۳۶۴۷۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شوخی جان استوارت با سیاست‌های دولت آمریکا

جان استوارت مجری سابق «شو روزانه» با یک مجموعه جدید به شبکه اچ بی او می‌رود تا با یک مجموعه انیمیشن جدید که سپتامبر یا اکتبر روی آنتن خواهد رفت، به تلویزیون بازگردد.

روزنامه بانی فیلم: جان استوارت مجری سابق «شو روزانه» با یک مجموعه جدید به شبکه اچ بی او می‌رود تا با یک مجموعه انیمیشن جدید که سپتامبر یا اکتبر روی آنتن خواهد رفت، به تلویزیون بازگردد.

شوخی جان استوارت با سیاست‌های دولت آمریکا

به نقل از ایندپندنت، اواخر امسال دنیا جان استوارت را طوری مشاهده می کند که تا به حال ندیده بود. این مجری سابق برنامه «شو روزانه» که سال گذشته از تلویزیون آخر شب بازنشسته شد، به زودی با یک سریال انیمیشن به شبکه اچ‌بی‌او خواهد رفت که هدفش استفاده از هجو برای صحبت کردن در مورد اتفاق‌هایی است که در سیاست‌های ایالات متحده رخ می‌دهد. به گفته کیسی بلویز رییس برنامه ریزی اچ بی او، می‌توان امیدوار بود که برنامه کوتاه استوارت تا ماه سپتامبر یا اکتبر به راه بیفتد. این تاریخ آغاز به کار به این دلیل انتخاب شده تا بتواند با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاقی داشته باشد و به آن بپردازد.

هنوز جزییات زیادی درباره این مجموعه که نامی هم برای آن انتخاب نشده در دسترس نیست، با این حال بلویز گفت: «این یک نمایش هجوی انیمیشن از یک شبکه خبری کابلی خواهد بود. مثل Onion می ماند، فقط ویدیو و تکست هم دارد. بیشتر آن مختص به صدا و لحن صحبت کردن جان است.» بر خلاف برنامه‌های انیمیشن معمولی، این کارتون ها از تکنولوژی مدرن استفاده می کنند تا برنامه را زنده تر جلوه بدهند. این به استوارت هم اجازه می‌دهد «در زمان واقعی در مورد رخدادها نظر بدهد.» همین تکنولوژی تا به حال در مجموعه «شو دیروقت» استیون کولبرت هم مورد استفاده قرار گرفته و این مجری تا به حال در برنامه اش با نسخه های کارتونی هیلاری کلینتون و ترامپ در برنامه زنده خود مصاحبه کرده است.

برنامه استوارت از شبکه‌های دیجیتال اچ بی او روی آنتن می‌رود و همچنین انتظار می‌رود گلچین‌های نیم ساعته از آن هم در شبکه خطی اچ بی او در ایالات متحده پخش بشود. بویز به این نکته هم اشاره کرد که اچ بی او یک قرارداد چهارساله با استوارت بسته و اضافه کرد که او با کمپانی گرافیکی OTOY همکاری می کند. او گفت: «این کار به این منظور انجام می شود که بتوانیم از یک تکنولوژی جدید استفاده کنیم که به استوارت اجازه می دهد محتوای به موقع و دیجیتال تولید کند که تمرکزشان بر رخدادهای فعلی است و چند بار در طی روز در اچ بی او ناو هم آپدیت می شود.»

اخیرا استوارت برای یک برنامه ویژه به تلویزیون آخر شب بازگشت و به کولبرت در برنامه اش ملحق شد تا به انتقاد از دونالد ترامپ، کاندیدای حزب جمهوری خواه بعد از مجمع جمهوری خواهان بپردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج