adexo3
۳۷۰۱۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قول مساعد مجلسی ها به تعزیراتی ها

اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی که میزبانجمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بودند به وی قول مساعد دادند تا مشکلات این سازمان را تا حد میسور حل و فصل نمایند.

خبرگزاری فارس: محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص حضور علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مجلس شورای اسلامی و در میان اعضای کمیسیون قضایی گفت: در این جلسه رئیس سازمان تعزیرات گزارشی از فعالیت‌ها این سازمان ارائه کرد.

وی افزود: جمشیدی گزارشی جامع و کامل از عملکرد تعزیرات در برخورد با مراکز درمانی و بیمارستان‌هایی که در آن قوانین رعایت نشده ارائه کرد که حکایت از عملکرد مثبت تعزیرات در حوزه برخورد با مراکز متخلف در حوزه بهداشت داشت.

کاظمی گفت: به گفته رئیس سازمان تعزیرات هستند و بودند مراکزی که متأسفانه سالها بدون مجوز در حوزه بهداشت فعالیت کرده‌اند که البته تعزیرات مصمم به برخورد با آنهاست.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: البته رئیس سازمان تعزیرات به برخورد سازمان متبوعش با مراکز عرضه مواد خوراکی غیرمجاز اشاره کرده که مشخص شد در این حوزه نیز سازمان تعزیرات اقدامات خوبی انجام داده و به سلامت مردم اهمیت داده است.

کاظمی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اعضای کمیسیون قضایی مجلس از پاسخ‌ها و گزارش رئیس سازمان تعزیرات قانع شدند یا خیر نیز گفت: در عین حالی که نمایندگان سوالاتی را مطرح کردند جمشیدی نیز پاسخ‌های قانع کننده‌ای را ارائه کرد.

وی افزود: البته مشخص است که در حوزه تعزیرات کاستی‌هایی هم در بعد امکانات و هم در بعد قانونی وجود دارد که به نظر می‌رسد باید در حوزه قاچاق کالا اقدامات در یک مجموعه واحد جمع آوری شود تا اثرگذاری‌اش بیشتر از گذشته باشد.

این نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی‌ایحال نمایندگان مجلس به رئیس سازمان تعزیرات حکومتی قول مساعد دادند تا در جهت رفع کاستی‌ها و مشکلات این سازمان کمال تلاش خود را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج