اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۵۹۷۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مرد ۷۸ ساله همسرش را کشت

مرد ۷۸ ساله که در پی اختلاف‌های خانوادگی، همسر ۵۷ ساله‌‌اش را به قتل رسانده بود ساعتی پس از جنایت لب به سخن گشود و اعتراف کرد.

روزنامه ایران: مرد ۷۸ ساله که در پی اختلاف‌های خانوادگی، همسر ۵۷ ساله‌‌اش را به قتل رسانده بود ساعتی پس از جنایت لب به سخن گشود و اعتراف کرد.

عصر شنبه مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ازانتقال پیکر خونین زنی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان شهرستان نهاوند باخبر و دقایقی بعد هم مأموران کلانتری ۱۱ و تیم ویژه قتل پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

کارآگاهان در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند زن ۵۷ ساله با اصابت ضربه چاقو به شکم مجروح شده و پس ازانتقال به بیمارستان جان باخته است.

پس از تشکیل پرونده، کارآگاهان با دستور بازپرس کشیک جنایی به تحقیق دراین باره پرداختند. همسر سالخورده قربانی که به عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفته بود ابتدا سعی کرد با صحنه‌سازی خود را بی‌گناه نشان دهد، اما وقتی با مدارک و مستندات پلیس روبه‌رو شد چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید.

وی بااشاره به مشکلات خانوادگی باهمسرش گفت: در پی درگیری لفظی و مشاجره‌ای تند، همسرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است.

سرهنگ محسن اقبالیان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز در این باره گفت: عامل قتل به خاطر سرعت عمل بالای مأموران و در کمتراز یک ساعت شناسایی و دستگیر شد و بازجویی‌های فنی از او ادامه دارد.

وی به اقشار مختلف جامعه بویژه زن و شوهرها توصیه کرد: هنگام خشم و عصبانیت قدرت خودکنترلی و غلبه بر خشونت را تقویت کنند تا لحظه‌ای غضب، عمری ندامت و آه و افسوس و همچنین ظهور این‌چنین حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را که آسیب‌های جدی به نهاد خانواده و بدنه اجتماع وارد می‌کند در پی نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      اینم از پیرهاتتوکه.عمری ارت رفته نمبتونی جلوی خودتوبگیری ازبقیه چه انتظاری داری

    • شهروند

      الان پیرمردها بیشتر از جوانا عصبانیتر هستن صد رحمت به جوانان همسرشون از دست این پیرمردها اسیرن فقط خدا رحم کنه البته تو زندگی کم اوردن عقده شونو سر زنشون خالی میکنن فقط میگم درود به جوانان

    • بونکوتاه

      ضمن خسته نباشیدبه نیروهای جان برکف، نمخواهم دلیل بیمنطق قاتل رو بدونم!!!زنیکه آنهمه سال باداشته ونداشته ات ودرغم وشادی همراهیت کردآیامستحق مرگ ناجوانمردانه بود؟؟؟!!؟!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج