adexo3
۳۷۷۳۱۱
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

بازار خودرو پس از افزایش رسمی قیمت‌ها

تاکنون قیمت ۷ خودروی داخلی در بازار با افزایش قیمت مواجه شده است.

عصر ایران نوشت: تاکنون قیمت ۷ خودروی داخلی در بازار با افزایش قیمت مواجه شده است.

هفته گذشته بازار با موضوع افزایش قیمت از سوی کارخانه های خودروسازی که به گفته آنها با مجوزهای قانونی انجام شده است، مواجه شد. این افزایش قیمت آن هم در شرایطی که به گفته فعالان بازار هنوز این حوزه در رکورد به سر می برد، باعث شد تا بازار به نوعی دچار سردگمی شود.

مقایسه قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در ۷ روز گذشته نشان می دهد که قیمت برخی از خودروی های داخلی یک هفته بعد از افزایش رسمی قیمت ها از سوی خودروسازان در بازار نیز با افزایش مواجه شد؛ به طوری که امروز قیمت ۷ خودروی داخلی در بازار تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

در بازار خودروهای داخلی پژو ۴۰۵، تندر ۹۰ ایران خودرو و دنا با ۵۰۰ هزار تومان، سایپا SE ۱۱۱ و ۱۳۱ به ترتیب با ۴۰۰ و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا SE با ۷۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت در بازار مواجه شده است.

از سوی دیگر تندر ۹۰ اتوماتیک با ۴۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت در بازار مواجه شدند.

در این مدت در بازار خودروهای پرفروش وارداتی شاهد تغییر قیمت خاصی نبودیم و فقط کیا اسپورتیج نسبت به ۷ روز گذشته افزایش با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی مواجه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      سایپا و ایرانخودرو درحق مردم ظلم میکنند و واقعا خون مردم را به جوش آورده اند و دولت هم سکوت کرده و جلوی سرکشی و زورگویی این دوشرکت ناکارامد و انحصاری و غیر رقابتی را نمیگیرد و این دوشرکت نارضایتی عمومی و گسترده از دولت را شکل میدهند و مردم از چشم دولت خواهند دید چراکه از ابتدا بصورت افسارگسیخته قیمت زباله های خودرا افزایش میدهند و کیفیت را نیز شدیدا کاهش داده اند و برای جیب خالی مردم نقشه های فراوان کشیده اند و تنها به فکر سودجویی و منفعت طلبی از مردم هستند.

    • رامین

      چی بگم که نگفتنش بهترهست........من فقط دعا می کنم امام زمان بیاد انشاالله من فقط یک سوال دارم چرا.............فقط شعار میدن

    • سید

      ماشین کارکرده 20 سال قبل خارجی بخریم بهتر از اشغالهای وطنیه که با اضافه کردن 2 سانت انتش میشه ابشن ماشین و مدل جدیدتر

    • محمد نصیری

      هیچ اشکالی نداره.دولت اعلام میکنه 30درصد از وابستگی به درامد نفتی کاسته شده.واقعا فکر میکنید دولت تیم اقتصادی داره وکار تولیدی یا کار شاقی میکنه؟ نه بابا دست میزاره رو کالاهای انحصار خودش مثل خودرو برق آب وو....،،، ومیگه کسی که به فکر خودش وخانواده ش نیست همون بهتر که یارانه دیگران هم بپردازه واین آشغالارو بخره.بابا ملت برید خودرو دست دوم خارجی بخرید وتحریم کنید کارخانه تولید خودرو را.

    • وحید

      ای بابا چقدر شلوغش کردید.
      نگران نباشید من به همه شما قول میدم تا چند روز دیگه همه ماشینا 20هزار تومن ارزونتر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج