۳۸۶۶۹۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

۱۱سپتامبر از درون دولت بوش شکل گرفت

مقام سابق آمریکایی اذعان داشت واشنگتن در باره ۱۱ سپتامبر، علل و عوامل و همچنین پشت صحنه این رویداد دروغ می‌گوید.

خبرگزاری ایرنا: مقام سابق آمریکایی اذعان داشت واشنگتن در باره ۱۱ سپتامبر، علل و عوامل و همچنین پشت صحنه این رویداد دروغ می‌گوید.

مقام پیشین وزارت دارایی آمریکا با دروغ خواندن روایت رسمی واشنگتن از واقعه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، گفت: محافظه کاران دارای مقام های بلندپایه در دولت وقت (جرج بوش)، سناریوی حمله به برج های تجارت جهانی نیویورک را با پرچم کشورهای دیگر شکل دادند و بی گناهان را نیز مقصر معرفی کردند.

دکتر پل گریگ رابرتز نویسنده، اقتصاددان و دستیار وقت وزیر دارایی آمریکا در دولت رونالد ریگان در گفت وگو با روزنامه روسی ماسکوفسکی کامسامولتس که روز دوشنبه انتشار یافت، گفت: چگونه ممکن است چند نفر بتوانند دولت و پلیس، ۱۶ سازمان اطلاعاتی، شورای امنیت ملی و خدمات ناوبری آمریکا را با مجموعه سازمان های جاسوسی کشورهای عضو ناتو و اسرائیل فریب دهند.

وی افزود: از سوی دیگر، در گزارش بررسی های دانشمندان و کارشناسان مستقل به وجود آثاری از مواد برای تخریب کنترل شده برج های دو قلو اشاره شده و همچنین براساس اعلام یکی از مقام های بلندپایه کمیسیون مستقل تحقیقات، دولت آمریکا اطلاعات ۱۱ سپتامبر را از آنها پنهان کرده و دروغ گفته است و بدین ترتیب کار کمیسیون محکوم به شکست شد.

مقام پیشین آمریکایی اظهار کرد: پس از واقعه ۱۱سپتامبر نیز یک سال از انجام هر گونه تحقیقات برای روشن دلایل و عوامل بروز این رویداد خودداری شد و سپس قسمت اصلی اسکلت های برجای مانده به عنوان آهن قراضه به چین فروخته شد در حالیکه بخش مهمی از مدارک به شمار می رفت.

وی همچنین گفت: ماموران آتش نشانی و کارشناسان فنی مرکز تجارت جهانی گفته اند که پیش از برخورد هواپیماها به بالاترین طبقه ها، انفجارهایی رخ داده و نخستین موارد نیز در زیر زمین ساختمان ها به وقوع پیوست که این اطلاعات ناقض روایت رسمی دولت آمریکا از واقعه ۱۱ سپتامبر است.

گریگ گفته است: نو محافظه کاران از سال های دهه ۹۰ میلادی به پرل هاربر یا لشکرکشی دیگری به خاورمیانه نیاز داشتند تا هژمونی و برتری آمریکا تداوم یابد و براساس اسناد موجود، آنها حتی پیش از واقعه ۱۱ سپتامبر خواهان حمله به عراق، لیبی، سوریه و ایران شده بودند.

به گزارش ایرنا، مقام اسبق آمریکایی در مصاحبه با روزنامه روسی افزود: واقعه ۱۱ سپتامبر برای آغاز یک جنگ استفاده شد و آمریکا در حمله های خود هفت کشور را به گونه کامل یا گسترده نابود کرد، میلیون نفر کشته و مجروح و همچنین شمار زیادی نیز آواره شدند و از این رویداد برای ایجاد حکومت پلیسی واشنگتن بهره گرفته شد.

گریگ در پایان با تاکید بر اینکه واشنگتن در باره ۱۱ سپتامبر، علل و عوامل و همچنین پشت صحنه این رویداد دروغ می گوید، اظهار کرد: یافته های برآمده از یک نظرسنجی تازه انجام شده نیز نشان می دهد، ۵۰ درصد آمریکایی ها به روایت دولتی این واقعه با تردید می نگرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین حجازی

      آمریکا در مورد 11 سپتامبر واقعا دروع می گوید .هر ساختمانی در آمریکا یه تاریخ انقضا و یه عمری دارد.من سال 1355 در آمریکا بودم و از این برج دو قلو دیدن کردم. اون زمان ده سال بود که برج دو قلو ساخته شده بود.و تا تاریخ انفجار 35 سال شاید گذشته بود،که این انفجار رخ میدهد آمریکا می خاست که این برج ها بدلیل کهنه بودن خراب کند.که از این طریق و برای ایجاد رعب و وحشت در خاور میانه به این کار دست زد. قبل از این کار هم تمام شهروندان امریکاییالاصل و اسرائیلی ها را از برجهای دو قلو بیرون برده بودند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج