اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۵۱۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دستگیری سارقی با ۲۷ فقره سرقت خودرو

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو با ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۲۷ فقره سرقت خودرو در بندرعباس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو با ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۲۷ فقره سرقت خودرو در بندرعباس خبر داد.
سرهنگ «علی‌اصغر خرم‌روی» با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این‌که در سه‌ماهه گذشته پرونده‌های متعددی مبنی بر سرقت خودرو در سطح شهرستان بندرعباس به پلیس آگاهی مبنی بر این‌که با استفاده از شاه‌کلید خودروهای پراید مورد سرقت قرارگرفته واصل شد و سارق یا سارقان پس از سرقت محتویات داخل خودرو، آن را در سطح شهر رها و مجدداً خودروی جدیدی را مورد دستبرد قرار می‌دادند.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشکیل و پس از بررسی شیوه و شگرد به‌کاررفته در سرقت‌ها با اقدامات فنی، رد پای یک سارق را شناسایی کردند و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هوشیاری و کنترل محسوس و نامحسوس فردی حین سرقت داخل خودرو توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان بندرعباس دستگیر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سابقه‌دار است.

سرهنگ خرم‌روی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی به‌عمل‌آمده از متهم اظهار کرد: با استفاده از شاه‌کلیدی که در اختیار داشته نسبت به سرقت خودروهای پراید مدل‌پایین و فاقد سیستم بازدارنده در ساعت‌های خلوت روز اقدام می‌کرد و پس از سرقت ضبط و پخش خودروها و وسایل و لوازم قیمتی داخل آن‌ها ، خودروها را رها می‌کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم دستگیرشده تعداد زیادی اوراق و مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی، شناسنامه، اسناد، موبایل، کیف و شارژر متعلق به مالباختگان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به سرقت ۲۷ دستگاه خودرو پراید و ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو، افزود: پس از بازسازی صحنه‌های سرقت، مالباختگان شناسایی، اموال مکشوفه به آنان مسترد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج