۳۷۲۰۵۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

چرا باید برند تعاونی داشته باشیم؟

معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: ایجاد یک برند واحد برای تولیدات داخلی و مصرف آن در خارج، موجب افزایش درآمد و اشتغال و توسعه صادرات کشور می‌شود.

ایسنا: معاون امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: ایجاد یک برند واحد برای تولیدات داخلی و مصرف آن در خارج، موجب افزایش درآمد و اشتغال و توسعه صادرات کشور می‌شود.


سیدحمید کلانتری اظهار کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری از برخی برندها ایراد می‌گیرند که در داخل مصرف نشوند منظور برندهای خارجی است و باید افتخار کنیم به کالاهای داخلی که آنچنان کیفیتی پیدا کنند که با برند شناخته شده‌ای در بازار جهانی عرضه شوند.

وی ادامه داد: اینکه تولید برند کنیم و در خارج کالاهایمان به مصرف برسد ارزشمند است چون ضمن درآمدزایی، ‌موجب توسعه اشتغال و صادرات کشور می‌شود.

کلانتری در پاسخ به این پرسش که چرا تعاونی‌ها از یک برند واحد برای عرضه تولیدات و دستاوردهای خود استفاده نمی‌کنند؟ گفت: در حال حاضر برخی تعاونی‌ها برندهای ملی و خارجی دارند و محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر می‌کنند اما یکی از مشکلات اصلی تعاونی‌ها، توسعه بازار، بازاریابی و برندسازی است و احساسی که وجود دارد این است که برخی تعاونی‌ها با این تفکر که هزینه اضافه نپردازند روی بسته‌بندی محصولاتشان کار نمی‌کنند یا روی استاندارد کالا کمتر متمرکز می‌شوند و بازار خود را به بازار پیرامون محدود کرده‌اند.

معاون وزیر تعاون تصریح کرد: از سوی دیگر تعاونی‌هایی را داریم که بازار خود را توسعه داده از استان خود خارج شده در سطح کشور محصول عرضه می‌کنند و عده‌ای دیگر از سطح کشور خارج شده و در سطح منطقه و جهان به عرضه تولیدات خود مشغولند و همین امر نقطه قوت تعاونی‌ها به شمار می‌رود.

کلانتری با بیان اینکه راهبرد ششم توسعه تعاون، توسعه بازار و برند در تعاونی‌ها نامگذاری شده‌ است، خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها باید بپذیرند که در دنیای رقابتی قرار دارند و اگر در بازارهای جهانی حضور قوی‌تر و کیفی‌تری داشته باشند، محصولاتشان را بهتر تبلیغ کنند و بسته‌بندی زیباتری داشته باشند نیازهای بازار را بهتر درک کرده و ماندگاری خود را در بازارهای داخلی و جهانی را حفظ می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج