adexo3
۳۷۱۱۳۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

لوکس خانوادگی، کیا سدونا ۲۰۱۶

ظاهری زیبا و شکیل، فضای داخلی مانند یک شاسی‌بلند و موتور قدرتمند و کارا از مزیت‌های این خودرو هستند، اما در یک کلام باید برای مینی‌ون بودن این خودرو خوب حسرت خورد.

وب سایت عصر خودرو: ظاهری زیبا و شکیل، فضای داخلی مانند یک شاسی‌بلند و موتور قدرتمند و کارا از مزیت‌های این خودرو هستند، اما در یک کلام باید برای مینی‌ون بودن این خودرو خوب حسرت خورد.

لوکس خانوادگی، کیا سدونا 2016

احساس بدی نخواهید داشت اگر چشمانتان را برق چراغ‌های جواهرمانند HID و رینگ‌های کرومی ۱۹ اینچی بگیرد. از طرفی خیره شدن به یک یاقوت کبود با درهای قاب شده کرومی به عنوان یک وسیله نقلیه عجیب نیست. هنگامی که چراغ‌های LED روی قسمت انتهایی بدنه، در مقابل شما به نشانه ترمز قرمز می‌شوند، به خود می‌گویید، "این مینی‌ون چه خودرویی است"؟

این مینی‌ون با شکل و شمایل ویژه با قوس و پیچ‌های متناسب طراحی شده و به معرفی زنجیره‌ای برای ورود به بازار نیاز دارد.

لوکس خانوادگی، کیا سدونا 2016

کیا نام این مینی‌ون زیبا حمل و نقل خود را "سدونا" گذاشته است.زیر در موتور این خودرو یک موتور ۳.۳ لیتری V۶ با بازده ۲۷۶ اسب بخار و گشتاور ۳۳۶ نیوتن‌متر واقع شده است.
طراحی خارجی این خودرو احتمالا نظر را بیش از مدل "اودیسه" هوندا یا"سینه‌نا" تویوتا جلب خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد این خودرو نسبت به دو مدل دیگر کوچکتر و ساده‌تر است. به نظر می‌رسد مینی‌ون‌های دیگر کمی بالاتر از محل اتصال چرخ‌ها روی شاسی سوار می‌شوند، اما سدونا فاصله کمتری با خودرو دارد که ظاهرش را بیشتر به خودروهای اسپورت شبیه کرده است.

SXL I این مدل کیا به چراغ‌های جلوی HID، مه‌شکن‌های قوی و لامپ‌های LED در عقب مجهز شده‌اند که در نور شب عملکرد بسیار قوی‌ای را از خود نشان می‌دهند. کروم در تریم خودرو نمود ویژه‌ای داشته و چرخ‌های 19 اینچی ظاهر آن را تغییر داده‌اند. البته این چرخ‌ها در زمان نیاز به تغییر زیان مالی زیادی را به صاحب آن وارد می‌کنند.

در فضای داخلی، سرنشینان و کاربران ردیف جلو با یک کنسول SUVهای کیا محاصره شده‌اند. این بخش یک کنسول مناسب با قابلیت لغزش است که می‌تواند جای مناسبی برای بطری آب، کیف پول، آیپد یا لپتاپ شما فراهم کند. در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی وجود دارد.

لوکس خانوادگی، کیا سدونا 2016

فرمان براق و صیقلی است. پنل تجهیزات راننده نیز شامل یک صفحه LCD رنگی می‌شود. سرنشینان ردیف دوم نیز فضای زیادی در قسمت پا داشته و در صورت تمایل می‌توانند زیرپایی‌های خود را برای استراحت و حالات راحت‌تر تنظیم کنند. برای استفاده کودکان، صندلی‌ها می‌توانند با فاصله گرفتن از هم به درها نزدیک شوند.

در ردیف سوم نیز با فضای بزرگ برای سرنشینان روبه‌رو هستیم که در صورت نیاز تا شده و به فضای محفظه بار می‌افزایند. درهای پشت و دریچه عقب قابلیت کنترل از راه دور را دارند.

ظرفیت حمل وسایل در سدونا 4021 لیتر است که اندکی نسبت به تویوتا سیه‌نا با گنجایش 4248 لیتر و هوندا ادیسه با گنجایش 4219 لیتر کمتر است. مجموع فضای تدارک‌ دیده شده برای مسافران در سدونا به 4474 لیتر می‌رسد. این در حالی است که این فضا در سیه‌نا 4417 و در ادیسه، 4814 لیتر است.

با وجود مشکلات کمی که در حیطه ورود و خروج به فضاهای تنگ و باریک برای این خودرو به عنوان یک مینی‌ون ایجاد می‌شود، رانندگی با آن در حد رانندگی با یک شاسی بلند لذت بخش است. سدونا لیمیتد نسبت به یک ون، شتاب بسیار خوبی دارد و در مدت ۷.۴ ثانیه به سرعت۹۶.۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ظاهری زیبا و شکیل، فضای داخلی مانند یک شاسی‌بلند و موتور قدرتمند و کارا از مزیت‌های این خودرو هستند، اما در یک کلام باید برای مینی‌ون بودن این خودرو خوب حسرت خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج