۳۸۲۷۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حمایت از حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

معاون سازمان IT، سید هادی سجادی گفت حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت آنها در این شبکه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وب سایت تک شات: چندی پیش در اخبار خواندید که موتوری بومی برای توسعه شبکه های اجتماعی بومی معرفی خواهد شد. در همین راستا و برای ساماندهی اوضاع شبکه های اجتماعی خارجی، فردا و با حضور وزیر ارتباطات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران از بسته های حمایتی وزارت ارتباطات در حوزه شبکه های اجتماعی رونمایی می شود.

حمایت از حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

معاون سازمان IT، سید هادی سجادی، ضمن یادآوری این موضوع که در حال حاضر شبکه های اجتماعی بستر پیشرفته ای برای تبادل داده و ارتباط میان افراد هستند، گفت حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت آنها در این شبکه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد که در همین راستا دولت با ارایه تسهیلات فنی، آگاهی های امنیتی و تامین ابزارهای صیانت از حقوق کاربران در شبکه های اجتماعی داخلی مترصد است تا تهدیدات ناشی از حضور شبکه های اجتماعی خارجی را از بین ببرد.

سجادی افزود: سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری دانشگاه شریف اقدام های گسترده ای را طی یک سال گذشته در جهت آگاهی بخشی به آحاد جامعه آغاز کرده است و بر این اساس، ذینفعان حوزه شبکه های اجتماعی به سه گروه "توسعه دهندگان"، "کاربران" و "حاکمیت" دسته بندی شده اند.

سپس وی توضیح داد که یکی از موتور جستجوهای متن باز موجود در دنیا انتخاب شده و با تغییر معماری و بهبود امنیت در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد تا برای توسعه شبکه های اجتماعی بومی مورد استفاده قرار دهند.
این مقام مسئول در خصوص کاربران نیز اینگونه اظهار کرد که کاربران یکی از ذینفعان مهم در این حوزه هستند. بسته های آگاهی رسان در جهت چگونگی حفظ حریم خصوصی در بستر شبکه های اجتماعی و توصیه های مفید در این حوزه آماده شده است که فردا رونمایی می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج