۳۶۲۶۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تغییر مسیر گردشگران به سمت اسپانیا

با بروز حملات تروریستی و ناآرامی‌ها در فرانسه،‌ ترکیه و مصر، حجم قابل ملاحظه‌ای از گردشگران بین‌المللی مسیر خود را به سمت اسپانیا تغییر داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: با بروز حملات تروریستی و ناآرامی‌ها در فرانسه،‌ ترکیه و مصر، حجم قابل ملاحظه‌ای از گردشگران بین‌المللی مسیر خود را به سمت اسپانیا تغییر داده‌اند.

در فاصله بین ژانویه تا ابتدای ژوئن (۵ ماه اول سال ۲۰۱۶) ۳۳ میلیون گردشگر خارجی اسپانیا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند که در این میان بریتانیایی‌ها با هشت میلیون نفر گردشگر بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

در حال حاضر اسپانیا که پیش از این نیز یکی از مهمترین کشورهای گردشگری اروپا و جهان بود، به انتخاب اول گردشگران نگرانی تبدیل شده است که سعی می‌کنند از کشورهایی چون فرانسه، مصر، ترکیه و دیگر کشورهای هدف حملات تروریستی دوری کنند.

اداره ملی آمار اسپانیا اعلام کرد، بازدید ۳۳ میلیون گردشگر خارجی از اسپانیا در پنج ماه ابتدایی سال جاری میلادی حاکی از رشد ۱۲ درصدی در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته است.

اسپانیا که خود را برای شکستن رکورد جدیدی در عرصه جذب گردشگر آماده می‌کند، بیشترین تعداد گردشگر را از بریتانیا میزبانی کرده و حضور هشت میلیونی بریتانیایی‌ در ۵ ماه ابتدایی سال نشان از رشد ۱۶.۵ درصدی حضور بریتانیایی‌ها در اسپانیا دارد.

پس از بریتانیایی‌ها، آلمانی‌ها بیشترین حضور را در مقاصد گردشگری اسپانیا داشته‌اند و تا به این جای سال میلادی ۴.۵ میلیون آلمانی به کشور همسایه اسپانیا سفر کرده‌اند.

بارسلون و جزایر قناری محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا نزد گردشگران خارجی محسوب می‌شود.

اسپانیا که پربازدیدترین کشور اروپایی پس از فرانسه است، در سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع از بیش از ۶۸ میلیون گردشگر بین‌المللی میزبانی کرد که این رقم ۵ درصد بالاتر از آمار سال گذشته آن بود.

صنعت گردشگری از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی اسپانیا محسوب می‌شود. ۱۱ درصد در آمد ناخالص ملی این کشور و یک‌نهم شغل‌های مردم اسپانیا از طریق گردشگری تامین می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج