۳۸۲۹۵۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جعفرزاده:

خانه خدا در تصرف وابستگان به شیاطین

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه خانه خدا در تصرف وابستگان به شیاطین است، گفت: سازمان کنفرانس همکاری های اسلامی نباید نسبت به اقدامات سعودی ها بی تفاوت باشد و رویکرد این سازمان، به ضرر جهان اسلام تمام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه خانه خدا در تصرف وابستگان به شیاطین است، گفت: سازمان کنفرانس همکاری های اسلامی نباید نسبت به اقدامات سعودی ها بی تفاوت باشد و رویکرد این سازمان، به ضرر جهان اسلام تمام خواهد شد.

غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به پیام امروز رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام حج، اظهار کرد: دولت سعودی یک دولت وابسته به صهیونیسم است و مقامات جمهوری اسلامی به کرار این مسئله را اعلام کرده اند و حتی امام خمینی(ره) فرمودند که اگر از گناه صدام بگذریم، از گناه آل سعود نخواهیم گذشت.

وی با بیان اینکه خانه خدا در تصرف وابستگان به شیاطین است، افزود: برای جهان اسلام در شرایط کنونی واجب است که تدبیری برای آن بیاندیشند، زیرا امروز مکان امن الهی مورد هجوم مستکبران و صهیونیست ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به بروز حادثه منا، مدعیان و مدفعان حقوق اسلامی و حقوق ملل از جمله سازمان ملل باید ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار می دادند، البته کارشناسان معتقد هستند که این حادثه صرفا یک سوء مدیریت نبوده زیرا هیچ دلیلی نمی توان مطرح کرد که سعودی ها نمی توانستند این مسئله را پیش بینی کنند، از این رو احتمال تعمدی بودن حادثه منا بسیار پررنگ است.

جعفرزاده تصریح کرد: با توجه به مسائل پیرامون حادثه منا، می بایست کمیته حقیقت یابی برای بررسی ابعاد این حادثه تعیین می شد، اما متأسفانه عربستان از تشکیل چنین کمیته ای سر باز زد و این عدم همکاری بیشتر شائبه عمدی بودن حادثه منا را قوت می دهد.

وی گفت: از طرف دیگر عربستان به عمد حقوق جانباختگان منا را پرداخت نمی کند، این در حالی است که اگر اتفاقی در هر نطقه جهان بیافتد، میزبان و مسئولان آن کشور مسئول پیگیری و پرداخت حقوق آن ها هستند، اما سعودی ها نه تنها در این مسیر همکاری نکردند، بلکه در این حوزه و تشکیل کمیته حقیقت یاب مانع نیز شدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: در شرایط کنونی تنها رهبر مظعم انقلاب در برابر سعودی های خائن به جهان اسلام، ایستاده است و بقیه کشورها از روی حقارت، اقدامات سعودی ها را می پذیرند، به طوری که نصب پابند و دستبند الکترونیکی به حجاج، تحقیرآمیزترین کار است و متأسفانه مقامات عربستان، حرمت حجاج را حفظ نمی کند.

جعفرزاده تصریح کرد: سازمان کنفرانس همکاری های اسلامی نباید نسبت به اقدامات سعودی ها بی‌تفاوت باشد و این رویکرد این سازمان، به ضرر جهان اسلام تمام خواهد شد. بنابراین در شرایط کنونی تمام کشورهای اسلامی برای مناسک حج باید تدبیر مناسبی را بیاندیشند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      لعنت خدا بر ال سعود خدایا روزی خواهد رسید که همانگونه که حرم امام حسین بدست ایران است خانه خدا هم بدست ایران باشد

    • رضا

      بگو. اعوذ ب الله من الشیطان رجیم

    • بدون نام

      فعلا خانه خدا دست مسلمانان هست ولی اهل شیاطین دنبال گرفتن خانه خدا هستن

    • ایرانی

      انتظار دارید به ما احترام بذارن بعدا ؟ متاسفم

    • بدون نام

      حالا که ما رو حج نذاشتن هی تهمت بزنیم زشته والا خجالت بکشید که ابروی اسلام رو بردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج