adexo3
۳۷۰۸۶۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگيری عامل انفجار خودرو ناجا در مریوان

جانشين فرمانده انتظامی استان از دستگيری عامل انفجار خودرو گشت يگان امداد مريوان که موجب شهادت يکی از ماموران پليس شده بود، پس از گذشت ۱۶ ساعت از حادثه خبر داد.

خبرگزاری میزان: جانشين فرمانده انتظامی استان از دستگيری عامل انفجار خودرو گشت يگان امداد مريوان که موجب شهادت يکی از ماموران پليس شده بود، پس از گذشت ۱۶ ساعت از حادثه خبر داد.
به گزارش پايگاه خبری پليس؛ سرهنگ جعفر آژنگ در تشريح اين خبر اظهارداشت: عامل انفجار خودرو گشت يگان امداد مريوان که در نوزدهم مرداد ماه با پرتاب شیء انفجاری به داخل خودرو موجب شهادت ستوانسوم «عبدالله مروتی» و زخمی شدن دو نفر ديگر از همکاران وی شده بود طی گذشت 16 ساعت از وقوع حادثه شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی دستگير شد.

جانشين فرمانده انتظامی استان در تشريح اين خبر افزود: با بررسی صحنه حادثه و استخراج فيلم های ضبط شده توسط دوربين های مدار بسته، يک نفر مظنون شناسايی و در يک عمليات از پيش طراحی شده دستگير شد.

وی افزود: در بازرسی از منزل مظنون مقاديری مشروبات الکلی، افشانه دفاع شخصی،قمه و چندين سيم کارت بدست آمد.

اين مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با دعوت از برخی افراد مورد اطمينان و تطابق عكس و فيلم و رويت آنها توسط معتمدان و همچنين مواجهه حضوری بين مظنون اصلی و مجروحان اين حادثه در بيمارستان فجر مريوان و شناسايی تصاوير متعلق به متهم در فيلم های ضبط شده توسط دو نفر از نزديکان وی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پليس، فرد مظنون عامل اصلی حادثه فوق شناخته شد و همراه با ادله ، مدارك ، شواهد و مستندات کافی به مقام قضايی تحويل داده شد.

سرهنگ آژنگ در خاتمه تصريح کرد: در پايان تحقيقات، مقام قضائی با توجه به محتويات و ادله موجود در پرونده و رجوع به سوابق مجرمانه قبلی متهم از قبيل اقدام عليه امنيت ملی و عضويت در يکی از گروهک های معاند نامبرده را به اتهامات انتسابی از جمله محاربه، قتل عمد، ايراد ضرب و جرح عمدی ماموران، تخريب اموال سازمانی و دولتی، اخلال در نظم عمومی، نگهداری مشروبات الكلی، نگهداری افشانه دفاع شخصی و تجهيزات پليسی تفهيم و با قرار بازداشت موقت به زندان مركزی مريوان منتقل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحمدولله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج