adexo3
۳۷۰۸۵۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد تند ایران از سکوت مقابل جنایات عربستان

بهرام قاسمی در واکنش به جنایت تازه سعودی ها در حمله به بیمارستانی دریمن گفت: سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.

خبرگزاری فارس: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید حمله جنگنده های متجاوز رژیم آل سعود به بیمارستانی در استان " حجه " یمن آنرا جنایتی آشکار و غیر قابل تصور علیه بشریت خواند و اظهار داشت: سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.
قاسمی افزود: در حالیکه موازین بین المللی و حقوق بشردوستانه و فراتر از آن وجدان بشری همگان را در جنگ ها و منازعات به اتخاذ اقدامات لازم برای حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی فرا می خواند، نظام تروریست پرور و جنگ افروز سعودی هیچ حد و مرزی برای به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و بیماران مظلوم و غیر نظامیان بی دفاع نمی شناسد که البته این رفتار نتیجه سکوت کر کننده و پنهانکاری جنایات این رژیم توسط مجامع و مراجع بین المللی از جمله سازمان ملل متحد!! است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر تأکید کرد: کاملا اشکار است که اقدام نمایندگان مردم یمن برای از سر گیری فعالیت پارلمان و ساختار های دمکراتیک و قانونی موجب عصبانیت روزافزون عربستان شده است لذا رژیم کودک کش حاکم بر عربستان با حملات گستره و بی امان خود به بیمارستانها و مدارس درصدد انتقام جویی از مردم بی گناه و بی پناه یمن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران اول جلوی توهین های مدیری روبگیره بهتره

    • بدون نام

      آل سعود واقعا ننگت باد..
      احسنت به مواضع جمهوری اسلامی ایران...
      تاریخ در باره سکوت جوامع بین اللمللی چه قضاوتی خواهد کرد؟؟؟
      از این سکوت درحیرتم.

    • بدون نام

      خود سازمان ملل زمینه و مجوز این تجاوز و جنگ را علیه مردم یمن بوجود آورده از چنین سازمانی انتظاری بیش از این نیست به نظر من بهتر است گفته شود سازمان ضدملل این سازمان از بدو تشکیل در خدمت قدرتهای پیروز جنگ جهانی دوم و متجاوزین به حقوق کشورهای ضعیف و ملتها بوده در واقع این سازمان بی خاصیت تماماًدر خدمت جنگ به نفع کشورهای متجاوز بوده نه در خدمت صلح این سازمان نبودنش خیلی به نفع ملتهاست تا وجودش، متجاوزین با این سازمان ضد بشری به تجاوزها و ظلم و جنایت خود جنبه قانونی می دهند .

    • بدون نام

      امام خمینی علیه الرحمه والرضوان پس از جنایات آل سعود فرمودند اگر از جنایات صدام بگذریم از جنایات آل سعود نمی توانیم بگذریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج