۳۶۲۰۴۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مهاجرت ۶۰۰۰ نفری در اپراتورها

علی‌اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از سامانه ی اندازه‌ گیری و پایش کیفی شبکه ی ارتباطات زیرساخت کشور، در مورد آخرین وضعیت اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه توضیحاتی ارائه کرده است.

وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: علی‌اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از سامانه ی اندازه‌ گیری و پایش کیفی شبکه ی ارتباطات زیرساخت کشور، در مورد آخرین وضعیت اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه توضیحاتی ارائه کرده است. بر اساس طرح ترابردپذیری، مشترکان می توانند با حفظ شماره، اپراتور موبایل خود را تغییر دهند.
مهاجرت 6000 نفری در اپراتورها

عمیدیان در این خصوص گفته است: «این طرح به صورت آزمایشی با مجوز ۵۰۰ نفر در هفته ی اول، ۵۰۰ تا ۷۵۰ نفر در هفته ی دوم و ۱۰۰۰ نفر در هفته ی سوم آغاز شد. در هفته ی اول ۱ درصد موفقیت حاصل شد، در هفته ی دوم، میزان موفقیت به ۱۰ درصد افزایش یافت و اکنون در هفته ی سوم مرحله ی آزمایشی طرح، تا ۲۰ درصد موفقیت کسب کردند».

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه‌ی صحبت های خود افزوده است در هفته ی سوم، ۶۰۰۰ مشترک درخواست جابجایی اپراتور داشته اند که از این تعداد، درخواست ۱۰۰۰ مشترک با موفقیت انجام شده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یادآور شده است: «طرح ترابدپذیری یک طرح ملی است که با همکاری تمامی اپراتور ها و شرکت زیرساخت انجام خواهد شد و پس از دوره ی تست موفق، به صورت رسمی اعلام می‌ شود».

عمیدیان با اشاره به راه اندازی آزمایشی طرح ترابردپذیری گفته است: «تا کنون اجازه ی تبلیغات به اپراتور های موبایل را نداده‌ ایم اما از دو ماه پیش با آنها هم‌ قسم شده‌ ایم تا هفته ی دولت راه‌ اندازی کامل ترابردپذیری را داشته باشیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما خوبه چون این یکرو نگرفتم چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج