adexo3
۳۷۳۹۹۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تکمیل متروی افسریه و اکباتان در ۹۵ و ۹۶

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه موضوع پایانه های ریلی برای قطارهای مترو از اهمیت حیاتی برخوردارند، گفت: به این منظور پایانه افسریه در شرق و پایانه اکباتان در غرب تهران که هر دو در مسیر خط ۴ مترو واقع شده اند، از ضرورت ویژه ای برخوردارند.

خبرگزاری ایسنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه موضوع پایانه های ریلی برای قطارهای مترو از اهمیت حیاتی برخوردارند، گفت: به این منظور پایانه افسریه در شرق و پایانه اکباتان در غرب تهران که هر دو در مسیر خط ۴ مترو واقع شده اند، از ضرورت ویژه ای برخوردارند.

مازیار حسینی در جلسه بررسی توسعه خط ۴ متروی تهران افزود: پایانه افسریه تا قبل از پایان سال جاری باید تکمیل شود، ضمن این که تکمیل پایانه اکباتان به عنوان نخستین پایانه ریلی زیر زمینی پایتخت، امسال باید آغاز شود و تا سال آینده به اتمام برسد.

وی با اعلام اینکه بهره برداری از هر پایانه ریلی، اتفاق بزرگی برای بهره برداری بهتر از متروی تهران محسوب می شود، تأکید کرد: علاوه بر اقدامات فوق، احداث پارک سوار در شمال غرب تهران از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه حمل و نقل شهری محسوب می شود.

همچنین در این جلسه که با حضور حجت الله بهروز قائم مقام معاونت و منصور نویریان قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نیز مدیران عامل شرکت مترو و شرکت بهره برداری متروی تهران و دست اندرکاران خط ۴ مترو برگزار شد، گزارشی از مسائل و مشکلات این خط ارائه شد و این در حالیست که خط ۴ متروی تهران با ۲۲ کیلومتر طول، ۱۹ ایستگاه را در بر می گیرد و با عبور از نقاط مرکزی شهر از میدان کلاهدوز در شرق تهران تا شهرک اکباتان در منتهی الیه غرب تهران، امتداد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متروی اهواز از مرز ده سال گذشت ولی حتی یه خبر امیدوار کننده دربارش نمیگن بخاطرش مردم اذیت میشن مردم رو تو مشکلات و سختی ها گرفتار کرده چون اکثر راه ها رو بخاطرش بستند

    • علیا

      وای خدا یعنی افسریه هم مترو میاد خسته شدم اتز این همه اتوبوس های داغون ترافیک سرسام آور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج