اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۳۴۱۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

«فروشنده» در شش روز دو میلیاردی شد

با پشت سر گذاشتن ششمین روز اکران «فروشنده» اصغر فرهادی در سینماهای کشور، این فیلم توانست در کمتر از یک هفته به فروش دو میلیارد تومانی دست پیدا کند. این میزان فروش در چنین مدت کوتاهی در سینمای ایران بی سابقه است.

وب‌سایت آی سینما: با پشت سر گذاشتن ششمین روز اکران «فروشنده» اصغر فرهادی در سینماهای کشور، این فیلم توانست در کمتر از یک هفته به فروش دو میلیارد تومانی دست پیدا کند. این میزان فروش در چنین مدت کوتاهی در سینمای ایران بی سابقه است.

«فروشنده» در شش روز دو میلیاردی شد

از روز چهارشنبه هفته گذشته که آخرین ساخته اصغر فرهادی به اکران عمومی رسید، این فیلم طبق پیش بینی‌های قبلی با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم مواجه شد. این فیلم در روز افتتاحیه خود بیش از ۲۵۰ میلیون تومان فروش کرد و در روزهای آخر هفته گذشته هم به ترتیب ۳۵۲ و ۴۱۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

با آغاز هفته جاری و بازگشت قیمت بیلت‌های این فیلم به حالت عادی، براساس اعلام موسسه فیلمیران فروش آخرین ساخته اصغر فرهادی تا شب گذشته به دو میلیارد تومان رسیده است. این فیلم در تهران یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۴۵۰ میلیون فروش کرده است.

«فروشنده» با در اختیار داشتن ۱۹ سالن سینمایی در تهران و تنها ۱۶ سالن در شهرستان‌ها به این فروش خیره کننده دست یافته است.

فروش دو میلیارد تومانی یک فیلم سینمایی تنها ظرف ۶ روز اکران در تاریخ سینمای ایران بی سابقه بوده است و حتی فیلم «محمد رسول الله» که از آن به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران یاد می‌شود در آغاز اکران خود نتوانسته بود تا این حد موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسم

      تحلیل من اینه از این هجوم به گیشه ها مردم دنبال دیدن صحنه ای چیزی بودند و از ترس اینکه حالا شاید فیلم مورد داری هست و تا جلوش گرفته نشده بریم ببینیم یعنی بازاریابی جای هنر را گرفته.. کسانی که فیلم رو دیدند بیان نظر بدند چی دیدن چون ما که چیز خاصی تو این فیلم ندیدیم فقط یه کم معذب بودیم میخواستیم وارد فیلم بشیم طرف رو ادب کنیم

    • زهرا

      این فیلم منو مبهوت کرد ....بی نظیر بود ...مخصوصا سکانسی که شهاب حسینی با زیرکی از زیر زبون اون پیر مرد حقیقتو بیرون میکشه....کاش تمام فیلمای ایرانی تا این گیراییشون قوی و بالا بود .اونوقت میدیدیم سینمای ایران تا چه اندازه غنی دیده میشد. وَ ای کااااش به بعضی کارگردانا اجازه کار ندن تا امار فیمهای سخیف تا این اندازه بالا نباشه!!!

    • بدون نام

      منم فیلم رو دیدم چیز مبهوت کننده ای نداشت و اصولا نفهمیدیم منظور از ساخت این چی بود، دفعه بعد حتما دی‌وی‌دی میگیرم فیلم ایرانی ارزش پول و وقت آدم نداره

    • بدون نام

      خخخخ داداش DVD هم که بگیری بازم پول و وقتتو صرف کردی دیگه...اینکه همون شد باز
      حداقل یه چی دیگه میگفتی عزیزم...

    • بدون نام

      میگم‌ فیلم خارجی میزارم تو دی‌وی‌دی دیگه
      وقتی فیلم ایرانی کلا توی آفسایده به نظرت میرم تو DVD نگاهش کنم‌؟؟؟ اتفاقا فیلم های خوبی اومده ۲۰۱۶

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج