اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۸۸۶۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

حمایت موسسات ایتالیایی‌ از تجارت با ایران

موسسه بیمه سرمایه‌گذاری خارجی ایتالیا (Sace) و بانک «پوپولاره دی سوندریو» درخصوص وصول طلب‌های تجاری و تخصیص اعتبار برای شرکت‌های ایتالیایی علاقه‌مند به فعالیت در بازار ایران، موافقت‌نامه همکاری امضا کردند.

روزنامه دنیای اقتصاد: موسسه بیمه سرمایه‌گذاری خارجی ایتالیا (Sace) و بانک «پوپولاره دی سوندریو» درخصوص وصول طلب‌های تجاری و تخصیص اعتبار برای شرکت‌های ایتالیایی علاقه‌مند به فعالیت در بازار ایران، موافقت‌نامه همکاری امضا کردند.

موسسه بیمه سرمایه‌گذاری خارجی ایتالیا و بانک پوپولاره دی سوندریو به منظور پشتیبانی از مشتریان این بانک در وصول طلب‌های تجاری خود از شرکا و مشتریان خارجی توافقنامه همکاری امضا کردند. با این همکاری جدید موسسه ساچه و بانک پوپولاره دی سوندریو قصد دارند به همکاری‌های فی مابین استحکام بخشیده و آن را توسعه دهند.

همکاری که طی آن اخیرا خط اعتباری به ارزش ۳۰۰ میلیون یورو برای پشتیبانی از شرکت‌های ایتالیایی علاقه‌مند به بازار کشور ایران در نظر گرفته شده است. بر اساس این توافقنامه از این پس خدمات بیشتر و با شرایط بهتری در اختیار تمامی مشتریان بانک پوپولاره دی سوندریو در فعالیت‌های خود در ایتالیا و خارج از کشور قرار داده خواهد شد.

این خدمات که توسط شرکت تحت کنترل ساچه (Sace)، ساچه اس. آر. وی (Sace S.R.V) ارائه داده می‌شود، در برگیرنده خدمات وصول مطالبات تجاری شرکت‌ها و هم بازسازی اعتبارات مالی که ساچه در اختیار آنها قرار داده است، خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج