۳۷۱۲۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توضیح درباره حکم تخریب و تخلیه ۶ مدرسه

رئیس منطقه ۱۸ آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی شش مدرسه در منطقه خلیج فارس جنوبی ابراز نگرانی کرد و گفت: قبلا مذاکراتی با مالک خصوصی این مدارس انجام شده بود اما اختلالاتی به وجود آماده و حاضریم با مالک مجددا به مذاکره بنشینیم و مدارس را خریداری کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس منطقه ۱۸ آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی شش مدرسه در منطقه خلیج فارس جنوبی ابراز نگرانی کرد و گفت: قبلا مذاکراتی با مالک خصوصی این مدارس انجام شده بود اما اختلالاتی به وجود آماده و حاضریم با مالک مجددا به مذاکره بنشینیم و مدارس را خریداری کنیم.

حسین ابراهیمی درباره جزئیات تعطیلی شش مدرسه در منطقه خلیج فارس جنوبی اظهار کرد: شش مدرسه «ستایش»، «خلیج فارس»،« شهید باکری»، «دکتر حسابی»، «شهید همت» و «تربیت» که دو مورد از آنها دبیرستان دوره دوم دخترانه، یک دبستان دخترانه، یک دبیرستان دوره اول و یک مورد دبستان دوشیفت پسرانه با بیش از چهار هزار دانش آموز هستند.

وی افزود: این شش مدرسه یک مالک خصوصی دارند که مذاکرات با وی صورت گرفته؛ ملک‌ها قیمت گذاری شده و تشریفات خرید انجام شده بود، اما وی این اواخر روی متراژ زمین و قیمت آن بحث‌هایی داشت و قیمت و پول فضایی که در خیابان و معبر افتاده و شهرداری آنها را تبدیل به پارک کرده است نیز می‌خواست از آموزش و پرورش بگیرد در صورتی که ما تصرف و مالکیتی بر آن فضاها نداریم.

رئیس منطقه ۱۸ آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه با این اوصاف ما حاضریم همه اینها را انجام دهیم و پای میز مذاکره به توافق برسیم اظهار کرد: متاسفانه مالک قبل از مذاکره حکم قاضی و دادگاه را گرفته و از این طریق وراد شده است. در حال حاضر برخی دانش آموزان و اولیای آنها در مقابل مدرسه جمع شده و نگران هستند.

ابراهیمی ادامه داد: مالک حکم تخریب و یا تحویل گرفتن مدرسه را از دادگاه دارد و قرار است امروز تا ساعت ۱۲ ماموران اجرای حکم در مدارس حضور پیدا کنند؛ارزش این مدارس بیش از ۱۰ میلیارد تومان است و هشت هزار متر مربع مساحت دارد و در منطقه خلیج فارس جنوبی قرار گرفته است.

به گفته وی شب گذشته نیز پیگیریهایی از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران صورت گرفته که هنوز منتج به نتیجه نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج