۳۸۳۸۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«آس و پاس» روی پرده خواهد رفت

چندی پیش در مطلبی نوشتیم که اگر برنامه ریزی شورای صنفی نمایش برای اکران فیلم ها در فصل پاییز درست اعمال شود، در حالی که با ایام محرم و صفر مواجه هستیم، فیلم کمدی «آس و پاس» در این روزها روی پرده خواهد رفت. تصمیمی که محلی از اعراب ندارد و منطقی نیست.

روزنامه بانی فیلم: چندی پیش در مطلبی نوشتیم که اگر برنامه ریزی شورای صنفی نمایش برای اکران فیلم ها در فصل پاییز درست اعمال شود، در حالی که با ایام محرم و صفر مواجه هستیم، فیلم کمدی «آس و پاس» در این روزها روی پرده خواهد رفت. تصمیمی که محلی از اعراب ندارد و منطقی نیست.

«آس و پاس» روی پرده خواهد رفت

این فیلم که از محصولات دفتر پویا فیلم است، ابتدا قرار بود پس از فیلم های «دختر» و «سایه» روی پرده رود که اگر این طور می شد، باید در آستانه ماه محرم شاهد اکران یک فیلم کمدی بودیم. فیلمی که از ترکیب بازیگرانش از جمله محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات و… مهران غفوریان و حضور کارگردانی مثل آرش معیریان، می توان حدس زد چطور فضایی دارد.

حالا در تصمیم جدید شورای صنفی نمایش که گویا اعضای آن، مطلب قبلی بانی فیلم در این باره را رویت کرده اند، فیلم دیگری جای «آس و پاس» را گرفته و نمایش عمومی این فیلم باز هم به تعویق خواهد افتاد. «رفقای خوب» به کارگردانی مجید قاری زاده و با بازی جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، محمد کاسبی، عنایت بخشی، رضا رویگری و… با نام قبلی «سلام پدربزرگ»، یک درام اجتماعی محصول سال گذشته است. مضمون فیلم برای اکران در ایام محرم و صفر قطعاً مناسبت بیشتری در قیاس با «آس و پاس» دارد و تجدید نظر شورای صنفی نمایش به موقع بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج