۳۷۹۱۴۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توقیف «آخرین بار ...» به دلیل عدم پرداخت دستمزد

بازیگر فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» اعلام کرد که به دلیل عدم پرداخت دستمزد بازیگران و عوامل از سوی تهیه کننده، این فیلم توقیف شده است.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: بازیگر فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» اعلام کرد که به دلیل عدم پرداخت دستمزد بازیگران و عوامل از سوی تهیه کننده، این فیلم توقیف شده است.

توقیف «آخرین بار ...» به دلیل عدم پرداخت دستمزد

ژاله صامتی بازیگر سینما که فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» را در اکران دارد در گفتگو با ما در پاسخ به این سوال که شما اعتراضاتی را نسبت به عدم پرداخت دستمزدتان برای بازی در این فیلم داشتید و در نشست خبری جشنواره فجر سال ۹۴ هم حضور پیدا نکردید آیا اختلافات مالی با تهیه کننده فیلم حل شده است یا نه؟ گفت: هنوز دستمزد من برای بازی در فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» پرداخت نشده است و فکر می کنم پروانه نمایش به فیلم داده نشود به دلیل اینکه از تهیه کننده فیلم شکایت شده است و تنها من نیستم که دستمزدم پرداخت نشده بلکه افراد دیگری هستند که از این تهیه کننده طلب دارند.

وی افزود: حکم خانه سینما در این خصوص منتشر شده و تهیه کننده فیلم موظف بوده تا اسفند ماه سال ۹۴ تصویه کند، اما این کار صورت نگرفته است و به همین دلیل برای اکران به مشکل بر می خورد.

بازیگر فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» در پاسخ به این سوال که فیلم به خاطر عدم پرداخت دستمزد ها توقیف است؟ گفت: قطعا فیلم به همین خاطر توقیف شده است.

فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی» به کارگردانی فرزاد موتمن سال گذشته در جشنواره فجر در حالی اکران شد و نشست خبری برایش برگزار شد که ژاله صامتی در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدش از سوی تهیه کنندگان فیلم در مراسم فرش قرمز و نشست خبری فیلم حاضر نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج