۳۷۹۶۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود

احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس اپ و دهها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ چت هم قصد دارد برای ارسال آگهی های هدفمند رفتار کاربرانش را کنترل کند.

فارس: احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روز به روز در حال کاهش است و بعد از فیس بوک، واتس اپ و دهها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ چت هم قصد دارد برای ارسال آگهی های هدفمند رفتار کاربرانش را کنترل کند.

حریم شخصی کاربران در اسنپ چت نقض می شود

از این به بعد اسنپ چت مطالب ارسالی کاربران، رویدادهای زنده و اطلاعات دیگر مشترکانش را بررسی می کند تا بر مبنای علائق و ترجیحات آنها تبلیغات هدفمند ارسال نماید.

بررسی سیاست های تازه اسنپ چت در حوزه حریم شخصی نشان می دهد که این شرکت تصمیم خود را در این زمینه گرفته و تمایل دارد با اطلاعات خصوصی کاربران تاحد امکان پول دربیاورد. همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه سهام اسنپ چت در بازار سهام نگرانی اصلی مدیران این شرکت افزایش سرمایه و میزان درآمد است. اسنپ چت امیدوار به کسب یک میلیارد دلار درآمد در سال ۲۰۱۶ است و تحقق این هدف بدون افزایش تبلیغات میسر نیست.

بررسی و تحلیل رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات هدفمند از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ آغاز می شود و حساب های مورد تعقیب هر کاربر، کانال های رسانه ای که وی مشاهده می کند و غیره تعیین کننده تبلیغات به نمایش درآمده خواهد بود.

البته اسنپ چت می گوید بر خلاف فیس بوک قصد ندارد تاریخچه استفاده کاربران از وب را هم رصد کند ولی برای بهینه سازی نحوه نمایش آگهی های بازرگانی خود تعامل گسترده ای با شرکت های ثالث خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج