adexo3
۳۸۲۴۷۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فیلم متیو مک کانهی تنها ۲۰۰۰ دلار فروخت!

متیو مک کانهی بازیگر برنده اسکار با فیلم جدیدش که پنج روز از اکران‌ آن می‌گذرد، تاکنون تنها فروشی ۲۷۳۰ دلاری را ثبت کرده است.

روزنامه بانی فیلم: متیو مک کانهی بازیگر برنده اسکار با فیلم جدیدش که پنج روز از اکران‌ آن می‌گذرد، تاکنون تنها فروشی ۲۷۳۰ دلاری را ثبت کرده است.

فیلم متیو مک کانهی تنها ۲۰۰۰ دلار فروخت!

به نقل از آسوشیتدپرس، متیو مک کانهی و نائومی واتس در فیلمی به کارگردانی گاس ون سنت کارگردان نامزد اسکار، نتوانستند موفقیتی کسب کنند. این فیلم با عنوان «دریای درختان» با نهایت ناتوانی تنها موفق به فروش ۲۷۳۰ دلار در ۵ روزی که از اکران آن در آمریکا می‌گذرد، شد.
این در حالی است که این فیلم با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شد.

داستان این فیلم که سال پیش ساخته شد، در جنگل اوکی‌گاهارا در ژاپن و زیر کوه فوجی می‌گذرد که به عنوان «جنگل خودکشی» شناخته می‌شود و بسیاری از آدم‌هایی که قصد پایان دادن به زندگی‌شان را داشتند راهی آنجا می‌شوند. سال ۲۰۱۰ تنها ۵۴ نفر به این منظور راهی این جنگل شدند.

مک کانهی در این فیلم در نقش مرد تاجری ظاهر شده که به آنجا می‌رود و مرد دیگری را ملاقات می‌کند که نامش اک ئومی است و کن واتانابه نقش او را بازی می‌کند. این دو مرد پس از دیدار یکدیگر راهی سفری برای خودشناسی می‌شوند.

این فیلم که در جشنواره کن اکران شد در فهرست بخش رقابتی برای کسب نخل طلای کن جای داشت ولی موفق به جلب نظر منتقدان نشد.

«دریای درختان» در قالب فیلمی معمایی درام برمبنای فیلمنامه کریس اسپارلینگ ساخته شده و کیتی اسلتون و جوردن گاورایس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم مک‌کانهی در نقش آرتور شهروند آمریکایی بازی کرده که به خودکشی فکر می‌کند، او به این منظور راهی جنگل خودکشی معروف به «دریای درختان» می‌شود که یک جنگل اسرارآمیز پایین کوه فوجی در ژاپن است، آرتور که بهترین جا را برای مردن پیدا کرده است با مردی ژاپنی برخورد می‌کند که او هم افسرده است و قصد خودکشی دارد.

این فیلم به تازگی با نقدهای جدیدی که دریافت کرده تنها موفق به کسب امتیاز ۹درصدی از منتقدان سایت سینمایی راتن تومیتوز شده است.

جاستین چنگ در ورایتی نیز این فیلم را به طرزی دراماتیک ناپخته خواند که از نظر تجاری نمی‌تواند قابل اطمینان باشد. وی افزود: این فیلم تریلری برای بقاست که در نهایت به بیماری منجر می‌شود و در سطح داستان‌های چرند ترکیبی نایت شیامالان/نیکلاس اسپارکزی می‌افتد. این درام دراز نفس شاید حتی بالاتر از همه، توهین عمیق فرهنگی هم محسوب شود که مناظر سرسبز جنگل مشهور ژاپن را با همه ارزش‌هایش برای خود مصادره کرده است و واتانابه را به غرغری مرموزانه واداشته است.

منتقد ایندی وایر یعنی اولیور لایتلتون نیز آن را از نظر روایت کاملا فاقد جنبش ذاتی خواند و افزود این فیلم خیلی ساده بدترین فیلم ون‌سنت است که مارک غمگین سیاهی بر موفقیت‌های درخشان اخیر مک کانهی هم می‌زند.

پیتر بردشاو در گاردین نیز این فیلم را شبیه افتادن یک قطره اشک از چشم توصیف کرد؛ قطره اشکی که به راحتی می‌توان از آن گذشت….

متیو مک کانهی در سال ۲۰۱۳ با بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» به اوج رسید. در این فیلم وی نقش یک گاوچرانی را بازی می‌کند که به بیماری ایدز آلوده شده است. وی برای بازی در این فیلم موفق به کسب جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد. در سال ۲۰۱۴ وی با بازی در سریال «کارآگاه حقیقی» محصول شبکهٔ اچ‌بی‌او، جایزه منتخب منتقدین تلویزیون را برد و همچنین نامزد دریافت جایزه امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در مجموعه درام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      به نظرم خیلی فیلم قشنگی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج