adexo3
۳۷۰۰۵۲
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

روحانی: به نقد از دولت افتخار می کنم

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد که نقد رئیس جمهور و دولت موجب افتخار است.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان کهگیلویه و بویر احمد در مرکز شهید ایزدپناه یاسوج با بیان اینکه امام هشتم کرسی‌های آزاد اندیشی را بنا نهاد، گفت: اصل اینکه نقد دولت و رییس‌جمهور آزادانه و حتی گاهی فراتر از مرز اخلاق انجام می‌شود، موجب افتخار است.

او با بیان اینکه جرات انتقاد لازم و جرات اتهام و دروغ، مخالفت با امر خداست، افزود: بیان اشکال‌ها نباید باعث نادیده گرفتن تلاش خدمتگزاران شود.

او در ادامه با بیان اینکه جرات انتقاد لازم و جرات اتهام و دروغ، مخالفت با امر خداست، افزود: اتهام‌زنی و حرمت‌شکنی؛ خروج از اخلاق و اعتدال در شأن پیروان ائمه (ع) نیست. همه ما مدیون فداکاری ایثارگران هستیم.

رییس دولت یازدهم با بیان این خبر که وزرا مسئول نظارت بر اجرای اقتصاد مقاومتی در استان‌ها می‌شوند، به اعتماد متقابل دولت و مردم به عنوان بزرگترین سرمایه کشور اشاره و تصریح کرد: برجام کار بزرگ مردم ما بود نه طرف‌های مذاکره کننده. ضمن اینکه فروش نفت به میزان و طرف دلخواه، حق ملت و ازنتایج برجام است.

روحانی افزود: مردم نگذاشتند تحریم های غلط و تحمیلی ادامه یابد. افزایش محسوس صادرات بر واردات غیر نفتی افتخار حزب و دولت نیست، افتخار ملت است.

روحانی همچنین به دو مدال المپیک تا کنون اشاره و خاطرنشان کرد: اینکه در المپیک هم رستم و هم سهراب طلا گرفتند، افتخار ایران و مردم ایران است.

رییس جمهور با بیان اینکه هدف سفرهای استانی کاهش و برطرف کردن مشکلات است، تاکید کرد: استقبال و محبت مردم، وظیفه مسئولان را سنگین تر می‌کند.

روحانی در ادامه گفت: ما همواره بر برخورد با کسانی که حقوق‌های نامتعارف دریافت کرده‌اند تاکید داشته‌ایم و اما معتقد هم نیستیم که نباید این موضوع سبب تهمت‌ها یا تخریب دولت شود.

او با بیان اینکه ممکن است عده‌ای حقوقی بیشتر بوده یا کمتر گرفته باشند، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بگویم که نباید با اینها برخورد نشود، بلکه اعتقاد دارم اگر خلاء قانونی وجود دارد باید این خلاء پر شود.

رئیس دولت تدبیر و امید افزود: وقتی بودجه امسال را تصویب کردیم، همانجا این موضوع نیز مطرح شد و دقیقا زمانی که ما تاکید براین موضوع داشتیم، این موضوع در جامعه مطرح شد.

روحانی با تاکید بر تصمیم دولت بر مقابله با دارندگان فیش‌های نامتعارف، تصریح کرد: اینکه مردم انتقاد می‌کنند، حق آنها است و نباید از انتقاد آنها متاثر شویم.

او گفت: البته اگر کسی مطلبی غیرواقعی گفت و تبدیل به اتهام شد، بدون شک این اتهام در شأن یک ایرانی و پیرو امام رضا(ع) نیست.

روحانی، صداقت را راه نجات بشریت دانست و خاطرنشان کرد: نباید غیرواقعی حرف بزنیم و نباید کاری کنیم که خدمات تمام کارگزاران نظام نادیده گرفته شود. افتخار می‌کنم که نقد از ریاست جمهوری و دولت صورت می‌گیرد و حتی اگر از نقد هم بگذرد، باز آن را می پذیریم، اما اتهام‌زدن را نمی‌پسندیم.

رئیس دولت یازدهم در ادامه گفت: ما اتهام زدن را به این دلیل که زیر پاگذاشتن فرمان خدا و دروغ است، نمی‌پسندیم.

روحانی، دروغ را ام‌الفساد و ام‌المصائب خواند و یادآورشد: بیان خدمات دولت و تلاش کارگزاران تنها به دولت برنمی‌گردد و شایسته نیست براساس چیزهای غیرواقعی حرف زد یا دولت را تخریب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطیما

      پس کلا در حال افتخاری!

    • بدون نام

      من که بهت رای نمیدم چون سود بانکی روکم کردی

    • بدون نام

      ازمدیردولتی اداره جهادکشاورزی نقد کردم زیراب مرا زد که از شهرم تبعید به شهر دیگری شوم جناب رییس جمهور

    • بدون نام

      دکتر جان خوی نیستا واسه همینه هرکی از هر جای واسه ی خوش حرف میزنه خودشو جایزه میدونه لنتقاد کنه که اصلا در شان انتقادم نیس مث احمدی نژاد باید لجباز باشی ویه کلام ایطوری سو استفاده میکنن دکتر بزرگوار روحانی عزیز

    • بدون نام

      با احمدی نژاد قهر کن که لختلاس شد در دولتش روحانی ناچاره برا اقتصاد سود بانکی کم کنه کار را از کار دان بپرس

    • بدون نام

      دکتر روحانی تو بهترینی

    • بدون نام

      سه سال فقط با یک مذاکره گذشت. سر مردم رو خوب گرم کردی با برجام،

    • بدون نام

      دوستی که میگی 3000 رو با بر جام گذروندی:
      چرا شما و امثال شما مقاومت میکنید و نمیخواید بپذیرید که مدیریت و روابط خارجی نا صحیح دولت قبل که در طول 8سال اعمال شد، نمیشه عواقب اون رو یهو درست کرد که،
      همیشه خراب کردن راحته ولی درست کردن سخت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج