۳۶۳۱۲۵
۴۶ نظر
۵۰۰۵
۴۶ نظر
۵۰۰۵
پ

طعنه سنگین کیهان به روحانی

روزنامه کیهان نوشت: حالا فهرست وعده‌های دولت به قدری طولانی و متنوع است که برای انتشار آن به تنهایی، به بیش از ۲ صفحه کامل روزنامه احتیاج داشتیم و به خاطر همین از انتشار آن گذشتیم!

روزنامه کیهان نوشت: امروز آغاز چهارمین سال فعالیت دولت یازدهم است. سه سال قبل، دولت یازدهم با بیش از ۱۶۰۰ وعده خوش‌آب و رنگ کارش را شروع کرد.

حالا فهرست وعده‌های دولت به قدری طولانی و متنوع است که برای انتشار آن به تنهایی، به بیش از ۲ صفحه کامل روزنامه احتیاج داشتیم و به خاطر همین از انتشار آن گذشتیم!

قاچاق‌ از مبادی رسمی، رسما و علنا در جریان است و میلیاردها میلیارد دلار کالای قاچاق، دائما به کشور وارد می‌شود! دولت طرح‌های ساده و اولیه‌ای مثل «طرح شبنم» را کنار گذاشت و راه را برای قاچاقچیان هموارتر کرد!

حالا بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی، آفت جان همه خانه‌های ایرانی شده است! رکود، چنان گریبان نظام تولید کشور را گرفته که صد عاقل هم نمی‌توانند برای آن فکری بکنند!

نقدینگی سه برابر روز نخست دولت یازدهم شده اما در دست بانکداران و دلالان مافیایی است و تولید تشنه یک جرعه از آن است!

در این بین، دولت هیچ یک از این مشکلات را به روی خودش هم نمی‌آورد! آنها تمام قد به معاشقه و مغازله با برجام مشغولند!

برجامی که همچون آفتاب درخشان، می‌درخشد و در زندگی و کار و آینده مردم گشایش ایجاد می‌کند!

روحانی رسماً اعلام می‌کند که در سایه برجام هر روز یک گشایش داشته‌ایم و اندکی بعد، تعطیلی کارخانه‌ها یکی پس از دیگری آغاز می‌شود! این شرح مختصری بود از نخستین روز سال چهارم!

حالا دولت تنها ۳۶۵ روز فرصت دارد که به وعده‌هایش عمل کند. با اینکه خلف وعده‌های دولت، بخش عظیمی از بدنه اجتماعی و حامیانش را نا‌امید کرده است، باز هم ما دعا می‌کنیم که دولت بتواند در همین زمان اندک باقی مانده کاری بکند.

بتواند بساط حقوق‌های نجومی و اشرافی را برچیند، بتواند دست دلالان و کارچاق‌کن‌هایی مثل حسین فریدون را - که در انتصاب مدیران فاسد نقش محوری دارد- از سر بیت‌المال مسلمین کوتاه کند.

بتواند به اندازه ذره‌ای هم که شده، عزت و اعتبار را به دیپلماسی انقلاب اسلامی برگرداند و اجازه ندهد رئیس سی‌آی‌ای علناً روحانی و دولتش را نزدیک به آمریکا و در جهت منافع خود معرفی کند. بتواند در حد توان، تولید ملی را رونق ببخشد. بتواند به هر تعداد ممکن، دست واسطه‌ها و دلالان و قاچاقچیان را کوتاه کند و...

شاید همه این آرزوها برای ۳۶۵ روز زیاد باشد، اما ما باز هم امیدواریم، سه سال منتظر تحقق این اهداف بودیم، ۳۶۵ روز دیگر هم صبر می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما نظری در مورد عملکرد دولت قبلی طی 8 سال ندارید؟
      مخصوصا اعضا و معاونینش؟
      راستی حال اقایان خاوری و زنجانی و رحیمی و .... خوب هست؟
      دکلهای نفتی خوب کار میکنن؟

    • جعفر نبیلی

      چه ساده دلند آنهایی که خوشبختی را در سایه دوستی با آمریکا میبینند
      انهاییی که خواب آمریکارا میبینند خداوند از خواب بیدارشان کند #نیچه

      پاسخ ها

      • مهسا

        دقییییییییقا

      • بدون نام

        آلان اينو نيچه گفته؟؟‌:))

      • بدون نام

        بنده خدا تو اصلا می دونی نیچه کیه؟ شما دشمنان دولت و ملت هم وقتی عصبانی هستید از شدت پرت و پلا گویی سر از باقالی ها در میارید

    • مملی

      خواهشا از کیهان مطلب نزارید.

      پاسخ ها

      • رضا

        حقیقتو فقط کیهان میگه

      • شاهین

        کیهان اگه راست میگه دوران احمدی نژاد اون همه ... رو مینوشت

    • بدون نام

      مغلطه

    • امیرو

      ... کشور با تحریم هزارتا مشکل مواجه کردین تو اون رییست,بعدش بیرون گود وایستاده أرد ناشدا میده,بلدی بگو روحانی استعفا بده بیا اداره کن ببینم چه شکر میتونی بخوری,با اینکه میدونم خودتو نمیتونی اداره کنی

    • بدون نام

      کیهان محترم تو خودت از تفرقه اندازهای حکومت کنی کی به خودت بگه حالا روحانی شد گرگ شما شدید میش بخدای واحد شما ............ بسه روحانی هم میره بدی میاد ببین چکار میکنید از خدا بترسید

    • بدون نام

      از قدیم گفته اند خراب کردن راح تر از ساختن است. دوستان مورد تایید کیهان هشت سال هر انچه بود را نابود کردند. نمی گویم این دولت خوب کار کرده که خودم اصلا به روحانی رای ندادم. اما انصاف هم چیز خوبی است. باید 10 سال دیگر خوب و عالی کار کرد تا تبعات خرابکاریهای قبلی از بین برود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت اول کار یه وعده هایی داد. یعنی روحانی نمیدانست وضعیت چه طوره که این وعده ها را داد. اگه میدونست چرا بیخود حرف زد . اگه نمی دونست چرا ندونسته حرف زدند.

    • رحمن

      سردبير محترم كيهان ، با سلام اولين بار است كه ميبينم چاقو دسته خودش را ميبرد . اما آنچه كه مسلم است اينكه خيلي از آدمها در تاريخ بشريت در طول عمرشان از چيزهائي دفاع كرده اند كه فقط بدرد خودشان ميخورد حتي بخود زحمت نداده اند كه منتظر بمانند تا اثر كارهايشان را فردا ببينند . تازه فرداي همان روز هم نتيجه عكسش را ديده اند اما آنرا از بخت بد مردم ديده اند يا از مصلحت خداوندي وبدينصورت اين قصه سر دراز خواهد داشت!!!!! بايد بدانيد روشنفكري بهمين سادگي كه شما تصور ميكنيد نيست .

    • رسول

      متاسفانه هر چندسال یکبار بازهم امید مردم به انتخابات و انتخاب یک نفر شایسته برای ریاست جمهوری است که هر دفعه از دفعه پیش بدتر میشود و مردم دوباره نا امید میشوند. متاسفانه آمار دادن های دروغین توی کشور ما از طرف مسئولین مد شده و وضعیت رو جوری جلوه میدند که انگار وضع رو به راهه. اقتصاد مقاومتی مال مردم کم درآمده نه واسه مسئولینی که صفرهای فیش حقوقیشون از فیش میزنه بیرون. مگه انیخ خود خدا کمکمون کنه.

      پاسخ ها

      • شاهین

        یک کاری کردید دیگه اصلا به هیچ کاندید ریاست جمهوری رای ندیم

    • فریبا اصفهانی

      گل گفتی! ولی بعدی کی باشه؟! یکی مثل بقیه!! اولش که میان ترور شخصیت قبلی رو میکنن و وعده های رنگین برای آینده میدن و بعد میرن توی شورای مصلحت و این وسط فقط جیب پولدارا پرتر میشه!! اللهم عجل لویک الفرج....

    • محمد

      کیهانی که از ابتدا ی دولت به شکل های مختلف در ایجادهجمه و سنگ اندازی به دولت و جوسازی مشغول بوده است چگونه باور کنیم بدنبال موفقیت دولت بوده است!!!!!

    • بدون نام

      اتفاقا در دوره قبلى قاچاق کالا چندىن برابر رقم فعلى بود منتها کشف نمى شدند و در بسترى امن به فعاليت خود ادامه مى دادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مستند شما در این باره کجاست؟

      • بدون نام

        ما که میریم مناطق تجاری و اقتصادی روز به روز قاچاق بیشتر میشه. اینجوری نیست که قبلا بیشتر بوده باشه

    • بدون نام

      ... این که همش ساز منفی میزنه دوران احمدی نژاد هم اینطوری بود سفرهای دسته جمعی آقای احمدی نژاد با خانواده و تمام وزرا و با تمام خانواده هاشون که از بیت المال بوده و بس چرا شکایتی نشد. یا اختلاس های کلان و کلان و کلان مثل رحیمی و مرتضوی و وووو چرا شکایتی نشد.
      آقای سردبیر کیهان وقتی میخواهی بری یک خونه رو تمیز کنی کلی وقت میبره خب آقای روحانی کشور داغون رو بدست آورده و حالا حالا هم درست نمیشه.
      .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه کدوم کشور دیدی که به مدیراش حقوق نجومی بده یه چیزی می گی!

    • کاربر

      مملکت از پای بس ویران است چه ربطی به روحانی دارد اقای شریعتمداری شما که میگفتی یاید قانون اسلامی پیاده شود بیا بگو چرا پیاده نمیشه دزدی و اختلاس فراوان شده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی به روحانی داره؟؟!!!!!
        حداقل ویرانی صنایع هسته ای که مستقیما مربوط به روحانیه

    • جناب خان

      اقای شریعتمداری محترم ....... تمام حرف های شما درست
      ولی یک سوال ازشما به عنوان یک ایرانی
      تیراژروزنامه شما از روز اول حضور شما تا الان چگونه بوده است
      ایا شما به کسی پاسخ گو هستید .....

    • اشراقی گلپایگانی

      بهتراست یک فرد منصفی به گود بیاید وبدون اغراض وسیاسی کاری مسئله حسین فریدون را یکبار وبرای همیشه برای مردم بیان کند وواقعا اگر فسادی درکارایشان هست به دستگاه قضا سپرده شود ولی اینکه هرازگاهی یک مطلب دررابطه باایشان میشنویم به غیرازانکه مردم را دچار تشویش میکنیم هیچ چیز دیگری عاید ملت نخواهد شد ضمن انکه شخض اقای رییس جمهور هم بیان فرمودند باهیچکس عهداخوت نبسته ایم با توجه به نزدیک بودن انتخابات شفاف شدن مسائل افراد نزدیک به دکتر روحانی برای خودایشان هم بهتراست

    • بدون نام

      الان خوب دنبال تاثیر برجام در زندگی مردم هستی زحمات دولت یازدهم را زیر سوال میبری اگر واقعا آدم منصفی بودی وقتی که احمدی نژاد گفت پول نفت را به سر سفره مردم می آورم و لی نه تنها پول نفت را سر سفره مردم نیاورد بلکه .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زحمات دولت یازدهم؟!!!
        یکیش بگو. لابد برجام؟

    • ایرانی

      احسنت به مطالب گفته شده ، دقیقاً همینطوره ، چه کسی میخواد از حسین فریدون برادر رئیس جمهور ، مدیرعامل بانک ملت رستگاری سرخه و .... که همگی سرخه ای هستند حساب و کتاب پس بگیرد ؟؟؟؟ما قشر کارگر برای 20 هزارتومان حق مسکن از سال 94 همچنان منتظریم و وزیرکار ربیعی همش با وعده وعیدها ، دروغ هاشون مردم را سرگرم میکنن. ولی افسوس ، فیش های نجومی را که نگاه میکنی سرت سوت میکشه ولی انگار نه انگار کسی به کسی نیست هرکسی از این مملکت میخواد بخوره و بیخیال دیگران ، آخه کی باورش میشه مدیرعامل بانک ملت رستگاری سرخه که بازداشت شده مجددا او را منصوب کنند به سمت هیئت مدیره بانک ملت ؟؟؟این چه بازی و نقش آفرینی هست که می کنند ؟ انگار از همدیگه میترسن دست همدیگر را رو کنن . همش وعده وعید میدند، دروغ پشت دروغ ، حقیقتاً من که بیزار شدم از این همه تبعیض ها ، خدا همه را به راه راست هدایت کنه

    • ایران

      دستت برا همه رو شده

    • بدون نام

      کیهان تو قبلا کجا بودی که دلار یهویی شد 4000 تومن در ثانی تو صبر نکنی مثلا میخوای چه . .. کنی؟ انچنان کشور رو قبلا هل دادن سمت پرتگاه که معلوم نیست در بیاد یا نه

    • بدون نام

      جواب همه این دوستان حقیقت تلخ است ........

    • بدون نام

      کیهان عزیز در هر دوره جلوی انحرافات ایستاده و هیچ وقت حناحی عمل‌ نکرده. اگه الزایمر دارید برید به تیترهای کیهان در هشت سال ریاست احمدی نژاد یه نگاهی بندازید.

    • سعید

      روحانی و آشی که 3ساله نپخته

    • بدون نام

      واقعا با چه رویی کیهان این حرفا رو میزند!!؟
      همه فهمیده اند که در دو دوره قبل چه بر سر ایران و ایرانی آوردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با همون رویی که روحانی میگه برجام

    • مشت

      کیهان ساکت شو وکمتر چخان کن

    • بهروز

      برام جالب بود کيهان براى دولت روحانى دعا هم ميکنه!

    • بدون نام

      حرف حق روفقط بایدازدهن مردم شنیدچون روزنامه هاورسانه میلی ازجناح هاطرفدا ی میکنندولی خودمردم اینجوری نیستنداون چیزی روکه درجامعه لمس میکنندودرک میکنندبرایشان سندوملاکه.

    • رضا

      کیهان واقعیت رو میگه چرا برای شماها تلخه

    • نا شناس

      من 21 سالسابقه کار در شرکت مخابرات دارم حقوقم یک ملیون تومان می باشد طرح طبقه بندی مجلس تصویب کرده اجراء نمی شود 10 ما جبهه و35 سال بسیجی فعال هم برای خدا جانباز هم هستم یک ریال وجدانم قبول نکرد بگیرم گفتم سر بار کشورم نباشم از دست رنج خودم نان حلال در اورم من مغذم متلاشی می شود چطور مسئول یه کشور وجدانش قبول می کند در شرایط تحریم فشار سخت روی مردم این حقوقهای نجومی بدهند خانوادهایشان بخورنند

    • احمد

      جناب کیهان شما نهتر است بررسی کنید چرا تیراژ روزنامه ات سر سام آور پائین آمده؟!!

    • بیزن نیک فر

      بسمه تعالی
      به مدیر روزی نامه کیهان
      مردم آگاه شده اند ایشان باید با مردم همگام شوند چون منافع شخصی تان به مخاطره افتاده نباید دولت ومردم را تضعیف روحیه کنید این دامن زدن به تفرقه به سود دشمنان ایران ومردم است آقای مدیر لطف کنید یک سوزن به خودت یک جوالدوز به دیگران آقای روحانی صدر صد والسلام

    • بیزن نیک فر

      مدیر محترم روزی نامه کیهان باسلام ودعای خیر

      این را بدان مردم آکاه وهوشیار هستند با این حرکتهای آبروی رفته خوررا نمی توانید بدست بیآورید این حرکتها فقط کمک به دشمنان مردم وایران می کند

    • بدون نام

      ... هیچ دولتی فکرمردم فقیرنبوده ونخواهدبود تازمانی که باندبازی ورابطه بازی درکشورمان قطع نگرددمصیبت همین هست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج