۳۶۳۸۱۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

اکرمی: نوبخت به موزه سپرده شود!

روزنامه وطن امروز نوشت: «خدا عقل بدهد.» این را سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌ جمهوری و یار دوران قدیم حسن روحانی درباره اظهارات عجیب محمدباقر نوبخت در حمایت از صفدر حسینی گفته است.

روزنامه وطن امروز نوشت: «خدا عقل بدهد.» این را سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌ جمهوری و یار دوران قدیم حسن روحانی درباره اظهارات عجیب محمدباقر نوبخت در حمایت از صفدر حسینی گفته است.

سخنگوی دولت روز دوشنبه در اظهارنظری عجیب گفت که صفدرحسینی «ذخیره نظام» و «امانتدار کشور» است. صفدرحسینی، مدیرعامل سابق صندوق توسعه ملی است که پس از افشای فیش حقوقی ۵۷ میلیونی‌اش ناچار به استعفا شد. این اظهارنظر نوبخت در حمایت از مدیر نجومی واکنش‌های گسترده‌ای در افکار عمومی داشت و برخلاف آنچه دولتی‌ها درباره برخورد با فاجعه فیش‌های نجومی می‌گویند، شائبه حمایت دولت از مدیران نجومی را ایجاد کرده است.

به اعتقاد کارشناسان، حمایت صریح نوبخت از صفدر حسینی خلاف مصالح دولت حسن روحانی است. از همین‌رو است که سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌ جمهوری و دوست قدیمی حسن روحانی درباره این حمایت نوبخت، او را به تعقل توصیه کرده و گفته است: خدا عقل بدهد.

سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان در رفتار و گفتار به ضدیت و مقابله با اشرافی‌گری بپردازند، اظهار داشت: فرمایشات رهبری کاملاً شفاف و گویا است؛ هر کسی می‌داند ناهار چه می‌خورد و چه ماشینی سوار می‌شود و با چه کسانی نشست و برخاست می‌کند و معلوم می‌شود که این شخص اشرافی است یا مردمی.

اکرمی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه صفدر حسینی یکی از ذخایر نظام و امانتدار بزرگ کشور است، گفت: ان‌شاءالله خداوند آقای نوبخت و صفدر حسینی را به موزه بسپارد؛ این دو نفر برای آثار باستانی به درد می‌خورند. وی افزود: به من چه که آقای نوبخت درباره صفدر حسینی چه چیزی گفته است؛ باید از آقای نوبخت بپرسید «مرد حسابی!» اگر صفدر حسینی ذخیره و امانتدار کشور بود پس چرا او را از ریاست صندوق توسعه ملی برداشتید؟ خداوند به همه عقل بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی رنجبر از کرمان

      تو حیرانی در این هنگامه من هم از تو حیرانتر...

    • محمد

      آقای نوبخت با این که فرد کارآمدی است ولی ... و در یک کلام یک لیبرال تمام عیار است ..

    • بدون نام

      آقای نوبخت افتضاح به بار آوردند. واقعا چه رویی دارد این آقای نوبخت !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمدرضامنزه

      همین جناب آقای نوبخت که فرمودند من هر ماه برای پرداخت یارانه ها عزا میگیرم که پولش را از کجا بیاوریم و پرداخت کنیم باید گفت این 45 هزار تومان که به هر فرد تعلق میگیرد در قبال افزایش چند ده برابری قبوض ، گندم و هزاران افزایش دیگر است که بمردم تحمیل شد ای کاش قیمت های میوه به همان ششصد یا هفتصد تومان آن زمان یا قبض های 40 یا پنجاه تومانی آن زمان و افزایش چند ده برابری این زمان نبود و این 45 تومان هم که پول یکی از قبض ها نمیشود پرداخت نمیشد که با این منت به مردم داده شود گیرم این را هم قطع کردید بعد از آن چه چیز دیگری را قطع خواهید کرد اگر شماها ماهیانه هشتصد هزارتومان حقوق حداقل را میگرفتید آن وقت مشخص میشد بازهم در مورد مردم همینگونه قضاوت میکردید

    • بدون نام

      آقای نوبخت کاری کرد که همسان سازی حقوق بازنشتگان قبل ازسال 86 که درلایحه خدمات کشوری باید درمجلس نهم بازنگری میشد بنا بدلیل بزعم ایشان نداشتن بودجه انجام نشود و مجلس دهم راهم مجاب کرده گه دربرنامه ششم آنرا مطرح خواهدکرد و هردفعه دربرابرخبرنگاران مدام آنرا با آب تاب عنوان میکند حالا چگونه وچه زمانی برنامه ششم به مجلس ارائه، تصویب واجرا بشود خدا میداند گمان میکنم اون چند تومانی که اضافه بکنن قبل از آن ویزیت دکترعمومی بشه 100000تومان همانگونه که قبوض آب برق گاز حدود 5000 تومانی قبل از یارانه شد هفتاد هشتاد هزارتومان، اینا همشون سرتاپا یه کرباسن احمدی نژاد و رحیمی وروحانی و نوبخت نداره .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج