adexo3
۳۷۹۶۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

میوه‌های نورسیده ارزان شدند

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت هلو، هندوانه، انار و نارنگی نسبت به هفته قبل و افزایش هزار تومانی قیمت هویج خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمت هلو، هندوانه، انار و نارنگی نسبت به هفته قبل و افزایش هزار تومانی قیمت هویج خبر داد.

سید حسین مهاجران از کاهش قیمت هندوانه، هلو، انار و نارنگی طی یک هفته اخیر و افزایش قیمت هویج در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هندوانه که هفته گذشته کیلویی ۸۰۰ تومان به فروش می‌رفت در حال حاضر به ۶۰۰ تومان رسیده ضمن اینکه قیمت هلو زعفرانی نیز از ۸۰۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان و انواع هلو از ۴۰۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

به گفته وی قیمت هرکیلوگرم انار از ۴ هزار تومان به حدود ۲ تا ۳ هزار تومان رسیده و نارنگی هم که در هفته گذشته ۴ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شده درحال حاضر بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین از افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت هویج در بازار خبر داد و گفت: نرخ این صیفی به ۲۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

مهاجران قیمت گوجه فرنگی را هم بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت گوجه فرنگی گلخانه ۲۲۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۲۰۰ تومان، پیاز بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، سبزی جور(پلو، کوکو، آش و قورمه) ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و سبزی خوردن ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی افزود: همچنین قیمت هرکیلوگرم موز بین ۵۰۰۰ تا ۵۲۰۰ تومان، گیلاس ۱۲ هزارتومان، آلبالو داخلی ۷۰۰۰ تومان و آلبالو بذر خارجی ۶ هزار تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج