۳۸۲۶۶۴
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

انتشار پوستری از شخصیت اصلی «جومانجی»

دواین جانسون هنرپیشه همیشه فعال سینمای هالیوود که به تازگی پروژه‌‎های سینمایی «نگهبان خلیج» (Baywatch) و «سریع و خشن ۸» (Fast & Furious ۸) را به پایان رسانده است، به زودی در قسمت دوم فیلم پرطرفدار «جومانجی» (Jumanji) حضور خواهد یافت.

وب‌سایت تک شات: دواین جانسون هنرپیشه همیشه فعال سینمای هالیوود که به تازگی پروژه‌‎های سینمایی «نگهبان خلیج» (Baywatch) و «سریع و خشن ۸» (Fast & Furious ۸) را به پایان رسانده است، به زودی در قسمت دوم فیلم پرطرفدار «جومانجی» (Jumanji) حضور خواهد یافت.

انتشار پوستری از شخصیت اصلی «جومانجی»

این فیلم سومین پروژه سینمایی او در سال جاری میلادی به حساب می‌آید. جانسون به تازگی پوستری از شخصیت اصلی این فیلم را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

در قسمت جدید فیلم «جومانجی»، او در نقش یک قهرمان ماجراجو به نام دکتر بریوستون (Bravestone) به ایفای نقش می‌پردازد.

در ماه آوریل امسال، خبر تولید قسمت جدید فیلم «جومانجی» برای نخستین بار منتشر شد. در آن زمان، به نظر می‌رسید که این فیلم نسخه بازآفرینی شده فیلم فانتزی دهه نودی «جومانجی» خواهد بود. به هر حال، دواین جانسون ماه گذشته اعلام کرد که این فیلم ادامه داستان نسخه قدیمی فیلم «جومانجی» را روایت خواهد کرد. او در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده بود:

انتشار پوستری از شخصیت اصلی «جومانجی»

من در عرض دو هفته به دوستان قدیمی‌ام، کوین هارت و جک بلک ملحق خواهم شد. ما مفتخریم که نسل جدیدی از طرفداران سینما را با دنیای شگفت انگیز جومانجی آشنا کنیم. این فیلم نسخه بازآفرینی شده «جومانجی» نخواهد بود، بلکه قرار است ادامه داستان جذاب و شگفت‌انگیز آن را روایت کند.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان نویسنده شهیر مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars)، کارگردانی قسمت دوم فیلم «جومانجی» را برعهده خواهد داشت. این فیلم در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) به روی پرده نقره ای سینما خواهد رفت. اوایل هفته گذشته اعلام شده بود که کارن گیلان به جمع بازیگران قسمت دوم فیلم «جومانجی» ملحق شده است. او پیش از این در فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و «دکتر هو» (Doctor Who) نقش آفرینی کرده است.

انتشار پوستری از شخصیت اصلی «جومانجی»

در قسمت اول فیلم «جومانجی» که در سال ۱۹۹۵ به نمایش عمومی در آمد، بازیگرانی نظیر رابین ویلیامز، کیرستن دانست و بانی هانت حضور داشتند. شخصیتی که ویلیامز نقش آن را بازی می‌کرد، در زمان نوجوانی در یک بازی تخته نرد جادویی گیر می‌افتد. او پس از گذشت سال‌ها به همراه سایر موجودات و شخصیت‌ها از محیط اسرارآمیز این بازی خارج می‌شود و به دنیای متمدن باز می‌گردد. در ادامه داستان، اتفاقات دیوانه کننده‌ای رخ می‌دهد. مثلاٌ گله فیل‌ها در خیابان اصلی شروع به دویدن می‌کنند و هرج و مرج تمام سطح شهر را فرا می‌گیرد. در سکانس پایانی قسمت اول فیلم «جومانجی»، مشاهده می‌کنیم که بازی تخت نرد جادویی صحیح و سالم باقی مانده است. این موضوع نشان می‌دهد که داستان این فیلم همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج