اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۳۱۳۳
۳۱ نظر
۵۰۱۰
۳۱ نظر
۵۰۱۰
پ

عضویت در گروه تلگرامی؛ بهانه‌ همسرکشی

عضویت در گروه تلگرامی بهانه‌ای بود که باعث شد مرد جوان همسرش را به قتل برساند. به گزارش خبرنگار ما، متهم که در شعبه ٩ دادگاه‌ کیفری استان تهران محاکمه می‌شد، وقتی پشت تریبون قرار گرفت، جزئیات قتل را توضیح داد و اعلام کرد از کرده‌اش پشیمان است.

روزنامه شرق: عضویت در گروه تلگرامی بهانه‌ای بود که باعث شد مرد جوان همسرش را به قتل برساند. به گزارش خبرنگار ما، متهم که در شعبه ٩ دادگاه‌ کیفری استان تهران محاکمه می‌شد، وقتی پشت تریبون قرار گرفت، جزئیات قتل را توضیح داد و اعلام کرد از کرده‌اش پشیمان است.

اسفند سال گذشته پسری به مأموران پلیس خبر داد مادرش کشته‌ شده‌ است. زمانی که مأموران به محل رسیدند متوجه شدند قاتل شوهر مقتول است. پسر مقتول به پلیس گفت: من در جریان نبودم بین پدر و مادرم درگیری ایجاد شده‌ است، بیرون از خانه بودم که پدرم تماس گرفت و به من گفت مادرت را به قتل رسانده‌ام، به خانه برو، من هم سراسیمه به خانه آمدم و جسد مادرم را پیدا کردم.

با توجه به آنچه اتفاق افتاده ‌بود، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و به دستور بازپرس جسد را به پزشکی‌قانونی انتقال دادند و مرد جوان را بازداشت کردند. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من زنم را خیلی دوست داشتم. او عشق من نسبت به خودش را درک نمی‌کرد و متوجه نمی‌شد که چقدر نسبت به او تعصب دارم و رفتارهای نامعقولی داشت؛ درگیری اصلی ما این بود. روز حادثه هم یک ضربه به دستش زدم و بعد پشیمان شدم و آن را پانسمان کردم، اما بعد از چند ساعت زنم خواست از خانه بیرون برود که با او درگیر شدم و او را به قتل رساندم.

مرد جوان به دستور بازپرس، بازداشت موقت شد و بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه او، پرونده برای رسیدگی به شعبه ٩ دادگاه کیفری استان تهران رفت. روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند، قاضی دستور داد تا اولیای‌دم در جایگاه حاضر شوند و خواسته خود را مطرح کنند. فرزندان و مادر مقتول در جایگاه حاضر شدند و هر سه اعلام گذشت کردند و گفتند خواسته‌ای ندارند.

مادر مقتول گفت: دخترم را از دست دادم، اما این بچه‌ها یادگارهای او هستند و من نمی‌خواهم اذیت شوند و حالا که مادرشان را از دست داده‌اند، پدرشان را هم از دست بدهند. بنابراین خواسته‌ای ندارم و مجازات او را برعهده قانون می‌گذارم. در ادامه، متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: بر کسی پوشیده نبود که من زنم را دوست داشتم و عاشقش بودم. درگیری‌ام با او به این دلیل بود که به حرفم گوش نمی‌کرد.

مدتی بود که متوجه شده‌ بودم همسرم مرتب با تلفن همراهش سرگرم است و خیلی به من رسیدگی نمی‌کند، بعد یک روز متوجه شدم او عضو گروهی شده‌ است که تعداد زیادی از اعضای گروه مرد هستند. به همسرم گفتم چرا این‌ کار را کردی و با هم سر این موضوع درگیر شدیم و من او را با یک ضربه چاقو زدم، چاقو به دستش برخورد کرد و زخمی شد، بلافاصله بعد از این ماجرا پشیمان شدم و نتوانستم خون‌ریزی دستش را ببینم، شالی آوردم و آن را بستم. قبل از درگیری به او گفته‌ بودم اگر می‌خواهی به این کارهایت ادامه بدهی، به خانه خواهرت برو و دیگر در خانه من نمان اما بعد از اینکه زخمی شد، ناراحت و از کارم پشیمان شدم و گفتم بیا با هم موضوع را حل کنیم، اما او قبول نکرد و به من گفت که می‌خواهد به خانه مادرش برود. گفتم این‌کار را نکن و بگذار موضوع تمام شود، اما قبول نکرد.

ناراحت بود. به من گفت اگر نگذاری بروم، خودم را می‌کشم و بعد جورابی را دور گردنش انداخت و گفت که خودم را خفه می‌کنم. متهم ادامه داد: وقتی دیدم با من این‌طوری برخورد می‌کند، ناراحت شدم، به سمتش رفتم و با جورابی که خودش دور گردنش انداخته‌ بود، او را خفه کردم. جوراب را از دو طرف کشیدم و وقتی به خودم آمدم دیدم صورت زنم سیاه شده و دیگر نفس نمی‌کشد. چند ساعتی در خانه ماندم تا اینکه ساعت شش صبح شد و من از خانه بیرون رفتم و بعد هم موضوع را به پسرم اطلاع دادم.

متهم درباره اینکه چرا مانع رفتن همسرش به خانه مادرش شد، گفت: زمانی که من و همسرم دعوا کردیم، شب بود. او با زخمی که روی دستش داشت، تا چهار صبح نشست و حدود ساعت چهار صبح بود که لباس‌هایش را پوشید و گفت می‌خواهد به خانه مادرش برود، من هم نگفتم به خانه مادرت نرو، به او گفتم این ساعت درست نیست از خانه خارج شوی. زمانی که من و همسرم با هم ازدواج کردیم خیلی جوان بودیم و ازدواج ما خیلی عاشقانه بود.

من دلم نمی‌خواست که او را برنجانم یا اذیتش کنم، اما نمی‌خواستم که او را از دست بدهم، به‌همین‌دلیل هم این اواخر چندباری با هم بحث کرده ‌بودیم، اما در طول این سال‌ها درگیری جدی‌ای با هم نداشتیم و زندگی آرامی داشتیم. بعد از گفته‌های متهم، وکیل‌مدافع او در جایگاه حاضر شد، او دفاعیات خود را از موکلش برای دادگاه گفت و با توجه به رضایت اولیای‌دم، خواستار بخشش موکلش از سوی دادگاه شد. با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ـsalar

      وقتی همه اخبار اینچنینی قضات وارد شور میشن دیگه باقی قضایا معلوم نیس
      یعنی باقیش به ما مربوط نیس ؟؟

    • مینا

      چقدر راحت زن بد بخت رو کشت و الانم بعد سه چهار سال میاد بیرون و یه زن دیگه رو عاشقانه عقد میکنه و هر وقت هم ناراحت شد خفه اش می کنه عجب جامعه ای داریم
      لعنت خدا برتو که به همین راحتی از خون دخترت گذشتی اگه عروست پسرت رو کشته بود هم به همین راحتی رضایت میدادی؟

      آقایون محترم همگی تشریف بیارین بگین دمش گرم درود برشرفش خوب کاری کرد چه معنی داره زن همش سرش تو گوشی باشه

    • علیرضا

      اصلا به این جنایت کار ندارم درست یا غلط بودنش نمیدونم ک مطمئنا غلط بوده اما واقعا خانمها در هر زمان مکانی گوشی ب دست شدن تو خیابون بیابون خونه مهنونی عروسی اصلا توجهشون کم شده شعور مردم کم شده
      هممون دیگه نمیفهمیم باید چه زمانی گوشی دست بگیریم چ زمانی نگیرم ، طرف جلو پدر شوهرش از اول تا اخر مهمونی گوشی دستشه و برعکس این احترامات ارزشها رو له میکنه از بین میبره یکم بیدار شیم به زندگی برگردیم زندگی قدیمیها چقد لذت بخش تر بود ...!

      پاسخ ها

      • مینا

        آقای علیرضا چرا میگید خانم ها یعنی الان آقایون اصلا گوشی بدست نیستن این معضل الان فقط دامن خانم ها رو گرفته الان هیچ مردی جلوی خانواده جلوی پدر و مادر گوشی بدست نیست آقای محترم خانم و آقا نداره این گوشی معضلی هست که دامن همه رو گرفته چه زن چه مرد

    • حمید مقدم

      با سلام و نهایت ادب

      اول مطلب لطفا هر دوستی که نظر من یا خبر رو میبینه‌ و میخونه‌ ۳ تا صلوات برای شادی روح اون بانو و تمامی اموات هدیه کنه

      دوم اینکه ، قضات محترم نباید چون مقتول خانم بوده ، برای قاتل تخفیف قائل بشن ، باید اون مرد رو به اشد مجازات برسونن تا برای مردهای دیگری که با کوچکترین بهانه واهی تلافی همه ناکامی هاشون رو بر سر خانم ها خالی میکنن ، و گمان میکنند بواسطه اینکه جنس نر هستند پس آسمان و کائنات را به نامشان سند زده اند ، درس عبرتی گردد تا بدانند هر خطا تاوان سنگینی‌ دارد و خانم ها اموال آنها نیستند ، بلکه خانم ها انسان های هستند که یا هم دین مردان هستند که در این حالت برابر دینی‌ هستند یا اگر هم دین نیستند ، در انسان بودن یعنی آفرینش برابر مردان هستند

      سوم ، من مرد هستم اما گاهی مردها کاری میکنن که من از مرد بودن خودم شرمگین میشم

      درود خداوند بر بانوان پاکدامن ایران اسلامی ، که شیرمردانی چون‌ باکری ها و فهمیده ها را پروراندند

    • محمد

      بیگ لایک .مینا خانم

    • وحید گنبدکاووس

      درود بر حمید مقدم
      شما الان حامی و مدافع خقوق زنان شدی،الان همه خانما میان پی وی ازت تشکر میکنن وشما هم احساس شعف میکنی و در پوست خودت نمیگنجی. درسته این مرد دچار بیماری روحی پارونویا بوده
      ولی عایا همه مردها مثل این آقای قاتل هستند؟ نظرت محترم ولی شما هم ...

      پاسخ ها

      • مینا

        پی وی ؟؟؟؟
        معلومه از اون تلگرام باز های نامبروان هستی

      • بدون نام

        پی وی ؟ O____o

    • بدون نام

      آقابان محترم، من هم مرد هستم. اگر زني نسبت به يک مرد بي توجه شد! علت را در خود جستجو کنيد نه در ديگري!؟.همينطور بانوان محترم! اگر سر شوهر جايي ديگه گرمه!.کمي به عملکرد خودتون انديشه کنيد!؟ تلگرام اينترنت فقط وسيله مدرن ارتباطي هست! که هميشه به نوعي بوده! آينه گر عيب تورا کرد راست!!.خود شکن آينه شکستن خطاست!!!!؟

    • بدون نام

      منم دقیقا همین زندگی شما رو دارم ولی فرق من اینه ک مجردم و دختری ک عاشقش هستم این بلاها رو سرم اورد و همین دیروز تعقیبش کردم و دیدم با یکی دگه سوار شد و...کاش هرگز اون لحظه رو نمیدیدم کاش هرگز عاشقش نبودم ولی سپردمش بخدا،،اون رو قران دست گذاشت ک باهام رو راسته و خیانت نمیکنه ولی با چشمای خودم دیدم ک...نمیدونم خودمو بکشم یا اون دوتا رو بکشم،بخدا الان چند روز ک نه خواب دارم نه خوراک و همش فکر فکر فکر،،...

      پاسخ ها

      • مینا

        چرا فکر کردی اون خانم وقتی خارج از منزل میاد با تو دست میشه و قرار و مدار میذاره با کسی دیگه ای دوست نمیشه برادر همه عین هم نیستن فقط شما در انتخابت اشتباه کردی و سعی کن فقط به عنوان یه تجربه تلخ تو زندگیت داشته باشیش زندگی که خدا به ما داده خیلی ارزشش بالاست که بخوایم به خاطر یه شکست و یه اشتباه بهش خاتمه بدیم و کشتن دیگران هم گناهه و هم زندگی خود آدم رو تباه می کنه پس عاقلانه فکر کن اولا از اون خانم بپرس که طرف کی بوده شاید فامیلش باشه شاید توضیح قانع کننده برات داشته باشه ولی اگر قانع نشدی محترمانه بذارش کنار و سعی کن از این تجربه برای آینده ات یه پله درست کنی زمان بده به خودت بعد یه مدت حتی به احساسی که داشتی میخندی اینو بهت قول میدم زمان و صبر دوای هر دردی هست
        ببخش پر حرفی کردم ولی خواهرانه بود امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی

    • salar

      بیخیال رفیق بی نام
      زندگیتو بخاطر این حرفا تباه نکن
      نمیدونم شک کردی یا واقعی این اتفاقات افتاده
      اما هیچ کس و هیچ چیز ارزش نابودی آینده و زندگیتو نداره
      اگه چیزی دیدی و حقیفتش رسیدی ک خیانت دیدی
      یه درس هس برات ک بزاریش کنار اون شخص رو
      عشق یکطرفه ارزشی نداره
      دوستانه بگم زندگی و انسانیت بالاتر از حضور یکی هس ک فک میکنی عاشقشی
      به خدا توکل کن و فراموش این فکرهارو

    • وحیدگنبدکاووس

      دوست بدون نام
      که عاشق دختری هستی،
      اولا در دوستی و دوران آشنایی تعهدی در کار نیس وشما هم میتونی ازادانه با شخص دیگه ای آشنا بشی
      دوما شاید اون ماشین از اقوام اون خانم بودن
      سوما بفرض اینی که شما میگی خیلی خوش شانس بودین همین اول راه شناختیش و این رو به فال نیک بگیر و شاد باش ایشالله با چشم باز انتخاب کنیم

    • ارمیه

      با خدا باش پادشاهی کن
      چون از خدا دوریم هر کاری میتوانیم انجام بدیم
      آگه هر کاری انجام بدیم خدا در نظر بگیریم آب از آب تکان نمیخوردم
      قتل یک انسان عرش میلرزاند
      خدا آخر عاقبت مارو به خیر کند.آمین
      خدا رحمت کنه همه اموات.آمین

    • میرزا

      با توجه به نوشته های عزیزان حال که به زنان ظلم و ستم روا میشود وهرگز بهتر این معنی نیست همه مردان زن ستیز و ستم گرند اما برخی از مردان ذاتاً فضونی خواه و تمامی خواهند، به عنوان مثال اون آقا که با دختری آشنا شده و هنوز نه خواستگاری و نه عقدومراسمی داشته قصد داره خانم را مثل یک لباس یا وسیله مال خود بدانه!!! کلا این عمل مثل برده داریه!!! که برخی از مردان در تفکر دارند و نمیتوانند زن را هم بعنوان هم نوع و انسان بدانند، این باعث کینه ورزی میشه!!! اگر بر پایه ایمان و اعتقادات دینی هم نگاه کنیم زن و مرد مکمل هم و در کنار هم، مثل هم و باهم موفق و پیروز وپیشرفت می کنند، تا هنگامی که اون دسته از مردان مخالف برابری هستند این گونه جنایت ها هم هست، یک زن در هنگام زناشویی مربوط به مرد خود است و همچنین مرد، در اجتماع امروزی زن و مرد ممکن است به همه تعلق داشته باشند مثل زنی که رییس جمهور است، آیا این معنی یعنی شوهر خانم چون در ارتباط کاری با همه مردم رابطه داره باید اون را کشت؟؟؟ پس در آموزش و حرمت زن به عنوان حق خودش نه ترحم بر او باید بنگرند و زن هم جدای مسائل اجتماعی به شوهر خود، اگر مردان همت کنند زیاد سخت نیست اما اگر این تصور برخی را داشته باشند مدت دراز تری طول میکشد،ولی در هر صورت زنان به حق خود که مساوات و برابری است خواهند رسید،

    • بدون نام

      سلام خدمت خواهرام و برادرام،بخدا بقران ب هر چی اعتقاد دارید من اینو با چشم خودم دیدم من براش همه کار کردم و هیچ انتظاری جز صداقت ازش نداشتم بهش گفتم فقط بهم خیانت نکن ولی اون داغونم کرد اون دس رو قران گذاشت پس چرا چرا چرا با من اینکار رو کرد؟؟ گناه من جز عشق و دوست داشتن چی بود؟؟؟ ......... ب مرگ س برادرم الان ک دارم تایپ میکنم چشام بارونیه و شدم عین روانیها،تو شهر تاب میخورم و در ب در دنبال اون پسره هستم ک بلای سرش بیارم ک..من هیچ زمانی بهش خیانت نکردم وقتی میشم بود قانع بودم و بهم ارامش میداد،کاش زنده نبودم اون لحظه رو نمیدیدم بغض گلوم رو گرفته دارم خفه میشم میدونم اینجا جای این حرفا نیست ولی باور کنید مجبورم،نمیدونم چکار کنم خدا،کاش کاش..هیچی بیخیال بزار ب درد خودم بمیرم،برترینها جان مادرت ی کلمه سانسور نکن عواقبش با خودم خواهش میکنم تو دگه درکم کن

    • وحید گنبد کاووس

      مینا خانم الان دیگه همه میدونن پی وی چیه لازم نیس حرفه ای باشی.
      دوست بدون نام شکست خورده من، اینا باید برای شما پیش بیاد تجربه میشه.اون پسر بی تقصیره.شما توی انتخابت اشتباه کردی و به گفته خودت عاشقش بودی واین عاشقی دوطرفه نبوده

      پاسخ ها

      • مینا

        درسته آقا وحید ولی پی وی اونم اینجا یه خورده عجیب بود حرفتون

    • غنچه

      بدون نام عزیز شما باید منطقی باشید وبه حاطر یه دختر که حتی ارزش فکر کردن هم نداره خودتو تو دردسر ندازی برات یه چیزی تعریف مکنم که حقیت داره امیدوارم که درسی بگیری وبه این عشق یک طرف پایان بدی یکی از دوستان ما که یک خانم بود وشوهر داشت البته بگم دوست نا فامیل با پسری دوست شد این پسر رزمی کار بود وپسر بیچاره نمیدونست که این زن شوهر داره یه روز که این زن بیرون از خانه بود پسری بهش متلک انداخت وبعد این زن آمد وماجرا رو برای پسر تعریف کرد واین پسر رفت و با اون پسره دعواش شد و زد پسر رو کشت وقتی که پسر رو به کلانتری بردن پسر همه چیز تعریف کرد وگفت که به خاطر نامزدم با اون پسر دعوام شده و کشتمش وقتی که زن رو آوردن کلانتری زن گفت که من اصلا این آقا رو نمیشناسم و داره دروغ میگه خلاصه بعد از چند سال این پسر رو اعدام کردن و این خانم طلاق گرفت و الان در کشور سوئد دارن زندگی میکنند وقت میخواستم بهت بگم که زندگی خودتو تباه نکن عشق مال بچه گربس ارزش نابودی نداره

    • بدون نام

      میرزا ... ک گفتی اون اقا نه عقد نه خواستگاری اون خانم رو مال خودش میدونه،،چطو اون خانم هر وقت کمبود داشت میومد سراغم برا شهریه دانشگاهش وووووو،چون من دوسش داشتم از این دوس داشتن سو استفاده میکرد.چون من از اون مردا نبودم ک دنبال هوس باشم و اهل خیانت نبودم،چون اولین و اخرین دختری بود ک تو زندگیم بود،لطف کن وقتی همه چی رو نمیدونی الکی قضاوت نکن،اون کاری با من کرد ک دگه نمیتونم ب هیچ دختری اعتماد کنم،امیدوارم زنده باشم و شاهد بی ابرویش باشم فقط سپردمش بخدا اگه واقعا خدا وجود داره،برترین ها گفتم سانسور نکن عواقبش با خودم ولی تو سانسور کردی.بابا نترس من کل ادرسمو بهت میدم دگه چیزی برا از دست دادن ندارم

    • میرزا

      مینا خانم، سرکار با دید باز و قانونمند ی که داری این را میفرمایید والا یقیناً این بابا اشتباه کرده اون خانم اگه این آقا را دوست نداشت قبول نمیکرد! اما آقا انتظارش بیش از حد معموله که اون خانم نباید حتی با برادر و پدر، کلیه اقربای خود نباید هیج ارتباطی داشته باشه! شما بزرگوارید و از منظر صداقت و صفا و مهرورزی صحبت میفرمایید این را بگم آقایون هم همه نمیتونن بد باشند ولی همیشه خدا تعداد بد بیشتره تعداد فقیر بیشتره،این فکر که چرا همیشه خدا خوبان و مهربانان و.... چرا کمتراند مرا آزار میدهد و به نتیجه و حل این معما بر نمیام، اصلاً هیچ تفاوتی در همه افراد و کالا و چیزی که موجود هست از این قاعده مستثنی نیست و اگه آدمی فکر کنه به راحتی متوجه این معما خواهد شد اما دریغ از حل و چرایی آن؟؟؟

    • بدون نام

      غنچه جان و مینا و سایر دوستان از کامنتا و دلداریهاتون واقعا ممنونم،غنچه من تا الان صدبار این چیزا رو دیدم و اون همش بهم میگفت این پسر شکاکه و داره تهمت میزنه بقیه هم حرفا اونو باور دارن همیشه چیزای ک من دیدم عکسش رو برا بقیه تعریف میکنه و بعضی چیزا رو سانسور میکنه،،دگه از این زندگی خسته شدم دگه حوصله پلیس بازی ندارم ک بخوام دست از زندگیم بکشم هر روز تعقیب و...باید باور کنم ک عشق من یطرفه ست و من فقط خودمو دارم زجرکش میکنم.شرمنده ک سرتون رو با حرفام درد اوردم

      پاسخ ها

      • مینا

        دوست عزیز جناب بی نام خداروشکر که خودت به این نتیجه رسیدی که عشقت یه طرفه اس اصلا نمیگم که دوست داشتن کسی بده نه اتفاقا قشنک ترین چیز تو زندگی انسان اینه که بتونه دوست داشته باشه و قشنگتر از اون اینه که دوست داشته بشه چون این نیاز ذاتی ما هست که دوست داریم دیگری دوستمون داشته باشه ولی وقتی می بینی اون شخص دوستت نداره و فقط داره ازت از احساست سوء استفاده می کنه بذارش کنار و ازش بگذر و حتی سعی کن ازش متنفر نباشی چون نفرت خودت رو داغون می کنه و به خاطر کسی که ارزش نداره خودت و زندگیتو خراب نکن من با تجربه ای که دارم اینو بهت میگم سخته ولی زمان همه چی رو درست می کنه این روز ها میگذره و یه روزی همه چی برات فقط یه خاطره میشه

    • طناز

      خدایادنیای مابه کجامیخادکشیده بشه.

    • راش

      مینا! خیلی داغی جمع میبندی اقایون میگی ببینم پدر یا داداشت کمنت ها تو میخونند؟
      حمید مقدم! جنسیت مقتول مگه ربطی به شدت مجازات داره؟

      پاسخ ها

      • مینا

        کجا من جمع بستم و به کسی توهین کردم لطف کنید و اون جمله رو اینجا بذارید
        بله من خودم همه این اتفاقات رو برای پدرم تعریف می کنم و نظرات خودم و دیگران رو براشون میگم پدرم تنها الگوی من تو دنیاست

    • بدون نام

      این تلگرام هم خوب بهونه به دست خیلیا داده تا هر کثافت کاری دلشون خواست انجام بدن و بعد بگن تلگرام گولم زد.

    • بدون نام

      ول کنید حوصله دارید بحث میکنید هرکاری میکنن بکنن شما چرا خونتونو کثیف میکنیین ...

    • سزار

      دوستان سلام
      از قدیم ها یه چیزی بوده به اسم مرز که اگر رعایت نکنی عواقب داره .متاسفانه چه مرد چه زن امروزه اعتقادی به حد و مرز ندارن .بعضی ها به خاطر فقر .بعضی ها شهوت بعضی ها تفریح بعضی ها تنوع ........حد و مرز رو زیر پا گذاشته .

    • یاسی

      اتفاقا خوب کاری کرده زن حرف گوش نکن را باید شرش راکم کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج