adexo3
۳۸۶۴۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسرائیل: دوشادوش آمریکا ایستاده ایم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به مناسبت سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر در خاک آمریکا گفت، اسرائیل دوشادوش آمریکا، بزرگ ترین متحدمان، ایستاده است.

خبرگزاری ایرنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به مناسبت سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر در خاک آمریکا گفت، اسرائیل دوشادوش آمریکا، بزرگ ترین متحدمان، ایستاده است.
به نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، 'بنیامین نتانیاهو' در نشست کابینه اش گفت، اسرائیل همچنین در جنگ علیه 'تروریسم اسلامی تندرو' که بذر ترس، وحشت و مرگ را در سراسر جهان می کارد، در کنار سایر شرکای بین المللی ایستاده است. حافظه های ما مسایلی را که مدت ها پیش اتفاق افتاد را به یاد دارد و عزم ما راسخ و پابرجاست.
وی افزود، جوامع متمدن باید برای شکست دادن این نیروهای تاریکی و جهل دست به دست هم دهند. من مطمئن هستم که این کار را خواهیم کرد.

به گفته وی، رسانه های اجتماعی نیز باید با تروریسم مبارزه می کنند. هیاتی بلندپایه از فیس بوک با هدف بهبود همکاری علیه سوق دادن رسانه های اجتماعی به سمت تروریسم و مرگ، در روزهای اخیر وارد اسرائیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج