adexo3
۳۷۴۶۶۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

بازداشت یکی از بزرگترین قاچاقچیان ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچیان کشور گفت: از این متهم ۸۰۰ تن مواد کشف شده و پرونده همچنان در دست تحقیق است.

خبرگزاری مهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچیان کشور گفت: از این متهم ۸۰۰ تن مواد کشف شده و پرونده همچنان در دست تحقیق است.

سردار مسعود زاهدیان گفت: در ۵ ماهه گذشته شاهد رشد ۱۵ درصدی کشف مواد مخدر در کشور بوده ایم که این رقم به دلیل کشف ۱۵۳ تن مواد مخدر بوده است.

وی افزود: بیشتر مواد کشف شده در کشور از مرزهای شرقی وارد ایران می شوند و متهم بزرگ مواد مخدری که بازداشت شده است مواد مخدری را وارد ایران می کرد که بیشتر در افغانستان تولید می شود.

زاهدیان از انتشار جزییات بیشتر در خصوص پرونده بزرگ کشف مواد خودداری کرد و افزود: تحقیقات درباره این متهم و شبکه پیچیده ای که با وی در ارتباط است همچنان ادامه دارد و از آنجایی که شناسایی افراد مرتبط با این شخص دنباله دارد، اطلاع رسانی دقیق درباره این متهم به زودی انجام خواهد شد.

همچنین علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص دستگیری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر گفت: متهم دستگیر شده بیش از ۲۰ سال در امر قاچاق مواد مخدر دست داشته و وی پس از سه سال کار اطلاعاتی و عملیاتی دستگیر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مادر

      منکه با اعدام مخالفم روی اعدام این کثافتها که زندگی بچه های ما رو به باد فنا دادن، مصرّم . الهی که به زمین گرم بخورن و امیدوارم هر چی که از فروش مواد به بچه های ما به دست آوردن، چک و خون بشه از گلوی خودش و عزیزاش بزنه بیرون . بلند بگو الهی آمیـــــــــــــــــــــــــــــن ن ن ن ن ن...

    • بدون نام

      مادر عزیز الهی آمین اینا یکی دو تا نیستند بیشتر از این حرفها س خدا به تمام جوانان کشورم اعتماد به نفس و توان وقدرت بده دچارش نشوند اگر هم هستند و بیمارن همه با هم دعا کنیم هر چه زودتر بهبودیشونو بدست بیاورند و زندگی خوبی داشته باشند به امید سلامتی همه بیماران اعتیاد و صبر و سلامتی برای خانوادهشان خدا به همشون کمک کنه

    • بدون نام

      اگر این رو اعدام نکنند، پس کیو اعدام کنند ؟؟؟
      الهی اعدام بشه تا دیگه نتونه مواد بیاره

    • ناشناس

      ی کم ب خانواده و زنو بچه اونم فکر کنید توچه حالی هستن شما ازکجاانقد مطمعنید نفرین نکنید دعا بد برمیگرده اگ هرکی اعتیاد داره اختیارش دس اونا نبوده دس خودش بوده اونا وادارش نکردن اگ دولت میخاد مردم مواد نبرن ب همه شغل بده پس چطور خرج زنو بچشون بدن اگ دل سوز جووناس بهشون شغلی بده تا طرف مواد نرن ....درضمن شماازکجا مطمعنید ک این اقا 800تن مواد برده باچشم خودتون دیدین ازکجا معلوم زیرشکنجه بوده یا کسی دیگه این چرندیاتو گفته ب علیه ایشون ....ملت گوش و چشمشون بستن دعا میکنن نفرین میکنن بزنه ب سرتون هرک ناحق دعامیکنه ب حق فاطمه زهرا هرکی پشت سرش رفته علیهش این حرفارو زده خدا و قران ازش نگذره.... داغ جوون ببینن تا آرزو برا داغ جوونا نکنن ...اگ اینحرفارو زدم بخاطر طرفداری نبوده اگ این داغ
      ک بیخود علیه جووناتون پرونده سازی کنن چ دردی داره حال بچه ها و خانواده و مادر اونم میفهمید ...ی مشت چرت نویس جم شدید نظر میدید بجای اینکه دعا کنید حق معلوم شه نشستید ب حرف الکی زدن ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج