adexo3
۳۷۲۸۱۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بازار خانه‌های نوساز داغ شد

گزارش ها از بازار مسکن، از افزایش تعداد معاملات آپارتمان های نوساز حکایت دارد.

خبرآنلاین: گزارش ها از بازار مسکن، از افزایش تعداد معاملات آپارتمان های نوساز حکایت دارد.

بازار خانه‌ها نوساز داغ شد. گزارش‌ها درباره تغییر و تحولات بازار مسکن در مردادماه به روشنی این موضوع را تایید می‌کند؛ به طوری که خانه‌های نوساز بیشترین میزان معاملات را در ماه جاری داشته است.

برخی کزارش‌ها حاکی از آن است که در ۲۵روز ابتدایی مردادماه امسال، در مجموع ۹هزار و ۲۲ فقره معامله فروش مسکن انجام شده و به ثبت رسیده که از این تعداد معامله، ۲ هزار و ۴۱۹ فقره مربوط به نوسازها بوده است.

این در شرایطی است که در سال‌های اخیر به علت رکودی که در بازار مسکن حاکم بود، بازار آپارتمان‌های نوساز کاملا بی‌رمق بود و تقاضا در این بازار در حداقل ممکن قرار داشت.

بر این اساس، گزارش‌های میدانی از بازار مسکن حکایت از آن دارد که در منطقه شهرک راه‌آهن قیمت هر مترمربع آپارتمان ۶ میلیون تومان است؛ به طوری که یک واحد ۵۰۰ متری با قیمت ۳ میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده بود. همچنین در منطقه ابوذر هر مترمربع آپارتمان نوسان با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

در خیابان آپادانا نیز یک آپارتمان ۸۳ متری به قیت ۴۱۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته بود. این واحد مسکونی هر مترمربع ۵ میلیون تومان قیمت داشت.

از سوی دیگر، در منطقه جنت‌آباد جنوبی یک واحد آپارتمان نوساز ۷۸ متری، به قیمت ۴۶۶ تومان به فروش می‌رسید. این خانه هر متربع ۵ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان بود. در خیابان شمشیری هم یک واحد ۷۰ متری با قیمت ۱۹۶ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده بود. این واحد مسکونی هر مترمربع ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نصیری

      آقا باخبرسازی مشکل مسکن حل نمیشه.یه روز میگید خونه های کهنه ساز بازارش داغ شده.امروزم میگی بازار خانه های نوساز.خرید خانه تو ایران صرفه اقتصادی نداره چون شما وام رامیگیری به اسم 11درصد قبلش هم 10میلیون اوراق میخری خب بعد از 12سال دوبرابر پول گرفته شده را برمیگردونی .برات میمونه 50سال عمر رفته ویک خونه کلنگی.

    • پارسا پرهیزکار

      آخرش ما نفهمیدیم اینا چیکار میخوان انجام بدن؟! خوب اگه مسکن تو رکود بود یعنی مردم پولی برای خرید خونه ندارن،با افزایش وامهایی که جدیدا میخوان بدن یه خونه به قول شما نوساز که قیمت واقعی آن قبلا دویست میلیون تومان بوده الان سیصد میلیون معامله میشه و بازپرداخت وام هم روش میره که اینجوری هم خونه گران میشه و هم بازپرداخت وامش روش میره که خودتون دیگه حسابش کنین.
      یعنی اینجاست که باید آفرین گفت به کارشناسان عزیز و بزرگوار ما که هوای ما مردم بی خانمان را اینجوری دارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج