adexo3
۳۶۹۸۷۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

شب خوب «شمس» زیر نور مهتاب

کیخسرو پورناظری که اواخر تیرماه امسال پس از ٣ سال در تالار وحدت روی صحنه رفته بود، شامگاه ٢٣ مردادماه با همراهی گروه «شمس» این بار در مجموعه تاریخی کاخ نیاوران با مخاطبانش دیدار کرد.

وب‌سایت موسیقی ما: کیخسرو پورناظری که اواخر تیرماه امسال پس از ٣ سال در تالار وحدت روی صحنه رفته بود، شامگاه ٢٣ مردادماه با همراهی گروه «شمس» این بار در مجموعه تاریخی کاخ نیاوران با مخاطبانش دیدار کرد.

شب خوب «شمس» زیر نور مهتاب

فستیوال «شب های موسیقی بارانا» در دومین شب برگزاری، میزبان علاقمندان موسیقی ایرانی در فضای باز کاخ نیاوران بود که آمده بودند تا زیر نور مهتاب شنونده موسیقی تنبورنوازان «شمس» باشند.

اجرا با تکنوازی کیخسرو پورناظری آغاز شد که آیین مشکاتیان نیز با سازهای کوبه‌ای نوای تنبور او را همراهی کرد. سپس نوبت تهمورس و سهراب پورناظری رسید که بر روی سن حاضر شوند و در میان تشویق‌های مخاطبان مقام جلوشاهی را بنوازند. اجرای بداهه بر مبنای یکی از ساخته های کیخسرو پورناظری بخش دیگری از این اجرا بود.

حالا نوبت گروه تنبور «شمس» بود که در بخش سوم اجرا روی صحنه حاضر شوند و مخاطبانشان را میهمان موسیقی اصیل ایرانی کنند.

حسین رضایی‌نیا و آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای)، کاوه گرایلی، سپند دادبه، خورشید دادبه، نیکناز میرقلمی و کیمیا جمشید یک به یک روی صحنه حاضر شدند و در کنار خانواده پورناظری قرار گرفتند تا به اجرای گروه‌نوازی تنبور بپردازند.

شب خوب «شمس» زیر نور مهتاب

راز، همراز، یارم تویی و همین طور اجرای تکنوازی تهمورس پورناظری بخش‌هایی از این اجرا بودند. گروه شمس در این کنسرت قطعه ماندگار «مردان خدا» را نیز خواند و نواخت که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت.

در حالی که اجرای اعضای «شمس» به پایان رسیده بود، حاضران با تشویق، خواهان اجرای قطعه بیز بودند که در نهایت قطعه «حیلت رها» به عنوان قطعه پایانی انتخاب شد.

فستیوال شب های موسیقی بارانا در ادامه میزبان شهرداد روحانی، لوریس چکناواریان، گروه های پالت، کامنت، داماهی، سهراب پورناظری و آنتونیو ری خواهد بود.

شب خوب «شمس» زیر نور مهتاب

شب خوب «شمس» زیر نور مهتاب

شب خوب «شمس» زیر نور مهتاب

شب خوب «شمس» زیر نور مهتاب
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      مخاطبان این هنرمندان افراد خاصی هستن که توانایی رفتن به مجموعه نیاوران رو دارن نه 90درصد مردم که اونقدر مشکلات دارن که ندونن نیاوران کجاست....هنر در این مملکت خاص یه عده شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج