز شدید به دیده شدن را دارند
      پیشنهاد میشود نامبرده جهت روان درمانی به مراکز تخصصی ارجاع گردد

    • تبریزی

      اینها همه بازی و هوچیگری رسانه ای است برای تخریب کسانی که در استدلال و منطق کم نمییارند.اگر بعضی ها مرد استدلالند بیایند در جلسات مناظره و دادگاه جواب هزاران سخن حسن عباسی را بدهند.از ارتشیان عزیز هم انتظار است بیشتر هشیار باشند.

    • بازنشته نزاجا

      بالاخره آقای عباسی نگفتن این قطاعی که صورت دادن(البته دشمنان)!!! قبل وبعدش چی بوده که جمله " ارتش خواب است وآمریکا هم همین رو میخواد" دربین آن جملات لازم به بیان شده؟ درضمن آقای عباسی لطف کن فیش حقوقی دریافتیهای خودت رو با یک شاغل یا بازنشته ارتش همطراز وغیر همطرازدر ارتش باسابقه حضورمستقیم درجنگ هشت ساله رو مقایسه ای بکن خداوکیلی اصلا قابل قیاس هستند آقای سوپر استراتژیست؟!

    • بدون نام

      عباسی حرفاتو توجیه نکن

    • گشگ

      دکترکریتکال هز خیانتی به اینم ملت شذه بزاساس بوق و کزنا تبلیغاتی شماها بوده که از انسانیت بی بهره اید

    • مهدی نادری

      ... این ارتش و همافر بود که با انقلاب یکی شدن تا انقلاب پیروز شدولی الان همش تو سر ارتش میزنید ؟؟؟؟؟؟؟..

    • اسی

      بیاید منطقی به قضیه نگاه کنیم ،
      حسن عباسی از سال 1385 تو جلسات کلبه کرامت و سخنرانی های دانشگاهیی و همچنین برنامه های تلویزیونی به عنوان استراتژیست یا هر اسم دیگری اطلاعاتی رو کرده که خیلی ها از بروز این اطلاعات هراس دارند. هر جلسه کلبه کرامت متوسط بین یک ساعت و نیم تا چهار ساعت و نیم طول میکشه که در هر قسمتش مطالبی با چنان استدلال محکمی بیان میشه که نمیشه از روش تدریس ایشون چشم پوشی کرد، لذا با یک دقیقه مقاطعه روی یک فیلم که مال شش یا هفت سال پیش هستش منطقی نیست چنین هجمه ای نسبت به ایشون ، در ثانی هر چند صباحی مغلطه ای روی کلام ایشون صورت میگیره اونم به همین منوال فوق گاهی درباره حضرت رقیه سلام الله گاهی درخصوص ضد انقلاب بودن و ... .
      دوستان همیشه در صحنه بهتره زیر صفحه کندی چارمز و رونالدو و مسی و اردوغان افاضه ادب کنند تا فحاشی و تهمت به کسی که حد اقل شغل شریفی مثل معلمی داره.
      الان بگی بصیرت میگین بچه حزب الههی بیم معرفت میگن مرام. یه کم سبک سنگین کنید که چه کسی از این هجمه اونم در شرایطی که فقط عباسی داره انتقاد میکنه و منطقی هم این کار رو میکنه سود میبره.

      تمام

    • محمد

      این به اصطلاح دکتر اسلحه علنی یه عده افرادی هست که فقط دوره اصلاح طلبان با حمایت بعضی از افراد خاص آزاد و بلاخص زمان انتخابات شدیداً فرافکنی و استاد بازی با جملات هستند... دقیقاً شبیه سعید حجاریان که ترور شد و خانه نشین شد.

    • م شهابی

      با سلام همین جواب هم مؤید خود شیفتگی ایشان و هم مبین تفرقه انداختن تا به هدف شوم رسیدن است

    • پیمان مکبر

      جناب اقای حسن عباسی والبته همفکران بعضا بی انصاف تون نسبت به ارتش غیور ایران تا حالا شده از رشادت هاشون بگویند

    • نا شناس

      بنظر من ادمها جایزالخطاع می باشد وقتی کسی مغذرت خواهی کرد باید اورا بخشید مگر قاتل باشد پیامبر خدا اسرانی که ادم هم گشته بودنند در صورت توبه انها را اذاد می کرد

    • بیزن نیک فر

      بسمه تعالی
      زبان سرخ سر سبزرا میدهد بر باد والسلام

    • بدون نام

      اره راست میگه

    • وطن پرست

      خبر فارسی یک سایت وابسته به اصلاح طلبان و هر نظری که با شما یکی نباشه پخش نمیکنید اگر مردی این کامنت بزار چرا فقط توهین هایی که به دکتر عباسی و احمدی نژاد هست رو میزارید چرا پیام طرفدارن رو نمیزارید با این کار روحانی رای نمیاره خبر فارسی بدبخت!

    • بدون نام

      از كوزه همان برون تراود كه در اوست
      آقايان محترم؛ حالا يكي خواسته حرف دلشو بزنه چرا اين قدر بهش مي توپيد. در ضمن معذرت خواهي هم دل شير مي خواهد و كار هر كسي نيست.

    • افشارجانباز

      این عباسی ازکجا پیداشد ودرضمن اصلان میدونه ارتش جمهوری اسلامی ایران یعنی چه این بی سواد باچه جرعتی از ارتش انتقاد و تهمت می زنی ایشان جبهه جنگ نرفته ببین چه سخت کشیده بجه های ارتش در منطقه سومار میمک دهلران و خیلی جاهای دیگه باید ایشان کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آهم از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

    • زبونکوتاه

      ازدوستان خوب که سوادسیاسی واقصادی وجامعه شناسی .ووووودارند خواهشا معانی دکترینال ودکترینولوژی را با دانش اکابری تعریف کنید.البته اولی روخوب میدونم.نال بزبان گیلگی قدیم:ستون یعنی دکترای ستون.لذا ولوژی؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج