۳۸۳۲۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دلایل قطع برق در مناطق مرکز و جنوب تهران

به دلیل مشکلات فنی در خط انتقال ۲۳۰ کیلوولتی برق فیروز بهرام-آزادگان، برق بخش عمده‌ای از مناطق جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و مرکز تهران قطع شده است.

خبرگزاری مهر: پس از قطع چندین ساعته برق در مناطقی در غرب تهران به دلیل برخورد بیل مکانیکی با خط انتقال ۶۳ کیلوولتی برق طرشت-کاشانی، امروز نوبت مناطق مرکزی، جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب تهران بود که با خاموشی‌ها دست و پنجه نرم کنند.

بر این اساس به دلیل مشکلات فنی در خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت برق فیروز- بهرام-آزادگان از حوالی ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۱۵ شهریورماه قطعی‌های پراکنده و گاها گسترده در برخی از مناطق و محله های تهران به وقوع پیوسته است.

علی خراسانی سخنگوی شرکت برق منطقه ای تهران امروز در گفتگو با مهر در تشریح دلایل خاموشی‌های بعد از ظهر امروز در برخی مناطق تهران، گفت: مشکلات فنی در خط انتقال ۲۳۰ کیلوولتی برق فیروز- بهرام-آزادگان به وقوع پیوسته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هم اکنون مشکلات فنی و علل بروز آنها در این خط انتقال شناسایی شده است، تصریح کرد: هم اکنون تیم های تعمیراتی به محل وقوع حادثه اعزام شده و در حال رفع مشکل فنی هستند.

سخنگوی شرکت برق منطقه ای تهران با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌شود این مشکل فنی به زودی مرتفع شود، تاکید کرد: با توجه به افزایش پیک بار مصرف برق در سطح تهران، دیسپاچینگ اقدام به مدیریت شبکه بار مصرف برق در سطح شهر کرده که برق برخی از مناطق قطع شده است.

وی با اعلام اینکه خط ۲۰۳ کیلوولت فیروز- بهرام-آزادگان یکی از خطوط اصلی و ریسنگ شبکه برق تهران است، خاطرنشان کرد: به زودی پایداری در تمامی شبکه برق تهران حکمفرما خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نصیری

      چرا اطلاعات دروغی به مردم میدهید.وقتی اتفاقی زنجیروار صورت میگیرد نشان ازبرنامه ریزی خرابکارانه است،.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج