۳۶۸۷۹۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سازمان ملل بمب گذاری تایلند را محکوم کرد

دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه ای بمب گذاری های روز پنجشنبه و جمعه در شهر سیاحتی هواهین و جزیره فوکت تایلند را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا: دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه ای بمب گذاری های روز پنجشنبه و جمعه در شهر سیاحتی هواهین و جزیره فوکت تایلند را به شدت محکوم کرد.
انفجار 11 بمب در پنج استان مختلف تایلند که دست کم چهار کشته و 36 زخمی در پی داشت، فضای امنیتی این کشور که تحت حاکمیت دولت نظامی قرار دارد را ملتهب کرد.
«بان کی مون» دبیرکل این سازمان روز جمعه با صدور بیانیه ای که به وسیله سخنگوی وی قرائت شد، بمب گذاری های روزهای پنجشنبه و جمعه در شهر هواهین و جزیره فوکت تایلند را که از مراکز تفریحی و گردشگری این کشور به شمار می آیند به شدت محکوم کرد.
سخنگوی بان کی مون به نقل از دبیرکل سازمان ملل در این بیانیه مراتب همدردی وی را با خانواده ها و بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز کرده و با دولت تایلند ابراز همبستگی کرد.

«طالب رفاعی» دبیرکل سازمان گردشگری سازمان ملل نیز در بیانیه جداگانه ای این بمب گذاری ها را محکوم کرد و تایلند را یکی از مقاصد گردشگری و تفریحی عمده جهان خواند که مردم جهان با سفر به آن از مزایای این شهر و قابلیت های توسعه آن بهره می برند.
رفاعی در این بیانیه ابراز امیدواری کرده است که رخدادهای اخیر نظیر این بمب گذاری ها تاثیری در کیفیت گردشگری این کشور بجای نگذارد.

وی یاد آور شد که مصمم است به نشانه حمایت از این کشور و ابراز انزجار و نفرت نسبت به این گونه اقدامات در مراسم سالروز جهانی گردشگری که در روز ۲۷ سپتامبر پیش رو در شهر بانکوک برگزار خواهد شد، شرکت کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملی

      مشکوکه این موضوع بمب گذاری ها...
      مشکوکه
      ترکیه
      تایلند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج