۳۷۵۱۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برندگان و بازندگان اکران فیلم ها در تابستان

برخی از بازیگران با آثارشان تابستان امسال را موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشتند و بعضی همه امیدهایشان نقش برآب شد.

روزنامه بانی فیلم: برخی از بازیگران با آثارشان تابستان امسال را موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشتند و بعضی همه امیدهایشان نقش برآب شد.

برندگان و بازندگان اکران فیلم ها در تابستان

به نقل از آسوشیتدپرس، فصل فیلم‌های تابستانی تقریبا در حال به پایان رسیدن است و منتقدان در حال بررسی بهترین‌ها و بدترین‌های فصل. در این میان بودند ستاره‌هایی که خیلی‌ها به فیلم‌هایشان امید بسته بودند و با این حال نتوانستند آنطور که امید می‌رفت دیده شوند. شاید بتوان موفق‌ترین و ناموفق‌ترین بازیگران فصل تابستان را چنین معرفی کرد:

برنده: ادریس البا ؛ او با بازی در فیلم بزرگ اکشن تابستان با عنوان «روز باستیل» شاید خیلی در باکس آفیس موفق نبود، اما به خوبی دیده شد. در عین حال او فیلم‌های واقعا بزرگ دیگری هم داشت: «کتاب جنگل» از کمپانی دیزنی که بازسازی زنده انیمیشن «پسر جنگل» ساخته شد، صداپیشگی در «زوتوپیا» و «در جستجوی دوری» دو انیمیشن خیلی موفق تابستان و نیز بازی در «سفر ستاره‌ای ماورا» بازی‌های تابستانی او را تشکیل می‌دهند. این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۲ میلیارد دلار فروش کردند.

بازنده: ملیسا مک‌کارتی؛ این ستاره موفق فیلم‌های کمدی که معمولا در فیلم‌های مستقل بازی می‌کند و ستاره‌ای است که می‌توان به موفقیت فیلم‌هایش اطمینان داشت، با دو فیلم خود «رییس» و «شکارچیان روح» نتوانست در باکس آفیس چندان موفق ظاهر شود و نقدهای متناقضی دریافت کرد.

برنده: «بن افلک»؛ خیلی از طرفداران آثار دی سی کمیکز از این که بن افلک بخواهد در نقش بتمن در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن» ظاهر شود راضی نیودند، اما بازی او رضایت خیلی‌ها را جلب کرد و او توانست در این نقش ابرقهرمانی موفق ظاهر شود. او نشان داد هنوز می‌تواند مردم را به سینماها بکشاند و در عین حال قراردادی برای نوشتن و کارگردانی یک فیلم بر مبنای شخصیت بتمن را برای آینده امضا کرد.

برندگان و بازندگان اکران فیلم ها در تابستان

بازنده: جانی دپ؛ اگر بخواهیم از ماجرای طلاق پر سروصدای این بازیگر و امبر هرد همسر بازیگر او بگذریم باز نمی‌توان انکار کرد که جانی دپ از بازندگان این تابستان بود. تنها فیلم بزرگ او برای تابستان ۲۰۱۶ «آلیس در آینه» بود که با شکستی باورنکردنی روبه رو شد و کمتر از ۲۲۵ میلیون پوند فروش کرد که در مقایسه با فروش فیلم اول آن به میزان ۷۸۶ میلیون پوند، رقمی بسیار باورنکردنی است. کمتر کسی معتقد است دیگر فیلم او برای تابستان با عنوان ‌«اسبان یوگا» که هنوز اکران نشده بتواند بهتر از این ظاهر شود.

برنده: کوین هارت؛ فوربس این بازیگر کمدی امریکایی را در مکان ششم از پردرآمدترین بازیگران سال جای داد. او در سال اخیر ۶۷ میلیون پوند درآمد داشت و با تورهای کمدی‌اش موفقیت زیادی کسب کرد. اما بازی او در فیلم «زندگی پنهان حیوانات خانگی» و «اطلاعات مرکزی» او را به عنوان بازیگری قابل اعتماد معرفی کرد.

بازنده: شایلین وودلی؛ پس از این که از این بازیگر جوان به عنوان جنیفر لارنس بعدی یاد شد و موفقیت زیادی در فیلم «نقص ستارگان» ما به دست آورد، او با بازی در «بازی‌های گرسنگی» خیلی ناموفق ظاهر شد. «وفادار» در باکس آفیس موفقیتی کسب نکرد و فیلم نهایی از مجموعه «واگرا» نیز در حد یک فیلم تلویزیونی ظاهر شد.

برنده: جسی آیزنبرگ؛ او با بازی در «بتمن در برابر سوپرمن» و «حالا منو می‌بینی ۲» در این تابستان از بازیگران فیلم‌های پرفروش بود و بازی او در نمایش «غنایم» نیز توجه منتفدان را به خود جلب کرد. او در عین حال در فیلم «کافه سوسایتی» وودی آلن نیز بازی کرد تا بتواند ترکیبی از فیلم‌های اکشن و فانتزی تا هنری را در کنار هم جور کند و نشان دهد در عین حال که می‌تواند با فیلم وودی آلن به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن ظاهر شود، می تواند با فیلم سوپرقهرمانی «بتمن در برابر سوپرمن» ینز دوستداران اکشن را به خود جلب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج