adexo3
۳۷۳۵۳۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

انتشار نخستین آلبوم متالیکا بعد از ۸ سال

آلبوم «Hardwired… to Self-Destruct» یا «تنظیم شده برای خودنابودی» ماه نوامبر از طریق لیبل متعلق به خود بند منتشر خواهد شد.

روزنامه بانی فیلم: آلبوم «Hardwired… to Self-Destruct» یا «تنظیم شده برای خودنابودی» ماه نوامبر از طریق لیبل متعلق به خود بند منتشر خواهد شد.

انتشار نخستین آلبوم متالیکا بعد از 8 سال

به نقل از گاردین، متالیکا اعلام کرده که بعد از هشت سال، به زودی آلبومی جدید منتشر خواهد کرد. این آلبوم که «Hardwaired… to Self-Destruct» نام دارد و نخستین آلبوم آن ها از زمان جدایی شان از کمپانی برادران وارنر تا به حال خواهد بود، روز هجدهم نوامبر از طریق لیبل متعلق به خود این بند معروف یعنی بلکند رکوردینگز بیرون خواهد آمد.

این آلبوم که در دو فرمت دابل سی دی و دابل واینیل در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت، توسط گرِگ فیدلمن تهیه شده که مسئولیت تهیه و مهندسی آلبوم قبلی این گروه یعنی «Death Magnetic» را هم بر عهده داشت. لارس اولریش درامر گروه گفت: «مسلما ما خیلی خیلی هیجان زده هستیم که بتوانیم آهنگ های جدیدمان را با تمام دوستان‌مان به اشتراک بگذاریم. حدود ۱۸ ماه بود که در استودیو همراه گرِگ مشغول کار بودیم و دوباره موتورهای خلاق‌مان را آتش کردیم. بیرون دادن موزیک جدید، دوباره مورد بحث شما شدن و تمام چیزهایی که همراهش می‌آید کاری است که ما بیشتر از هرچیز دیگر دوست داریم مشغول آن باشیم، پس خودتان را آماده کنید.»

این بند همچنین ویدیوی سینگلی جدید از این آلبوم با عنوان «Hardwired» را هم منتشر کرد.

مسیر و روند ضبط آلبوم های جدید توسط متالیکا طی ۲۰ سال گذشته پراکنده بوده است. از وقتی آلبوم «Reload» در سال ۱۹۹۷ منتشر شد، آن ها تنها دو آلبوم استودیویی دیگر بیرون دادند: آلبوم «St Anger» سال ۲۰۰۳ و «Death Magnetic» سال ۲۰۰۸٫
البته این گروه پروژه های دیگری هم داشته است. در سال ۲۰۱۳، آن ها کنسرت فیلم «Metallica: Through the Never» را منتشر کردند که تصاویر زنده از کنسرت های شان را با داستانی گیج کننده از پسری جوان که در شهری آخرالزمانی سرگردان است، ترکیب می‌کرد. این فیلم از نظر بازرگانی شکست خورد و در باکس آفیس ایالات متحده تنها ۳٫۴ میلیون دلار فروخت. در همان سال، آن ها یک کنسرت ۱۰ آهنگه هم در قطب جنوب اجرا کردند.
ترک لیست آلبوم جدید به این شرح است:

دیسک یک: ۱ Hardwired/ ۲ Atlas, Rise!/ ۳ Now That We're Dead/ ۴ Moth Into Flame/ ۵ Am I Savage?/ ۶ Halo on Fire

دیسک دو: ۱ Confusion/ ۲ Dream No More/ ۳ ManUNkind/ ۴ Here Comes Revenge/

۵ Murder One/ ۶ Spit Out the Bone

متالیکا یک گروه موسیقی هوی متال آمریکایی است که در سال ۱۹۸۱ در شهر لس آنجلس فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال ۱۹۸۱ اولین آلبومش با نام «همه‌شان را بکش» منتشر شد. متالیکا تا کنون ۹ آلبوم استودیویی، ۳ آلبوم زنده، ۵ کار اضافه ،‏ ۲۴ نماهنگ و ۴۵ تک‌آهنگ منتشر کرده‌است. این گروه ۹ بار برندهٔ جایزه گرمی شده‌است و ۶ تا از آلبوم‌هایش به‌طور پی‌درپی در «رنکینگ بیلبورد ۲۰۰» از شماره یک کار خود را شروع کرده‌است که این یک رکورد محسوب می‌شود. آلبوم سال ۱۹۹۱ آن‌ها، متالیکا، بیش از ۱۵ میلیون نسخه در ایالات متحده و ۵۱ میلیون در سراسر جهان فروش داشته که آن را ۲۵امین آلبوم پرفروش آمریکا ساخته‌است. گروه با انتشار آلبوم آهنربای مرگ به فروش کلّی ۱۰۰ میلیون نسخه در جهان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج