adexo3
۳۷۸۴۶۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مجروح شدن ۲۰ مسافر در متروی فرهنگسرا

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: پیمانکار مترو باید خسارت وارده به مسافران در حادثه شب گذشته را بپردازد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: پیمانکار مترو باید خسارت وارده به مسافران در حادثه شب گذشته را بپردازد.

احسان مقدم درباره تغییر جهت حرکت یکی از پله‌ برقی‌های مترو در ایستگاه فرهنگسرا در شب گذشته که منجر به مصدومیت تعدادی از مسافران شد، اظهار داشت: به دلیل پاره شدن زنجیر داخل پله برقی، جهت حرکت پله تغییر کرد و حدود ۲۰ نفر از مسافران مصدوم شدند.

وی ادامه داد: اکثر مسافران به صورت سرپایی مداوا و ۳ نفر به دلیل احساس درد در ناحیه کمر به مرکز درمانی منتقل شدند، اما خوشبختانه به طور کلی برای هیچ‌یک از مسافران مشکل خاصی رخ نداد. با توجه به اینکه در ساعات پایانی فعالیت مترو این حادثه رخ داد تعمیر و بررسی بیشتر موضوع به امروز موکول شد.

مدیر روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه نگهداری پله‌های برقی در مترو به‌عهده پیمانکار است، تصریح کرد: به دلیل این اتفاق با پیمانکار مربوطه برخورد و از آن خسارت دریافت خواهد شد علاوه بر این شرکت مترو پیگیر حقوق شهروندان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود حبیب کاظمی

      بنام خدا و باسلام .قابل توجه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهربرداری مترو تهران .محترما بعرض میرسانم حقوف شهروندان این نیست که چه کسی مقصر و یا چه کسی باید خسارت انرا پرداخت کند . استفاده از هر گونه وسیله دجار فرسودگی و نیاز به تامین و نگهداری و نظارت می باشد . با چنین تصوری که شما از این حادثه دارید باید کل خسارات را پیمانکاران بپردازند .پس وظیفه تامین و نگهداری و معاینه فنی در این میان چیست. اگه نگم دلم میسوزه اگه بگم پل می ماند ان و اب...........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج