اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۷۲۳۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

برخورد با سوءاستفاده کنندگان از بیت المال

دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها گفت: لازم است رئیس‌جمهور ضمن برخورد قاطع با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال، تدابیر لازم جهت رفع محدودیت‌های به‌وجود آمده را اتخاذ کند.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها گفت: لازم است رئیس‌جمهور ضمن برخورد قاطع با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال، تدابیر لازم جهت رفع محدودیت‌های به‌وجود آمده را اتخاذ کند.

ابراهیم حکیم‌فعال، طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور با اشاره به مشکلات اقتصادی کارکنان بانک‌ها، خواستار برخورد قاطع دولت با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال شد.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

اغلب کارکنان بانک‌های دولتی به‌رغم ایفای نقش حیاتی در اقتصاد و تحمل محرومیت، از برخی مزایایی که شامل سایر اقشار و کارکنان است، کمتر بهره برده‌اند و این در حالی است که پیچیدگی و حجم بالای وظایف، مسئولیت‌ها و ریسک بالای عملیاتی به لحاظ سر و کار داشتن با امور مالی و منابع پولی، تبعات حقوقی ناشی از اشتباهات احتمالی، مواجهه با انواع کلاهبرداری، جعل اسناد و اوراق، سرقت مسلحانه و ... باعث شده شغل بانکداری جزو پراسترس‌ترین و حساس‌ترین مشاغل محسوب شود.

پس از انحلال شورای عالی بانک‌ها این دسته از کارکنان فاقد نماینده ذی‌صلاح قانونی برای هماهنگی و حمایت از حقوق حقه خود هستند و این خلأ در پیدایش ماجرای فیش‌های حقوقی نامتعارف برخی مدیران که باعث شد هجمه سنگینی علیه این قشر زحمتکش پدید آید، کاملاً مشهود بود.

حقوق و مزایای مستمر کارکنان بانک‌های دولتی بسیار کم و در شرایط نامطلوبی قرار دارد؛ به گونه‌ای که کارکنان، بعد از بازنشستگی اغلب دچار مشکلات معیشتی می‌شوند و پرداخت وام در خلال خدمت به نوعی ترمیم حقوق محسوب می‌شود و به عنوان تنها ابزار انگیزشی برای تحمل ساعات کار طولانی و مفید در پشت باجه و تحمل مخاطرات ناشی از ارتباط با پول، مسائل مالی و تبعات آن است.

کارکنان بانک‌ها با بیشترین ساعات کاری مفید، دارای بالاترین راندمان در سطح کشور و از نجیب‌ترین و پاکدست‌ترین کارکنان سیستم دولتی هستند که همواره در همه شرایط سخت، پشتیبان سیاست‌ها و برنامه‌های دولت محترم در بسیاری ایام خاص از موهبت حضور در کنار خانواده به دلیل دستیابی به اهداف تعیین شده و برنامه‌های دولت محروم بوده‌اند.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها از رئیس‌جمهور استدعا دارد دستور فرمایید ضمن برخورد قاطع با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال، تدابیر لازم جهت رفع محدودیت‌های به‌وجود آمده اتخاذ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه میشه با همه ی مسئولین برخورد کرد!!!

    • بدون نام

      عجب ادم پر رویه خجالتم خوب چیزیه کارمندای بانک مشکلات اقتصادی دارن اونا که وصعشون از بقیه کارمندا رو به راه ار با اون وام های گنده ای که در سال 10 بار 10 بار می گیرن من دوستی دارم که همسرش کارمند بانکه هر یه ماه 100 ملیون گاهی 60 و گاهی 80 وام می گیرن همسایمونم خدمات بانکه اونم همین طور وصعشون از ما بهتر کلی خونه و معازه اصافه خریدن اجاره دادن تا با پولش قسطاشونو بدن

    • بدون نام

      برید بابا خودتونو ... . ما که تا حالا دیدیم که چقدر برخورد میشه . فوقش گوشزد میکنید که دیگه سه جوری ببرن که کسی نفهمه

    • اکبری

      واقعا که در تنگنای معیشت قرا دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج