۳۸۱۷۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساخت سریال «جنگجو» براساس یک طرح ناتمام

بروس لی بعد از مرگ به تلویزیون می‌آید

سریال تلویزیونی «جنگجو» (Warrior) یکی از پروژه‌های ناتمام بروس لی که با مرگ او در سن ۳۲ سالگی هرگز به سرانجام نرسید، بالاخره بعد از سال‌ها وقفه در غیاب بازیگر، کارگردان و رزمی‌کار بااستعداد هنگ‌کنگی به صفحه تلویزیون می‌آید.

وب‌سایت آی ‌سینما: سریال تلویزیونی «جنگجو» (Warrior) یکی از پروژه‌های ناتمام بروس لی که با مرگ او در سن ۳۲ سالگی هرگز به سرانجام نرسید، بالاخره بعد از سال‌ها وقفه در غیاب بازیگر، کارگردان و رزمی‌کار بااستعداد هنگ‌کنگی به صفحه تلویزیون می‌آید.

بروس لی بعد از مرگ به تلویزیون می‌آید

جاستین لین سازنده فیلم‌های «سریع و خشمگین» و «پیشتازان فضا: دیگر سو» به همراه جاناتان تراپر نویسنده سریال «بنشی» ساخت این سریال جدید را برای پخش از شبکه «سینه‌مکس» برعهده داشته‌اند. سناریوی این درام جنایی با اقتباس از دست‌نوشته‌های لی که دخترش - شنون- کشف‌شان کرده، نوشته شده است و خودش نیز در مقام تهیه‌کننده سریال فعالیت دارد.

به گزارش ددلاین، سریال «جنگجو» دنیای مرموز محله‌چینی‌های سان فرانسیسکو را در دوران بعد از جنگ داخلی امریکا به تصویر می‌کشد. داستان این درام جنایی روایتگر ماجرای یک نابغه هنرهای رزمی است که به تازگی به امریکا مهاجرت کرده و ناگهان خودش را در میانه جنگ‌های خونین محله چینی‌ها می‌یابد.

لی در سال ۱۹۷۳ بر اثر عارضه مغزی درگذشت، زمانی که مشغول انجام مراحل پس‌تولید معروف‌ترین فیلمش - «اژدها وارد می‌شود» - و کارگردانی «بازی مرگ» را به نیمه رسانده بود. درنهایت، «بازی مرگ» در غیاب لی در سال ۱۹۷۸ به نمایش درآمد که فرسنگ‌ها دورتر از آن چیزی بود که کارگردان هنگ کنگی در ذهن داشت. هرچند، راش‌های موجود و تصاویری که توسط خود لی ضبط شده بود در سال ۲۰۰۰ در قالب مستندی با عنوان «بروس لی: سفر یک جنگجو» به نمایش درآمد.

لی در طول عمر کوتاهش چندین پروژه ناتمام با ایده‌های درخشان از خود به جا گذاشت که از این میان می‌توان به «فلوت خاموش» اشاره کرد که بعدها توسط جیمز کابرن و استرلینگ سیلیفنت به سرانجام رسید.

هنوز تاریخ قطعی پخش نسخه پایلوت (آزمایشی) سریال «جنگجو» مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج