۳۶۴۹۹۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

مرسدس بنز به جنگ «تسلا» و «بی ام و» میرود

شرکت مرسدس بنز در طی یکی دو ماه اخیر و با رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود یعنی اتوبوس خودران و اولین کامیون تمام الکتریکی جهان، سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای به پا کرد و به نوعی قدرت خود را به رخ رقبای قدرتمند خود کشید.

وب سایت تک شات: شرکت مرسدس بنز در طی یکی دو ماه اخیر و با رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود یعنی اتوبوس خودران و اولین کامیون تمام الکتریکی جهان، سر و صدای زیادی را در فضای رسانه ای به پا کرد و به نوعی قدرت خود را به رخ رقبای قدرتمند خود کشید.
مرسدس بنز به جنگ «تسلا» و «بی ام و» میرود

اخیراً نیز زمزمه هایی مبنی بر تصمیم این شرکت برای رونمایی از خودرویی الکتریکی در ماه سپتامبر در فضای رسانه ای به گوش می رسید که همه این موارد، از تصمیم جدی این غول خودروسازی جهان برای حضوری قدرتمند در این عرصه خبر می دهد.

در همین رابطه، امروز dieter Zetsche، مدیرعامل مرسدس بنز اعلام کرد که به زودی شاهد رونمایی و عرضه چهار خودروی الکتریکی خواهیم بود که از این بین، دو مدل سدان و دو مدل دیگر شاسی بلند خواهند بود.

به گفته وی، نخستین خودرو در نمایشگاه اتومبیل پاریس موسوم به Paris Motor Show که در ماه اکتبر برگزار خواهد شد، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این خودرو که گفته می شود یک مدل شاسی بلند خواهد بود می تواند با یک بار شارژ مسافتی به میزان 500 کیلومتر را بپیماید.

هم اکنون مهندسان مرسدس بنز در حال کار بر روی این چهار خودرو هستند تا محصولی متمایز و مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا را برای رقابت با نمونه های مشابه شرکت هایی همچون تسلا و بی ام و روانه بازار کنند. گفته می شود که این خودروها تا سال 2020 عرضه خواهند شد.

اگر این خودرو بتواند با یک بار شارژ چنین مسافتی را طی کند، قطعاً خود را از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز خواهد کرد چرا که به عنوان مثال، خودروی مدل اکس تسلا که هم ردیف این خودرو قرار می گیرد، می تواند بین 400 الی 450 کیلومتر را طی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج