۳۶۴۷۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمایت آقای ایستوود، از دانلد ترامپ

کلینت ایستوود ستاره کهنه‌کار سینمای آمریکا حامی هیچ‌کدام از دو نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا نیست، اما اگر قرار به انتخاب باشد او قطعاً دونالد ترامپ را به هیلاری کلینتون ترجیح می‌دهد.

خبرآنلاین: کلینت ایستوود ستاره کهنه‌کار سینمای آمریکا حامی هیچ‌کدام از دو نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا نیست، اما اگر قرار به انتخاب باشد او قطعاً دونالد ترامپ را به هیلاری کلینتون ترجیح می‌دهد.

حمایت آقای ایستوود، از دانلد ترامپ

بازیگر «خوب، بد، زشت» به مجله اسکوایر گفت: «انتخاب ترامپ تصمیم بسیار سختی است، اما خوب می‌دانید، کلینتون به صورت شفاف اعلام کرده است که پا جای پای اوباما خواهد گذاشت.» او در ادامه به انتقاد از کلینتون پرداخت که در عالم سیاست پول زیادی به دست آورده است.

ایستوود در ادامه نسل حاضر آمریکا را نسلی ترسو خواند که در کارها و سخنانشان بیش از حد احتیاط می‌کنند، و گفت: «ترامپ را به دلیل حرف‌هایی که درباره یک قاضی زد، نژادپرست می‌دانند. البته حرف‌های ترامپ؛ اینکه براساس زادگاه والدین یک شخص یا چیزی همانند این نظر بدهی احمقانه است. او حرف‌های احمقانۀ زیادی می‌زند. پس همه حرف‌های او را در همه جوانب در نظر بگیرید. اما رسانه و مردم تنها این بخش را می‌گیرند و به آن دامن می‌زنند. در دوران غمباری از تاریخ این کشور به سر می‌بریم.»

این بازیگر با صراحت اعلام کرد که از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند: «من با ترامپ یا هیچ کس دیگری صحبت نکرده‌ام.» البته او در عین حال نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا را تحسین می‌کند چون خط مشی معمول دیگر سیاستمداران را پی‌نمی‌گیرد.

بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار امسال در گردهمایی ملی حزب جمهوری‌خواه حاضر نبود در حالی که سال ۲۰۱۲ در این رویداد حضوری پرشور داشت.

او که [با کمی تغییر در لفظ کلمه]، این دوران را، دوران بی‌جراتی خوانده است، از این نکته گلایه کرده که چر مردم مدام همدیگر را به نژادپرستی متهم می‌کنند: «در دوره‌ای که ما در آن بزرگ شدیم، به این حرف‌ها نژادپرستی نمی‌گفتند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج