۳۷۲۳۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صداپیشگی بازیگر محبوب در یک انیمیشن

متیو مک کانهی بازیگر برنده اسکار فعال در عرصه فیلم و تلویزیون که برای نخسیتن بار در یک پروژه انیمیشن شرکت کرده می‌گوید می‌خواست در پروژه‌ای حضور داشته باشد که فرزندان خودش هم بتوانند آن را تماشا کنند.

روزنامه بانی فیلم: متیو مک کانهی بازیگر برنده اسکار فعال در عرصه فیلم و تلویزیون که برای نخسیتن بار در یک پروژه انیمیشن شرکت کرده می‌گوید می‌خواست در پروژه‌ای حضور داشته باشد که فرزندان خودش هم بتوانند آن را تماشا کنند.

با وجود اینکه «کوبو و دو تار» یا «Kubo and the Two Strings» نخستین فیلم انیمیشن متیو مک کانهی است، با این حال او اقرار می‌کند که علاقه اش نسبت به صداپیشگی به مدتی قبل از جدیدترین فیلم فانتزی استاپ موشن استودیوی لایکا بازمی گردد.

صداپیشگی بازیگر محبوب در یک انیمیشن

مک کانهی در پیش نمایش این فیلم در لس آنجلس به ورایتی گفت: «من سال ها بود که دنبال یک نقش صداپیشگی خوب می گشتم. وقتی این پروژه از راه رسید، سریع جواب مثبت دادم چون یک پروژه با کیفیت، آن هم با کیفیت لایکا است و داستانش هم خوب است. من اخیرا، در ۱۵ سال گذشته، فیلم های زیادی نساختم که به مزاج کودکان خوش بیاید برای همین از این نظر هم خوب بود که توانستم فیلمی بسازم که فرزندانم می توانند آن را تماشا کنند.»

این بازیگر برنده جایزه اسکار در این فیلم فانتزی حماسی که ماجرای یک داستان سرای جوان ژاپنی را تعریف می کند که می خواهد اهریمن را شکست بدهد و از میراث خانواده اش حمایت کند، نقش انسانی که به یک حشره تبدیل شده را ایفا می کند. شارلیز ترون، رونی مارا، آرت پارکینسون، رالف فاینز و جورج تاکئی هم صداهای شان را به این فیلم قرض داده اند که برای نخستین بار تراویس نایت، مدیر عامل استودیوی لایکا را روی صندلی کارگردانی نشانده است.

برای مارک هیمز، فیلمنامه نویس «کوبو»، هدف فیلم به وجود آوردن طرز فکر خلاقانه و بی حد و مرز در مخاطبان جوان بود؛ تاثیری که خودش به یاد می آورد هنگام تماشای فیلم های کلاسیکی مثل «امپراتوری حمله می کند» در دوران کودکی، حس کرده بود. او می گوید: «علاقه من این بود که بتوانم همان لحظاتی را خلق کنم که می توانند واقعا یک کودک را تغییر بدهد و تعریف آن ها از اینکه داستان ها و داستان سراها چطور پیش می روند را گسترده تر کند.»

پیش نمایش «کوبو و دو تار» که در یونیورسال استودیوز در هالیوود برگزار شد، با یک پیش مهمانی سبک کارنیوالی کارش را آغاز کرد که با تزیینات کوکی، آبنبات و مینی دونات کامل شده بود. کسانی که در مهمانی شرکت داشتند، همچنین فاصله کمی تا نمایشگاه «از کورالین تا کوبو» محصول لایکا داشتند و می توانستند به تماشای ویترینی از اسنیکرهای ویژه «کوبو» شرکت نایکی هم بنشینند.

«کوبو و دو تار» روز نوزدهم آگوست روی پرده سینماها می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج