جاباما
۳۷۷۳۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«انگری بردز» دوباره می‌آید

مدیر امور مالی کمپانی تولیدکننده بازی‌های «انگری بردز» خبر از ادامه مجموعه فیلم‌های سینمایی این بازی داد.

روزنامه بانی فیلم: مدیر امور مالی کمپانی تولیدکننده بازی‌های «انگری بردز» خبر از ادامه مجموعه فیلم‌های سینمایی این بازی داد.

«انگری بردز» دوباره می‌آید

به نقل از ورایتی، دنباله‌ای برای «فیلم انگری بردز» در کمپانی واقع در فنلاند روویو انترتینمنت، سازنده بازی موبایل «انگری بردز» در دست ساخت است.

«انگری بردز» توانست از زمان اکرانش در ماه مه، ۳۴۷ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۰۷ میلیون دلار در ایالات متحده فروش کند. کاتی لوورانتا، مدیر عامل روویو خبر ساخت قسمت دوم این فیلم را در قالب گزارش درآمد سالانه این کمپانی اعلام کرد. او گفت: «با توجه به عملکرد فوق‌العاده پورتفولیوی بازی‌ها و فیلم خارق‌العاده مان، برند انگری بردز دارد بلند پرواز می‌کند و ما شاهد سود خوبی بودیم و در عین حال توانستیم ماموریت مان مبنی بر خلق کردن دنیایی از سرگرمی کلاسیک را کامل کنیم.

در حال حاضر چند بازی و پروژه‌های هیجان‌انگیز دیگر در دست ساخت داریم و برنامه ساخت دنباله فیلم انگری بردز را هم ریخته ایم.»
روویو جزییات بیشتری درباره این دنباله منتشر نکرد. فقط به این نکته اشاره شد که «فیلم انگری بردز» روز بیست و نهم جولای در بازارهای منتخب آسیایی و آمریکای شمالی به صورت دیجیتال منتشر شد و توانست رتبه اول آی تیونز را به دست بیاورد و در نهایت روز شانزدهم آگوست هم در فرمت های دی وی دی و بلوری بیرون داده شد. اکران خانه‌ای فیلم در دیگر کشورها و مناطق در هفته های آینده صورت می گیرد و برای بیشتر کشورهای اروپایی در ماه سپتامبر از راه می‌رسد.

این فیلم انیمیشن که توسط کمپانی سونی توزیع شد، در آخر هفته بیستم تا بیست و دوم ماه مه در آمریکای شمالی روی پرده رفت و آن را به تسخیر خود درآورد. به این ترتیب «انگری بردز» توانست «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را در سومین هفته اکرانش کنار بزند و به رتبه دوم تنزل بدهد.

«انگری بردز» که با بودجه ای ۷۳ میلیون دلاری ساخته شده، در میان تماشاچیان زیر ۲۵ سال از وبسایت سینما اسکور امتیاز A+ را دریافت کرد. داستان این فیلم به کارگردان فرگال رایلی و کلی کیتیس در جزیره‌ای رخ می‌دهد که تمام ساکنانش پرندگان شاد و بی‌آزاری هستند، البته غیر از رِد (با صداپیشگی جیسون سودیکیس)، اسپیدی چاک (جاش گد) و بامب (دنی مک براید) که دردسر درست می‌کنند. فیلمنامه فیلم را جان ویتی از سریال «سمپسون‌ها» نوشته بود و با هدف جلب تماشاچیان گسترده‌ای طراحی شد و از ابتدا قرار نبود تنها فیلمی برای نوجوانان باشد.

رایلی و کیتیس با هم در برخی از بزرگترین فیلم‌های انیمیشن سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند - کیتیس انیمیتور فیلم «یخ‌زده» بود و رایلی هم از نویسندگان داستان «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» بود، اما هر دو دارند اولین تجربه کارگردانی خود را با «Angry Birds» قبلی پشت سر ‌گذاشتند. معلوم نیست این دو در قسمت بعدی نیز روی صندلی کارگردانی می‌نشینند یا خیر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج